فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کامل درباره رهبری خط پایان - صفات یک رهبری موفق

اختصاصی از فایل هلپ دانلود مقاله کامل درباره رهبری خط پایان - صفات یک رهبری موفق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کامل درباره رهبری خط پایان - صفات یک رهبری موفق


دانلود مقاله کامل درباره رهبری خط پایان - صفات یک رهبری موفق

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :3

 

بخشی از متن مقاله

بسیاری رهبری را "عمل تاثیرگذاری بر افراد بطوری که از روی میل و علاقه برای هدف های گروهی تلاش کنند"(1) ، دانسته اند. رهبری مهترین مشخصه و وظیفه عمده یک مدیر است که نقشی تعیین کننده در موفقیت وی ایفا می کند.درو استیونس مشاور در زمینه مدیریت و نویسنده کتاب رهبری مغناطیسی (Magnet Leadership) در این مقاله که در نشریه Expert Magazine به چاپ رسانده ، سعی دارد با زبانی ساده مهمترین مشخصه های یک رهبر موفق را معرفی نماید.مشخصه هایی که در مجموع به رهبری (LEADERSHIP) منجر می گردد!

L=Listening (شنوایی)

خوب گوش دادن برای درک انگیزه ها و طرز برخورد کارمندان ضروری است.سعی کنید کارمندانتان را با پرسیدن سوال بشناسید.وقتی که سوالی را می پرسید این شانس را دارید که بشنوید و وقتی که می شنوید می توانید انگیزه ها ، زبان بدن (Body Language) و کردار آنها را بهتر بفهمید.از آنها بخواهید تا در مورد مسائلی که با آن روبرو هستند برایتان صحبت کنند و به آنها این امکان را بدهید که برای این مشکلات راه حلی بیابند.راه حل هایشان را برای عملی شدن به چالش بکشید و به آنهایی که پاسخ های محکم و مناسب داشتند اعتبار بدهید تا آن را عملی کنند.

E=Enthusiasm (شور و اشتیاق)

کارمندان نیاز به انگیزه دارند.این امر موجب ایجاد انرژی مثبت وتعهد در آنان می گردد.مشکلات شخصی و فشار هایی که بر روی شماست برای آنها اهمیت ندارد.آنها نگران شماره یک هستند..همواره چه در مواقع موفقیت و چه در سختی ها باید رفتاری مثبت و پر انرژی  از خود نشان دهید. خط پایان انرژی به خط پایان نتیجه می رسد.

A=Awareness (آگاهی)

از مسائلی که شفاهآ بیان نمیشوند آگاه باشید.رهبران باید حواس قدرتمندی داشته باشند که میان زمانی که کارمندان شاد ، نا امید ، خسته و یا گرفتارند تفکیک قائل شود.شما باید مشکلات  را حس کنید و بسرعت در جهت رفع آنها اقدام کنید تا هارمونی (هماهنگی) سازمانتان را از بین نرود.

D=Decisive (قطعیت)

کارمندان از طفره رفتن و به تعویق انداختن مسائل نفرت دارند ، حتی اگر خودشان اینگونه عمل کنند.آنها پاسخ هایی سریع ، قاطع و پر معنی میخواهند . رهبران برای مشکلات سخت تصمیمات سریع و راه حل های فوری می یابند.

E=Equal (برابری)

ضرب المثل "هر چقدر پول بدهی همانقدر آش می خوری"(2) کاملا درست است.رهبران بر پایه سن ، عنوان ، نژاد و مذهب باکارکنان برخورد نمی کنند.رهبران می دانند که "هرکس" در "هر کجا"ی سازمان با دیگران برابر است.رهبران از این قانون پیروی می کنند که مجموع جز ٕ ها از کل بزرگتر است.

R=Reward (پاداش)

افراد بالغ (بزرگسال) برای کارهایشان چیزی بیش از پول می خواهند.آنها میل دارند که برای کارهایی که به خوبی از عهده آن بر آمده اند مورد تقدیر و ستایش قرار گیرند.در بازار امروز کارمندان هرچقدر هم که خوشحال و راضی باشند به دنبال رضایت بیشتری از شغل فعلی شان هستند. احساس غرور و ارزش خواسته بزرگ اکثر افراد است.

اگر کارمندان فکر کنند که می توانند موجب تغییر شوند ، به اهداف شرکت تعلق خاطر پیدا می کنند و در غیر این صورت دچار حس بی تفاوتی و بی علاقگی می گردند.بطور خلاصه همانطور که افراد متاثر از شغلشان هستند ، مشاغل نیز متاثر از صاحبانشانند.حال برای بوجود آوردن حس غرور و وفاداری بیشتر نسبت به شرکت چه باید کرد؟یک نظام پاداش دهی را در سازمان پیاده سازی کنید و اوج گرفتن سازمان را به تماشا بنشینید!

متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

/images/spilit.png

دانلود فایل 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره رهبری خط پایان - صفات یک رهبری موفق
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد