فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کارآموزی شرکت کامپیوتری

اختصاصی از فایل هلپ دانلود گزارش کارآموزی شرکت کامپیوتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 52

 

آشنایی با مکان کارآموزی:

1- تاریخچه سازمان

شرکت فنی و مهندسی شکوه رایان فردا یک شرکت خصوصی با مدیریت آقای اسدی در سال 1380 واقع در شهرستان خمین، خیابان امیرکبیر شروع به فعالیت نمود.

فعالیت های این شرکت در زمینه اسمبل و فروش کامپیوترهای شخصی، خانگی، اداری و آموزشی و غیره و قطعات آن و همچنین نصب شبکه های کوچک و بزرگ محلی در مراکز مختلف و مکان هایی همچون ادارات، شرکت ها و کافی نت ها و غیره می باشد.

این شرکت تمام کامپیوترهای مورد درخواست مشتری های خود را در اختیار آن ها قرار می دهد و در قبال عرضه سیستم های خود به آنان، خدمات گوناگونی مانند گارانتی تمامی قطعات کامپیوتری در مدت های مختلف ارائه می دهد.

لازم به ذکر است که شرکت نمایندگی شرکت های Sumsung، کیس MEC را دارا می باشد.

2- نوع محصولات تولیدی یا خدماتی

شامل اسمبل سیستم، فروش و گارانتی سیستم می باشد و خدماتی همچون نصب ویندوز و رفع عیوب آن و برنامه های جانبی از جمله اتوکد و فتوشاپ و .... office و غیره را ارائه می دهد.

از آنجا که نظام حسابداری هر سازمان به عنوان ابزار مدیران برای تصمیم گیری ، تابع نیازهای اطلاعاتی آن سازمان است ، لذا ابتدا لازم است شناختی از سازمان های دولتی و سپس حسابداری و حسابرسی دولتی مورد عمل آنها را بشناسیم و سپس مورد بحث قرار می دهیم .

یکی از مباحث اصلی و مطرح بخشهای اداری- حسابداری و مالی و خدماتی اکثر موسسات، سازمانها و شرکتها در روزهای پایان سال شلوغی و جنب و جوش است که برای انجام کارهای باقیمانده و ناتمام صورت می گیرد.

انگار که مسابقه ای در پیش است از کارکرد کارمند ساده گرفته تا مدیران و سرپرستان رده بالای در سازمان جهت رسیدن به نقطه پایان در تلاش هستند.

به راستی چرا اینگونه است؟ و چه عواملی سبب این می شود که نتوانیم کارهایمان را در طی سال انجام دهیم؟ عوامل فرهنگی موثرند یا عوامل اقتصادی؟

آیا قوانین موجود کشور دارای اشکال و نقص هستند و یا عوامل محیطی و اجتماعی درون سازمانها؟

آیا از فن آوری سیستمهای اطلاعات مدیریت( ) نتوانسته ایم بدرستی بهره ای ببریم؟

آیا کارکنان سازمانها به موقع وظایف محوله را انجام نمی دهند؟

و آیا مدیران از ابزارهای کنترلی مدیریتی خود به نحو مطلوب استفاده نمی کنند؟

اینها سئوالات مطرحی هستند که می توان با حل آنها گره بسیاری از مشکلات موجود سازمانها و شرکتها باز شده و بدرستی از زمان بعنوان یک منبع محدود استفاده نمود.

بحثها و نظرات مختلفی در خصوص روزهای پایان سال با انبوه زیاد کارهای ناتمام مطرح است. عدهای از صاحبنظران بر این باورند که مدیران ما با توجه به عوامل فرهنگی و محیطی دارای ساختار مناسبی از لحاظ ترکیب زمان و شرایط آن و استفاده بهینه از وقت نمی باشند.

در این گزارش به مسایلی در خصوص ریشه های بنیادی این مساله می پردازم و امیدوارم که بتوانم نگاه تازه ای در رفتار و کردار اجتماعی در مورد استفاده صحیح از وقت داشته باشم.

در این گزارش به عواملی از قبیل:

مهارتهای فردی و سازمانی

نقش عوامل فرهنگی و اقتصادی

عوامل درون سازمانها و برون سازمانی

وظایف کارکنان و نقص سیستمهای اطلاعاتی

وظایف مدیران و استفاده از ابزارهای مدیریتی

می پردازیم.

امروزه متخصصان و دست اندرکاران بحث جدیدی را تحت عنوان مدیریت اثربخش مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار می دهند و بطوریکه در عصر حاضر کارایی و بهره وری والاترین هدف و ارزشمندترین مقصد کلیه مدیران است. مهارت اعمال مدیریت زمان به دو مقوله کلی مهارت فردی و مهارت سازمانی قابل طرح و تقسیم بندی است از بعد مهارت سازمانی که به شش قسمت تقسیم میشود مدیریت ارتباطات- مدیریت جلسات)- برنامه ریزی عملیاتی تفویض اختیار- (هدف گزاری- اولویت بندی اهداف و برنامه ها و فعالیتها) و رابطه آن با مهارت فردی که آن هم با نقش ویژگیهای فردی در موفقیت سازمانی در ارتباط است مورد بحث قرار می گیرد.

1- مهارتهای سازمانی فردی

الف/ مهارت سازمانی

بحث مهارتهای سازمانی مدیریت و سرپرستان از نقطه نظر اهداف تقریبا یکی است. شناسایی و تعیین اهداف از مباحث بسیار کلیدی می باشد. اولویت بندی این اهداف به شما کمک می کند که مطوئن تر به آنها برسید.

وقتی شما این برنامه و فعالیتها را برنامه ریزی می کنید در واقع از ابزارهای مدیریتی استفاده می کنید و چنانچه این مدیریت برنامه ریزی بصورت عملیاتی باشد شما یک مدیر عملیاتی


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی شرکت کامپیوتری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد