فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت اولترافیلتراسیون

اختصاصی از فایل هلپ پاورپوینت اولترافیلتراسیون دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 16 صفحه

بسمه تعالی موضوع تحقیق: اولترافیلتراسیون هدف اصلی این تحقیق بررسی اثر عوامل مختلف بر روی گرفتگی غشاهای اولترافیلتراسیون مورد استفاده در صنایع شیر و روشهای کاهش اثرات آنها می‌باشد..
همچنین نتایج نشان میدهند که سرعت جریان تاثیر چندانی در میزان گرفتگی از خود نشان نمی‌دهد.
مطالعات انجام شده مربوط به شستشوی غشاها نشان می‌دهد که مدت زمان 20 دقیقه برای آبکشی و 30 دقیقه برای شستشوی شیمیایی مناسب می‌باشد.
در استفاده از مواد شیمیایی مختلف جهت بازیافت فلاکس اولیه تا کنون مخلوط 0/5 درصد هیدروکسیدسدیم و دودسیل‌سولفات سدیم بهترین نتیجه را داده است .
مقدمه تاریخچه: تاریخچه جداسازی مواد کلوئیدی از محلول ها توسط صافی های غشایی به قرن گذشته بر می گردد. بررسی روشهای تمیز نمودن غشاهای اولترافیلتراسیون: تکنولوژی جداسازی توسط غشا، با بهره گیری از تواناییهای خاص خود جایگاه ویژه ای در فرایندهای جداسازی پیدا کرده است.
اولترافیلتراسیون یکی از مهمترین فرایندهای این تکنولوژی است که در زمینه جداسازی ذرات، بویژه پروتئینها قابلیتهای فراوانی دارد.
UF در صنایع لبنی، فرایندی برای جداسازی و تغلیظ مواد کلوئیدی و سو: فرالاپالایش (UF=Ultrafiltrarion) در حقیقت یک فرایند جداسازی غشایی با استفاده از نیروی فشار می باشد که در دو دهه اخیر کاربرد صنعتی گسترده ای را پیدا نموده است.
از این فرایند برای جداسازی و تغلیظ مواد کلوئیدی و سوسپانسیونی از محلول های حقیقی، سود جسته می شود.
دامداران صنعتی، تامین کنندگان عمده شیر مصرفی جهت تولید پنیر سفید هستند. کارخانجات تولید پنیر طی مراحل زیر شیر دریافتی را به پنیر تبدیل می نمایند: 1-دریافت 2-پاستوریزاسیون 3-پرکردن و بسته بندی 5-نگهداری در اتاق تخمیر بررسی جداسازی پروتئین از آب پنیر و استفاده از غشا اولترافیلتراسیون: آب پنیر پسابی است که در طی فرآیند تولید پنیر بدست می آید و دارای مواد با ارزش هم از لحاظ تغذیه و هم از لحاظ خواص می باشد. در بررسی بعمل آمده پروتئینهای آب پنیر تهیه شده در صنایع شیر ایران توسط غشا اولترافیلتراسیون پلی سولفون به شکل فیبرهای موئین جداسازی شده اند. بررسی اثر دمای فرآیند بر کارایی اولترافیلتراسیون شیر: در عمل دیافیلتراسیون یا کاهش غلظت اولیه پروتئینی ها در نمونه های آب پنیر در دستگاه اولترافیلتراسیون می توان میزان فلاکس جریان فاز نفوذ کرده را به مقدار زیادی افزایش داد.
بررسی میزان بازپس زنی ترکیبات شیر توسط غشاء اولترافیلتراسیون: اولترافیلتراسیون را می توان یک فرایند غشایی با محرکه فشار 2 تا 15 بار معرفی نمود، که توانایی جداسازی و تغلیظ موادی با وزن مولکولی 1 تا 100 کیلودالتون را بر روی سطح غشایی با ابعاد 0.02-1.001 میکرومتر را دارا می باشد.
تاثیر فرایند اولترافیلتراسیون بر شاخصهای تصفیه و رنگبری شربت رقیق چغندر قند: یکی از بزرگترین دغدغه های تولید کنندگان شکر در طی مراحل تصفیه ورنگبری عصاره خام چغندرقند، حذف هرچه بیشتر ناخالصیهای غیرقندی از شربت و به دست آوردن شربت رقیق با درجه خلوص و کیفیت بالاتر است.
هدف از این پژوهش بررسی پتانسیل فرآیند اولترافیلتراسیون uf و تاثیر شرایط عملیاتی آن (زمان عملیات، اختلاف فشار و دما بر بهبود عملکرد تصفیه و رنگبری شربت رقیق بوده است.<br

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


 

دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت اولترافیلتراسیون
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد