فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت کارآفرینی در کسب وکار خانگی

اختصاصی از فایل هلپ دانلود پاورپوینت کارآفرینی در کسب وکار خانگی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 106 صفحه

کارآفرینی در کسب وکار خانگی تعریف کسب و کار خرید و فروش کالاها،تولید یا عرضه خدمات،به منظور بدست آوردن سود انواع کسب و کار کسب و کار خانگی کسب و کار خانوادگی کسب و کار روستایی کسب و کار اینترنتی کسب و کار کوچک و متوسط کسب و کار های بزرگ طبقه بندی کسب و کارها کسب وکار با نیازهای ابزاری:ساخت و تولید،تعمیرات و.. کسب و کار با گرایش انسانی:مشاوره،اطلاع رسانی،آموزش و... کسب و کار با گرایش اطلاعاتی:تجزیه وتحلیل،ارزیابی،سازماندهی و.. چه نوع کسب و کارهایی واقعا موفق هستند؟
چه افرادی قابلیت موفقیت در این کسب و کارها را دارند؟
مقدار هزینه راه اندازی این گونه کسب و کارها چقدر است؟
مقدار درآمدزایی این کسب و کارها جقدر است؟
آیا در آینده بازاری برای این کسب و کارها وجود دارد؟
مهارت های اساسی لازم برای کسب و کار مهارتهای مالی ذهنیت بازاریابی مدیریت بر خود مدیریت زمان مدیریت اداری انواع مالکیت ها درکسب و کار مالکیت انفرادی مالکیت مشارکتی مالکیت تعاونی تعریف کسب و کار خانگی به هر نوع فعالیت اقتصادی در محل سکونت شخصی که با استفاده از امکانات و وسایل منزل راه اندازی شود کسب و کار خانگی میگویند. فعالیت اقتصادی خانگی (Home Business): به آن گروه از فعالیتهای اقتصادی اطلاق می گردد که امرار معاش خانواده از طریق یکسری فعالیتهای اقتصادی در فضای موجود زندگی تامین گردد.
اهمیت کسب و کار خانگی امروزه کسب و کارهای خانگی از بخشهای حیاتی و ضروری فعالیتهای اقتصادی کشورهای پیشرفته محسوب میشوند.
کسب و کار خانگی از نظر ایجاد شغل ، نوآوری در عرضه محصول یا خدمات ، موجب تنوع و دگرگونی زیادی در اجتماع و اقتصاد هر کشور میشوند.
همچنین برای جوانان ، کسب و کارهای خانگی نقطه شروع مناسبی برای راه اندازی کسب و کار شخصی است، زیرا راه اندازی آن در مقایسه با دیگر انواع کسب و کار ساده و آسان است.
به عنوان نمونه شما میتوانید با یک دستگاه رایانه و یک خط تلفن ، یک کسب و کار اینترنتی راه بیندازید و کارها و خدمات مختلفی را به مردم عرضه و ازاین راه برای خود درآمد کسب کنید. )EntrepreneurshipHome– based کارآفرینی خانگی( تبدیل یک ایده به فعالیت اقتصادی با استفاده از سرمایه انسانی (HC)، امکانات فیزیکی و فضای کاری موجود در خانه، کارآفرینی خانگی نامیده می شود.
با توجه به اینکه زمان و هزینه های تبدیل ایده به محصول در فضای خانه با استفاده از منابع موجود به حداقل کاهش می یابد، ضریب ریسک پذیری و شکست فعالیتهای کارآفرینانه در منازل کاهش یافته و بسترسازی مناسبی برای فعالیتهای بعدی فراهم می گردد.
 کارگاههای خانوادگی (Family Workshop) وقتی میزان گردش مالی و نقدینگی یک کسب وکار خانگی به علت موفقیت در فعالیتهای اولیه اقتصادی در منزل از حد ظرفیت و کشش فضای خانگی فراتر رود، فضای فعالیتهای اقتصادی از منزل به کارگاههای کوچک در شهرکهای صنعتی یا سایر جاها منتقل می گردد.
چنین کارگاههایی که تمامی کارکنان آن اعضاء خانواده و بستگان درجه 1 فامیل محسوب می شوند، کارگاههای خانوادگی نامیده میشوند.
مزایای کسب و کار خانگی 1- آزادی و استقلال عمل بیشتر2-ساعات کاری انعطاف پذیر3-ایجاد تعادل و موازنه بیشتر بین کار و زندگی4-پایین بودن هزینه راه اندازی5

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت کارآفرینی در کسب وکار خانگی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد