فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت معماری پایدار.PPT

اختصاصی از فایل هلپ پاورپوینت معماری پایدار.PPT دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 33 صفحه

به نام یگانه معمار هستی معماری پایدار فهرست مقدمه معماری سبز کلیات و اهداف در معماری سبز دستور العمل اجرایی معماری سبز مصالح سبز معرفی معماران سبز معرفی نمونه های معماری پایدار در معماری معاصر،تغییراتی که با توجه به معیاری های زیست اقلیمی و پایداری پدید می آیند،هر روز اهمیت بیشتری می یابند.
سخن از پایداری در معماری را می توان به تصور و طراحی ساخت و سازهای آینده تعبیر کرد.آن هم نه تنها با پایداری فیزیکی ساختمان،بلکه با پایداری و حفظ این سیاره و منابع انرژی آن،گسترش شهر نشینی و زندگی صنعتی باعث ایجاد اثرات مخرب زیست محیطی گوناگون گردیده،که مهمترین آنها آلودگی هوا و صدامی باشد.
مقدمه : بحث معماری پایدار ،بحث جدیدی نیست چه در زمان ساخت و به اصطلاح مرحله کارگاهی چه در زمان استفاده و همچنین در زمان بازسازی و تخریب یک بنا باید از مصالح و روش کار استفاده کرد که کمترین ضرر را به محیط زیست و در نتیجه بشریت وارد کند. اصطلاح معماری پایدار یا معماری محیط زیستی به معماری حساس به مسائل پیچیده همزیستی طبیعت ،انسان و مصنوعات اطلاق می شود.
این واقیعت موجب شده در اغلب کشورها معماری محیط زیستی نوعی رمان علمی ،تخیلی مربوط به آینده یا نوعی تجمل مختص قشر مرفه تلقی شود اما واقعیت با این ایده کلیشه ای نسبت به معماری محیط زیستی متفاوت است.
امروز هدف معماری محیط زیستی ایجاد تعادلی پایدار و سازمان یافته بین طبیعت،موجودات زنده و محیط مصنوع است.یا به نوعی معماری سبزو در این راه کل فرآیند معماری ،یعنی اندیشیدن و مطالعه ،طراحی ،ساخت. فرآیند سبز در معماری فرآیندی کهن می باشد برای مثال از هنگامی که انسان های غارنشین برای اولین بار پی به این مسئله بردند که انتخاب غاری رو به جنوب از لحاظ دمای محیط مناسب تر از غاری می باشد که دهانه آن به سمت شمال است.
معانی پایداری دهخدا پایداری را به معنای با دوام و ماندنی آورده است.
در زبان لاتین نیز از پایداری تحت این عناوین یاد شده است: SUSTAIN؛حمایت،زنده نگاه داشتن، ادامه دادن مستمر SUSTAINABLE؛ پایداری ، صفتی که چیزی را توصیف می کند که باعث آرامش و تأمین زندگی و در نتیجه تداوم زندگی و طولانی کردن آن را منجر میشود SUSTANCE ؛فرایند پایداری زندگی تاریخچه معماری پایدار بحران افزایش آلودگی محیط زیست در اواسط دهه1970 ، سبب تشکیل گروههای طرفدار و حامی محیط زیست گردید و مفهوم گسترده ای تحت عنوان «پایداری» پیگیری شد.
اصطلاح «پایدار (sustainable)» برای نخستین بار در سال 1986 توسط کمیته جهانی گسترش محیط زیست تحت عنوان «رویارویی با نیازهای عصر حاضر بدون به مخاطره انداختن منابع نسل آینده برای مقابله با نیازهایشان» مطرح گردید.
معماری سبز برخاسته از معماری پایدار و توسعه پایدار می باشد که این نیز ناشی از نیاز انسان امروز در مقابل پیامدهای سوء جهان صنعتی ومصرفی عصر حاضر است .
معماری و فن آوری میتوانند از یکدیگر یاد بگیرند.  معماری "های تک" با منطق خشک تولید کلان واستفاده بی مهابا از تکنولوژی و تلفیق با کارکردگرائی شدید منجر به محیط های خنثی و بی مصرف شد حساسیت در برابر چنین وضعیتی روابط گسترده تر،از جمله ساخت مکان ،مصرف انرژی ،شهر سازی و آگاه

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


 

 

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت معماری پایدار.PPT
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد