فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله درباره Pdfروشهای تبدیل فایل های

اختصاصی از فایل هلپ مقاله درباره Pdfروشهای تبدیل فایل های دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درباره Pdfروشهای تبدیل فایل های


مقاله درباره Pdfروشهای تبدیل فایل های

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 19

 

موضوع تحقیق:

Pdfروشهای تبدیل فایل های

 

فهرست مطالب

عنوان:

مقدمه

Pdfآماده سازی اسناد بافرمت

Pdfبهینه سازی فایل های

فارسی Pdfنحوه ایجاد فایلهای

منابع

مقدمه

نرم افزارهای زیادی برای کار با PDFها و تبدیل فرمتهای مختلف فایل به PDF وجود دارند، تعداد این نرم‌افزارها آنقدر زیاد است که عمدتاً باعث می‌شوند خیلی دیر به هدفتان برسید؛ شما در گوگل جستجو می‌کنید و از میان نرم‌افزارهای مختلف یکی را انتخاب میکنید؛ خیلی باید خوش شانس باشید تا نرم‌افزار دانلود شده اولاً دقیقاً کاری را که انتظار دارید انجام دهد و ثانیاً کرک آنرا براحتی بدست آورید!

5 برنامه زیر برای کارهای مختلف PDF پیشنهاد میشود؛ همه این برنامه امکانات خیلی خوبی دارند و بخصوص اگر به قسمت تنظیمات آنها نگاهی بیاندازید متوجه تفاوت‌شان با دیگر برنامه‌های مشابه می‌شوید.چون معمولاً در سایت اصلی این گونه نرم‌افزارها آخرین ورژن آنها را قرار می‌دهند، کرک‌شان براحتی بدست نمی‌آید، به همین دلیل همه فایلها را با کرکشان آپلود کردم. چهار مورد اول مربوط به محصولات این شرکت می‌باشند.

1- تبدیل فایلهای تصویری (…jpg,png,gif,psd,ems,tiff) به PDF را بوسیله این نرم‌افزار انجام دهید.

2- تبدیل تمامی فایلهای متنی و غیرمتنی که قابلیت پرینت گرفتن دارند (مثل فایلهای اکسل، پاورپوینت، ورد، نقشه‌ها، محیطهای ویژوال گرافیکی و …) را با این نرم‌افزار انجام دهید. این برنامه یک پرینتر مجازی نصب می‌کند که امکان تغییر کلیه مشخصات فایل PDF از جمله رمزگذاری را به شما خواهد داد.

 3- برای تعیین حد دسترسی فایلهای PDF و رمزگذاری 128 بیتی (PDF Encrypt) از این برنامه استفاده کنید.

4- برای ترکیب چند فایل PDF یا قطعه قطعه کردن آنها (Merge and Split) از این برنامه استفاده کنید.

5- برای تبدیل فایلهای DWG)فایلهای اتوکد) به PDFها از این نرم افزار استفاده کنید. ممکن است با بعضی از فونتهای فارسی مشکل داشته باشد.

6- برنامه رایگان PDF995 نیز از برنامه‌های خوب تبدیل PDF است؛ این برنامه مانند شماره 2 یک پرینتر مجازی می‌سازد؛ سرعت این برنامه از نرم‌افزار شماره 2 بیشتر است ولی امکانات کمتر و حجم بیشتری دارد.

Pdfآماده سازی اسناد بافرمت

امروزه با این همه ابزار و برنامه ای که در اختیارهمگان قرار دارند. درج محتوای نوشتاری در سایت وب نباید کار دشواری باشد. اما آنچه اهمیت آن هرگز کاهش نیافته،قابل دسترس کردن این اطلاعات و تبدیل دست نوشته ها به فایل های دیجیتالی یا تبدیل فایل ها از یک فرمت به فرمتی دیگر است. با رشد اینترنت ابزارهایی که برای انجام این تبدیلات عرضه شده اند نیز توسعه یافته اند. یکی از این فرمت ها که بهترین گواه برای این مدعا می تواند باشد، Portable Document


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره Pdfروشهای تبدیل فایل های
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد