فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود کارآفرینی و طرح توجیهی آموزشگاه موسیقی ,word

اختصاصی از فایل هلپ دانلود کارآفرینی و طرح توجیهی آموزشگاه موسیقی ,word دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود کارآفرینی و طرح توجیهی آموزشگاه موسیقی ,word


دانلود کارآفرینی و طرح توجیهی آموزشگاه موسیقی ,word

توضیحات بیشتر و دانلود فایل *پایین مطلب *, فرمت فایل: Word  قابل ویرایش و آماده پرینت.

تعداد صفحه :55

فهرست مطالب

 

بیان مسئله

 

هنر موسیقی و تاسیس آموزشگاه موسیقی برای پایداری هنر موسیقی در کشور

 

 

 

روش تحقیق

 

این تحقیق طوری تنظیم می شود که با بررسی به مساله تحقیق ، فرضیه تحقیق ، مشکلات و راهکارهای موجود طرح و توجیه اقتصادی طرح  و در آخر به نتیجه گیری می پردازد.

 

 

 

فرضیات تحقیق

 

1- اهمیت  آموزش موسیقی به کودکان استثنایی

 

2- نوع برنامه‌ها در موسیقی درمانی

 

3- اهمیت آموزشگاه موسیقی

 

 

نحوه بازار یابی و تبلیغات طرح

بازار یابی در کسب و کار امروز یک امر ضروری است ودر مو قعیت ساز مانها نقش اساسی ایفا می کند.بازاریابی به فروش از طریق ویزیتوری یا تهیه آگهی های تبلیغاتی محدود نمی شود و مفهوم بسیار جامع تری دارد و به همین دلیل گفته می شود تفکر بازار یابی باید در کلیه ی بخش ها و فرایند های سازمانی نفوذ کند و مورد توجه قرار گیرد.خلق نام تجاری مناسب ، تبلیغات مناسب ، توجه به تغیر دائم در نیازها ودر نهایت بهره گیری ازفناوری روز از الزامات اساسی است.بازاریابی نتیجه ناگزیرو دوری ناپذیر وضروری سرمایه داری است.البته این بدان معنا نیست که بازاریابی تنها به کشورهای دارای نظام سرمایه داری محدود می شود ، تکنیک های بازاریابی در تمام نظامهای سیاسی و بسیاری از جنبه های زندگی کاربرد دارد.

بازار یابی :

بازاریابی اثر بخش به عـنوان ساختن چیـزی که بتواند بفروشد و نه فروش آنچه که می توانید بسازید تعبیـر می شود.

سازمانهایی که آنجه را که تولید می کنند می فروشند محصول مدار هستند یعنی ابتدا محصول را تولید می کنند و سپس بـرای محصولات خود به دنـبـال مـشـتـری هـسـتـنـد و به بازار یابی بعـنوان وسـیله ای برای ترغیب مشتـریان به خـریــد می نگرند. موفق ترین سازمانها آنهایی هستند که آنجه را که می توانند بفروشند تولید می کنند ، آنها مشتری مدار هستند یعنی در پاسخ به نیازهای مشتری محصولات و خدمات خود را عـرضه می کنند.در نتیجه بازاریابی را می توان ، به عنوان فعالیتی لازم برای تطبیق کالاها با نیازها و خواسته های بازار تعریف کرد و بازاریابی فعالیت هایی چون برنامه ریزی و قیمت گذاری و توزیع تبلیغات و معرفی محصولات را شامل می شود.

شر کتها در زمینه بازار یابی سه دسته اند :

1) شرکت های پیشرو

2) شرکت های پیرو

3) شرکت های ایستا

فعالیت های این آموزشگاه عبارتند از:

1- روش نوین آموزش موسیقی به کودکان6 الی 12 ساله در کوتاهترین مدت توسط مجرب ترین اساتید در سطخ کرج.

2- مجهزترین و کاملترین مجموعه سازها و وسایل کمک آموزشی برای کودکان.

3- تشکیل گروههای کر و ارکستر کودکان و نوجوانان برای اولین بار در کرج.

4- استفاده از اساتید مجرب و با سابقه کشور و مدرسین دانشگاه هنر.

5- تنها مرکز غیر دولتی فعالیت گروه کر فارابی(کر دانشگاه هنر) در استان تهران.

6- برگزاری دوره های تخصصی جهت متقاضیان کنکور موسیقی.

7- آموزش کلیه سازهای کلاسیک و سنتی و آواز

 

دانلود کارآفرینی و طرح توجیهی آموزشگاه موسیقی,فرمت فایل word شامل 55  صفحه. مناسب جهت انجام تحقیقات، پروژه های کارآفرینی و طرح های توجیهی ( مناسب برای تسهیلات اعتباری), پایان نامه های دانشجویی و مقالات درسی


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کارآفرینی و طرح توجیهی آموزشگاه موسیقی ,word
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد