فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله تاریخچه شرکت بهسازین

اختصاصی از فایل هلپ مقاله تاریخچه شرکت بهسازین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله تاریخچه شرکت بهسازین


مقاله تاریخچه شرکت بهسازین

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

   فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

   تعداددصفحه:8

شرکت بهسازین تهران در سال 1367 در تهران فعالیت خود را آغاز نمود، هدف از تأسیس این شرکت در آغاز تولید قطعات انواع موتور سیکلت بود. در این راستا شرکت فعالیت خود را با تولید آینه موتور سیکلت یاماها آغاز نموده و پس از آن قطعاتی چون:

  • آینه موتور سیکلت هوندا
  • قلوه ای چپ و راست موتور سیکلت یاماها
  • قلوه ای چپ و راست موتور سیکلت برآوو
  • کمک فنر طرح قدیم برآوو
  • کمک فنر طرح قدیم برآوو

و … را به تدریج در برنامه کاری خود قرار داد. این شرکت فعالیت بخش طراحی خود را با طراحی و اصلاح کمک فنر قدیمی برآوو که اشکالات زیادی داشت و تبدیل آن به کمک فنری جدید آغاز نمود که این کمک فنر جدید جای خود را به خوبی در بازار باز نمود و در نهایت باعث گردید که شرکت نیرو محرکه استفاده از این کمک فنر را جایگزین کمک فنر قدیمی در خط تولید خود نماید.

شرکت بهسازین تهران در سال 1371 موفق به طراحی یک موتور سیکلت جدید با قوای محرکه موتور سیکلت برآوو گردید. این طرح شدیداً مورد توجه وزیر صنایع سنگین وقت قرار گرفته و ایشان جهت تشویق این شرکت دستور صدور مجوز تولید موتور سیکلت در شهر تهران را برای این شرکت صادر کردند.

البته به دلیل وجود مشکلات شدید مالی این شرکت در آن زمان موفق به تولید این موتور سیکلت نشده و ناچاراً طرح آنرا به شرکت اصفهان موتور فروخت.

البته شرکت اصفهان موتور در سال 1373 تولید آن را با کمک همین شرکت آ‎غاز نمود که متأسفانه فقط تعداد کمی از آن راهی بازار مصرف گردید و در نهایت با تعطیلی شرکت اصفهان موتور تولید آن نیز قطع شد.

در سال 1370 شرکت دیگری بنام پولادسای تهران با هدف طراحی، ساخت قالب و تولید چراغ های انواع خودرو توسط سهامداران همین شرکت (بهسازین تهران) ایجاد گردید. این شرکت جدید جهت نیل به اهداف خود واحد طراحی و ساخت قالب نسبتاً وسیعی راه اندازی نمود، که هم بتواند جوابگوی نیاز قالب های بخش تولید خود باشد و هم تا حد ممکن بتواند به خارج از شرکت نیز خدمات قالبسازی بدهد. از جمله نخستین محصولاتی که توسط شرکت پولادسازی به تولید رسید می توان به چراغ راهنمای جلو پژو 405 ، راهنمای جلو رنو 21 و چراغ های جلو طرح قدیم پراید را نام برد. در سال 1374 مسئولین شرکت تصمیم به تعطیلی فعالیت شرکت پولادسای تهران و انتقال طرحها و تجهیزات آن به شرکت بهسازین تهران گرفتند. بدین ترتیب شرکت بهسازین تهران یک تغییر استراتژی را در پیش گرفت براساس این استراتژی شرکت تولید قطعات موتور سیکلت را تعطیل و فعالیت اصلی خود را بر تولید چراغ های انواع خودرو متمرکز نمود.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله تاریخچه شرکت بهسازین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد