فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت SWF پروژه درس گرافیک کامپیوتر

اختصاصی از فایل هلپ دانلود پاورپوینت SWF پروژه درس گرافیک کامپیوتر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 20 صفحه

SWFSmall Web Flash پروژه درس گرافیک کامپیوتر امروزه SWF، استانداردی جهانی برای ایجاد انیمیشن‌ بُرداری در وب به شمار می‌رود.
این فرمت توسط شرکت ماکرومدیا ابداع شده است.
نرم‌افزار Flash MX که محصول شرکت ماکرومدیا است، اولین نرم‌افزاری است که فایل‌های فلش (با پسوند swf) تولید می‌کند، ولی پس از آن شرکت‌های زیادی شروع به تولید نرم‌افزارهایی برای ساخت فلش کرده‌اند، به‌طوری که امروزه بیش از صد شرکت برروی این نرم‌افزارها فعالیت می‌کنند.
اکثر این نرم‌افزارها به اندازه کافی شناخته شده نیستند.
کسانی که کارشان طراحی سایت‌های وب است و نیز کسانی که به‌طور اتفاقی نیاز به ساخت فایل فلش پیدا می‌کنند، می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزارها، کارهای خود را بسیار سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهند.
مقدمه ای بر ماکرو مدیا فلش (SWF) شکل فایل ماکرو مدیا فلش (swf) طراحی شده و بصورت بردارهای گرافیکی و انیمیشن بر روی اینترنت ارائه می شود.
شکل فایل های ماکرو مدیا فلش (swf) بعنوان یک شکل ارائه خیلی موثر و نه یک شکلی که مبادله گرافیکی است بین ویراستارهای گرافیکی طراحی شده است.
اهداف زیر برای آن در نظر گرفته شده است : - نمایش روی صفحه : این شکل در درجه اول نمایش روی صفحه را داراست و همچنین آن هموارکردن نا صافی ها ، ترجمه سریع به bitmap با هر قالب رنگی ، انیمیشن و دکمه های واکنشی را پشتیبانی می کند. توسعه پذیری : این شکل یک شکل برچسب زده شده می باشد ، بنا براین این شکل می تواند با خصوصیت های جدید تکامل یافته شود زمانی که درعقب سازش پذیری با کاربران قدیمی تر را نگه می دارد.
تحویل شبکه : فایل ها به یک شبکه با پهنای باند محدود و غیر قابل پیش بینی تحویل داده می شوند.
فایل ها خیلی کم فشرده می شوند و توسط گروهبندی اجرا افزایش می یابد.swf یک شکل باینری است و به خوانایی html برای انسان نیست .
ماکرو مدیا فلش (swf) از تکنیک هایی مثل بسته بندی - بیتی و ساختارها با ضمینه های اختیاری که اندازه فایل به حداقل برسد استفاده می کند.
سادگی : این شکل ساده است تا این که این پخش کننده ساده و به آسانی به پورت می رود.
همچنین این پخش کننده فقط به یکسری توابع سیستم عاملی محدود وابسته است. استقلال فایل : فایل ها می توانند نمایش داده شوند بدون هیچ وابستگی به منابع خارجی مانند فونت ها. مقیاس پذیری : کامپیوترهای مختلف دارند دقت نمایش و عمق بیتی متفاوتی دارند.
این فایل ها کار می کنند به خوبی در سخت افزار محدود شده ، تا زمانی که برتری گرفتن سخت افزارهای گرانتر زمانی که آنها در دسترس هستند.
سرعت : این فایل ها برای ترجمه (Render) با کیفیت خیلی بالا و با سرعت طراحی شده اند. فایل های ماکرو مدیا فلش (SWF) توسعه پذیری دارند .swf و هم اکنون دلایل تاریخی نوع MIME کاربردی هستند.(x-shockwave-flash( عنوان ماکرو مدیا فلش (SWF) همه فایل های ماکرو مدیا فلش (SWF) با عنوان ذیل شروع می شوند : انواع که درعنوان استفاده می شوند در قسمت انواع پایه مشخص شده اند. این عنوان با سه علامت x46, 0x57, 0x53 0 (“FWS”) به وسیله یک بایت شماره نگارش (version) آن پیروی می شود. فیلد طول فایل آن کل طول فایل swf شامل عنوان است.
فیلد اندازه فریم با عرض

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت SWF پروژه درس گرافیک کامپیوتر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد