فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود فایل فلش هواوی huawei y360-u61بیلد نامبر c577b106 با لینک مستقیم

اختصاصی از فایل هلپ دانلود فایل فلش هواوی huawei y360-u61بیلد نامبر c577b106 با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

دانلود فایل فلش هواوی huawei y360-u61بیلد نامبر c577b106 با لینک مستقیم 

مشخصه فایل : 

huawei y360 firmware(y360-u61, v100r001c577b106, belgium, general).zip

تست شده و بدون اشکال

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر گروه آدا فایل

 

 

 

ز

a


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل فلش هواوی huawei y360-u61بیلد نامبر c577b106 با لینک مستقیم

مقاله - ـ ارتباط بین دانش و مذهب

اختصاصی از فایل هلپ مقاله - ـ ارتباط بین دانش و مذهب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله - ـ ارتباط بین دانش و مذهب


مقاله - ـ ارتباط بین دانش و مذهب

لینک دانلود "MIMI file" پایین همین صفحه 

تعداد صفحات "34"

فرمت فایل : "word"

فهرست مطالب :

ـ ارتباط بین دانش و مذهب

 

روشهای علمی و مذهبی شناخت و آگاهی.

 

مقدمه

 

ـ اسلام و علم ـ کدام اسلام؟

 

«شناخت، کلید موفقیت»

 

«قرآن، معلمی برای دانشمندان مدرن»

ـ قرآن درباره اصل و مناهیت جهان چه می‌گوید؟

تعیین جنسیت

«برخی از راهنمائیهای مربوط به تندرستی و سلامتی در ماه مبارک رمضان است»

ـ خوردن

ـ نوشیدن

ـ یبوست

ـ معالجه

ـ سو هاضمه و نفخ شکم

ـ درمان

ـ خواب‌آلودگی

ـ قند خون پائین

علل در افراد غیردیابتی

ـ انقباضات ماهیچه‌ای

ـ دردهای مفصلی

 

بخشی از  فایل  :

روشهای علمی و مذهبی شناخت و آگاهی.

 

بصورت کلی در صحبت از مذهب و دانش از روشهای گوناگونی در اقدامات مربوط به آنها استفاده می‌شود تا بتوان حقیقت را اثبات کرد. روشهای مذهبی عموماً ذهنی هستند این روشها با متن مقدس، شهودگرایی و با تجربه مرجع صلاحیتداری نظیر پیامبر مرتبط هستند. روشهای علمی عموماً بدنبال یک هدف هستند تنها برپایه مشاهده و تفسیر و توضیح پدیده‌ها استوار هستند. هر دو روش علمی و مذهبی تلاش می‌کنند تا به سؤالات زیر پاسخ دهند، سؤالاتی مربوط به پدیده‌های باور نکردنی و رخدادهایی که از لحاظ توانایی عقل بشر غیرقابل انجام هستند و از لحاظ فیزیکی عموماً غیرقابل توجیه هستند. مردم 2 روش را برای پاسخگوئی به این سوالات بکار می‌برند. در مورد تمامی سوالات غیرقابل تصور و قابل تصور و مشاهده، روشهای مذهبی توانایی پاسخگوئی دارند. برخلاف روشهای مذهبی که برای اکثر سؤالات بکار می‌روند، روشهای علمی برای تعدادی از سؤالات توانایی پاسخگوئی دارند. برای مثال برای این سؤال که آیا زمین مرکز جهان است یا نه هم پاسخهای علمی مطرح شد و هم پاسخهای مذهبی. پاسخهای علمی در حالی بیان شدند که وابسته به قوانین طبیعی و قوانین فیزیکی بودند. روشهای علمی تنها در مواردی که موضوع سؤال قابل مشاهده باشد پاسخهای معتبر و ارزشمندی را ارائه می‌کنند. بر پاین قوانین و اصول مذهبی است که می‌توان بیان کرد خداوند ماوراء‌الطبیعه بوده و درک چگونگی ذات اقدس او برای ما امکان‌پذیر نیست و اوست که بوجود آورنده تمام پدیده‌هاست.

 

مشکران با تکیه بر اینکه خداوند قابل مشاهده مستقیم نیست، وجود خداوند را انکار می‌کنند. البته برخی از روشهای علمی هم در مورد موارد قابل مشاهده و هم غیرقابل مشاهده پاسخهایی را ارائه کرده‌اند. در این زمینه عده‌ای وجود دارند بنام پوچ‌گراها که هیچ یک از دلایل مذهبی و نظریات اخلاقی را قبول ندارند. عده‌ای دیگر بنام هادی‌گراها تنها براین او را استدلال می‌کنند که هر چیزی که از نظر علمی قابل توجیه نباشد، دلایل بر عدم وجود آن نیست، این او از نظر فلسفی قابل توضیح است، بخشی از این مشکل بدلیل ناتوانی علم در توضیح و تشریح پدیده‌ای خاص است. آئین هندو هم به عقاید مذهبی و فلسفی و هم به تجربیات فرهنگی معتقد می‌باشد و خود را تنها به اصول علمی محصور نکرده است. دین بودا بر این باور است که باید در دو رنج در زندگی وجود داشته باشد تا انسان بتواند عقل و تفکر و قوه ادراک خود را از بند و حصار تمایلات پست رها کند. فلسفه کنفوسیوس بر تعلیم‌های عشق و انسانیت برای آدمی تاکید دارد. این فلسفه برای آموختن، ارزش و مرتبه والایی قائل است. همین‌طور مباحثی چون صلح، عدالت بسیار ارزشمند هستند. شیوه چینی روشی فلسفی و توسعه یافته است که بوسیله لودرزو و چوانگ مطرح شده و در آن از زندگی ساده همراه با صداقت پشتیبانی شده است.

 

مسیحیت از اعتقادات یکتاپرستی است که بر پایه کتاب انجیل می‌باشد و از تعلیم‌های حضرت عیسی پیروی می‌شود. روش علمی را می‌توان بدین صورت تعریف کرد که روشی است مبتنی بر تجربه و آزمایش است و بر پایه اصول و قواعد علمی بنیان نهاده شده است.

اسلام، مذهب یکتاپرستی است در قرن هفتم و بر پایه تعلیمات حضرت محمد حدود 1000 سال پیش از دوران مدرن بنیان نهاده شده است. تاریخ‌نگاران علمی، به دین اسلام به همکار هستند این‌لور بدلیل کتب و متونی است که از چنین تا آفریقا و از lberia تا هندوستان را در برگرفته‌اند. در دوران قرون وسطی تعدادی از متفکرات طرحی را بصورت ترکیبی از اسلام، مسیحیت، کلیمیت و کبرسچیانیتی را مطرح کردند این اور پروژه‌ای بین علوم طبیعی و مذهب محسوب می‌شد. برای مثال فیلسوف یهودی بنام کوئیک در این رابطه حقایقی را بیان کرده است. برخی از فیلسوفان طبق گفته او علاقمند بودند که بررسی کنند آیا در مورد جهان طبیعی تناقضی وجود دارد و این طور الزامی بود بر اینکه متون مذهبی مورد تفسیر مجدد قرار بگیرند. در این مورد می‌توان بوضوح مشاهده کرد که تعلیمات سفت و این تحت تاثیر فشارهای تحصیلی «در برخی موارد» قرار گرفته‌اند. بعنوان مثال مواردی از خود مختاری خانقاه‌ها و رقابت دانشگاهها و کاسیا و تحریم برخی دیدگاهها مشاهده شده است. پیشرفته‌ها و تحولات مشابه در مذاهب دیگر نیز دیده شده است.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله - ـ ارتباط بین دانش و مذهب

قرآن‏شناسی از دیدگاه امام خمینی

اختصاصی از فایل هلپ قرآن‏شناسی از دیدگاه امام خمینی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

قرآن‏شناسی از دیدگاه امام خمینی


قرآن‏شناسی از دیدگاه امام خمینی
قرآن‏شناسی از دیدگاه امام خمینی(ره)
19 صفحه

قرآن شناسان تاکنون قرآن را از زاویه‏های مختلف نگاه کرده‏اند. همچنین افکار و اندیشه‏های امام خمینی (ره) به عنوان یک قرآن شناس برجسته و تأثیرگذار بر مسلمانان از جهات گوناگون بررسی و تحقیق شده است. نویسنده مقاله حاضر کوشیده است تا قرآن‏شناسی امام را از نظر راه و رسم برخورداری از قرآن طرح و شرح کند. ما امیدواریم که این مقاله از یک سو فتح بابی باشد برای قرآن‏شناسی دیگران و از سوی دیگر، گامی هرچند کوچک در فراخوانی از همه آنان که مایلند در ویژه‏نامه قرآن‏شناسی امام خمینی ما را یاری رسانند.

این کتاب بزرگ الهی که از عالم غیب الهی و قرب ربوبی نازل شده... از بزرگترین مظاهر رحمت مُطلقه الهیه است. این مطلبی است که امام خمینی در کتاب آداب الصلواة عنوان کرده‏اند


دانلود با لینک مستقیم


قرآن‏شناسی از دیدگاه امام خمینی

فلسفه و مسیحیّت

اختصاصی از فایل هلپ فلسفه و مسیحیّت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فلسفه و مسیحیّت


فلسفه و مسیحیّت

فلسفه و مسیحیّت

17 صفحه

اختلاف نظرها دربارة فلسفه و مسیحیّت و اینکه آیا واقعاً بتوان به معنای اصیل کلمه ،‌از یک فلسفة محض مسیحی صحبت به میان آورد ، البته وجود دارد ولی به هر طریق ، جواب اصلی تابع موضع خاّصی است که شخص ، اتخاد می‌کند . از لحاظ تاریخی ،‌فلسفه از ذات مسیحیت نجوشیده است . بلکه به سبب تقابل آن با افکار غیر مسیحی ، خاصه در جّو فرهنگ یونانی و رومی و بیشتر به منظور حفظ وحدت کلام و تمرکز در کلیسای مرکزی به وجود آمده و یا بر عکس ،‌به همین سبب طرد و کنار گذاشته شده و احتمالاً اختلاف میان متکلمان بزرگ هم به همین دلیل بوده است . در نتیجه ،‌معقولتر به نظر می‌رسد که در نزد مسّیحیان ، بیشتر باید از کلام مسیحی صحبت به میان آورده شود نه واقعاً از فلسفه محض مسیحی .


دانلود با لینک مستقیم


فلسفه و مسیحیّت

تحقیق - بهشت دانته

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق - بهشت دانته دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق - بهشت دانته


مقاله - بهشت دانته

لینک دانلود "MIMI file" پایین همین صفحه 

تعداد صفحات "33"

فرمت فایل : "word"

فهرست مطالب :

مقدمه ای برای بهشت دانته

 

سرودنخست

 

پیشگفتاری در باب بهشت زمینی

 

سرود دوم

 

آسمان اول

 

فلک ماه

 

ارواحی که از وفای به عهد خود معذور مانده اند

 

 

سرود سوم

 

آسمان اول

 

فلک ماه

 

ارواحی که از وفای به عهد  خود معذور مانده اند

 

سرودچهارم

 

آسمان اول

 

فلک ماه

 

ارواحی که از وفای به عهد خود معذور مانده اند

 

سرود پنجم

 

آسمان اول

 

فلک ماه

 

ارواحی که از وفای به عهد خود معذور مانده اند

 

آسمان دوم

 

فلک تیر

 

ارواح فعال و نیکوکار ( برای عشق و افتخار)

 

سرود ششم

 

آسمان دوم

 

فلک تیر

 

ارواح فعال و نیکوکار

 

سرود هفتم

 

آسمان دوم

 

فلک تیر

 

ارواح فعال و نیکوکار

 

سرود هشتم

 

آسمان سوم

 

فلک ناهید

 

ارواح عاشق

 

 

سرود نهم

 

آسمان سوم

 

فلک ناهید

 

ارواح عاشق

 

سرود دهم

 

آسمان چهارم

 

فلک خورشید

 

ارواح فقها و حکمای عالم

 

سرود یازدهم

 

آسمان چهارم

 

فلک خورشید

 

ارواح فقها و حکمای عالم

 

سرود دوازدهم

 

آسمان چهارم

 

فلک خورشید

 

ارواح فقها و حکمای عالم

 

سرود سیزدهم

 

آسمان چهارم

 

فلک خورشید

 

ارواح فقها و حکمای عالم

 

سرود چهاردهم

 

آسمان چهاردهم

 

فلک خورشید

 

ارواح فقها و حکمای عالم

 

آسمان پنجم

 

فلک بهرام

 

ارواحی که از معاصران قهرمان مسیح بوده اند

 

سرود پانزدهم

 

آسمان پنجم

 

فلک بهرام

 

ارواحی که از مجاهدان قهرمان مسیح بوده اند

 

سرود شانزدهم

 

آسمان پنجم

 

فلک بهرام

 

ارواحی که از مجاهدان قهرمان مسیح بوده اند

 

سرود هفدهم

 

آسمان پنجم

 

فلک بهرام

 

ارواحی که از مجاهدان قهرمان مسیح بوده اند

 

سرود هجدهم

 

آسمان پنجم

 

فلک بهرام

 

ارواحی که از مجاهدین دین مسیح بوده اند

 

آسمان ششم

 

فلک برجیس

 

شهر یاران دادگر و دانا

 

سرود نوزدهم

 

آسمان ششم

 

قلک برجیس

 

شهریاران دادگر و دانا

 

سرود بیستم

 

آسمان ششم

 

فلک برجیس

 

شهریاران دادگر و دانا

 

 

 

سرود بیست و یکم

 

آسمان هفتم

 

فلک کیوان

 

ارواح پارسا و زاهد

 

سرود بیست و دوم

 

آسمان هفتم

 

فلک کیوان

 

ارواح زاهد و پارسا

 

آسمان هشتم

 

فلک ستارگان ثابت

 

سرود بیست و سوم

 

آسمان هشتم

 

فلک ستارگان ثابت

 

پیروزی مسیح و حضرت مریم عذراء

 

سرود بیست و چهارم

 

آسمان هشتم

 

فلک ستارگان ثابت

 

سن پیر و قدرت ایمان

 

سرود بیست و پنجم

 

آسمان هشتم

 

فلک ستارگان ثابت

 

سَن ژاک و قدرت امید

 

سرود بیست و ششم

 

آسمان هشتم

 

فلک ستارگان ثابت

 

سن ژان و قدرت عشق و احسان

 

سرود بیست و هفتم

 

آسمان هشتم

 

فلک ستارگان ثابت

 

آسمان نهم

 

نخستین متحرک یا فلک بلورین

 

نظام فرشتگان

 

سرود بیست و هشتم

 

آسمان نهم

 

فلک بلورین یا فلک الافلاک

 

نظام فرشتگان

 

سرود بیست و نهم

 

آسمان نهم

 

نخستین متحرک یا فلک الافلاک

 

نظام فرشتگان

 

سرود سی ام

 

عرش اعلی

 

خداوند متعال، فرشتگان الهی و ارواح سعادتمند

 

سرود سی و یکم

 

عرش اعلی

 

خداوند متعال، فرشتگان الهی و ارواح سعادتمند

 

سرود سی و دوم

 

عرش اعلی

 

خداوند متعال، فرشتگان الهی و ارواح سعادتمند

 

سرود سی و سوم

 

عرش اعلی

 

خداوند متعال، فرشتگان الهی و ارواح سعادتمند

 

نتیجه گیری

 

بخشی از  فایل  :

 

مقدمه ای برای بهشت دانته

 

 

 

بهشت منظومه ای است نمایشی، از اشکالی که پیوسته در حال گردش کردن و ورود و خروج از صحنه و شکل گیری و از نوع شکل گیری و بالاخره از شکل افتادن است. این منظومه، مربوطه به صداهایی است که از میان شعله هایی که فاقد شکل و صورت هستند، به صحبت و اظهار عقایدی زیبا می پردازند و مربوط به حروف و واژگانی است که در پهنه افلاک بهشتی، به وسیله شعله هایی زنده و در حال حرکت، نوشته می شوند... این منظومه به شعله هایی مربوط است که به شکل عقاب می شوند و نیز آمفی تئاتری عظیم و وسیع که درون نسترنی آسمانی در فلک دهم که عرش اعلی است، ظاهر می شود. جایی که ارواح نیاکان و رستگاران، در ردیف هایی منظم و دقیق حضور به هم رسانده اند.

 

ابهت این منظومه به گونه ای است که پس از سپری شدن دو سوم از سرودها و در طول سفر از فلکی به فلک دیگر، مسافر پس از برگرداندن نگاه خود به عقب و به سمت پایین، قادر است زمین را بنگرد و از کوچکی و حقارت آن، مانند خود دانته لبخندی تحقیر آمیز بزند.

 

با این حال یک چنین ابهت و وسعتی لایتناهی، احساس تنهایی و انزوا و یا احساس شبیه به (( محرومیت)) و صمیمیت در فرد ایجاد نمی کند. فقط در یکجا است که چنین حالتی به انسان دست می دهد: آنهم زمان ورود صمیمانه ما، به داخل این منظومه، که همچون کارگاه کار، یا دکان آهنگری، یا کارخانه، یا ذهن، یا مغز، یا قلب و بالاخره روح این خالق و سازنده شعر به نظر می رسد.

 

در اینجا خواننده دستخوش نوعی ناامیدی نیز می شود که بخش تلخ و ناراحت کننده ای از پیشگویی غم انگیزی را شکل می بخشد که دانته از نیای بزرگوار خویش، کاچیاگوئیدا می شنود...

 

و در اینجاست که پی می بریم غروری که این بخش واپسین، در وجود دانته پدید آورده بود، به گونه ای است که حالت بی همتا بودن و یگانگی او را در انجام این کار، به سهولت به اثبات می رساند و این را در سرود دوم و نوزدهم بهشت به خوبی می توان مشاهده نمود. شادیهای بهشتی برای اکثر ما در این وضعیت فعلی، نوعی علاقه محسوب می شود که باید به تدریج بدست باید و به راستی که بخش بهشت ((کمدی الهی)) اثر دانته، داستانی درباره پرورش همین ((علاقه)) است. دانته ای که تا اسفل السافلین فرود آمده بود و سپس از کوه برزخ صعود کرده بود تا در ستیغ آن کوه عجیب، به تماشای زیبایی و شگفتی موجود در بهشت زمینی بپردازد، هنوز هم پس از این همه تجربیات عجیب و دشوار و بی همتا، آماده نیست که با صحنه های بهشتی رویارو شود و این در مورد ما نیز که صرفا خوانندگان او در برهه از زمان هستیم، صدق می کند. دانته از صعودی که از زمین به فلک ماه انجام می دهد، کاملا بی اطلاع است و یارای وصف کردن را در خود نمی بیند. هنگامی که ارواحی رستگار شده به نزدیکش می آیند، او باز هم آنان را به عنوان بازتابی از ارواحی که پشت سر خود نهاده است، درنظر          می پندارد!  هنگامی که پیکاردا با او وارد صحبت می شود و درباره سلسله بندی سعادت و رستگاری ارواح سخن می گوید، دانته با پرسش هایی که از ارواح می کند، نشان می دهد که هنوز چقدر نیازمند آموختن اطلاعاتی درباره حیات در بهشت الهی است... هنگامی که ارواح پارسا در فلک کیوان (ساتورن) به بدگویی از زندگی به دور از زهد روحانیون زمینی زبان می گشایند و نفرت و انزجارشان را بیان می کنند، دانته برای لحظاتی چند هوش و حواس خود را از دست می دهد و برای درک بیشتر قضایا، ناگزیر می شود که به سوی بئاتریس بچرخد. خود او وضیعتش را مانند طفلی که باید به سوی مادرش پناه بگیرد، توصیف می کند. به همان اندازه نیست مسائلی چون رحمت الهی و مشیت خدا و اراده آن ذات بی همتا، ذهنش را به خود مشغول می کند و  نمی تواند از هدف اصلی تمام این تجربیات عجیبش چیزی درک کند.

 

 

سرودنخست

 

پیشگفتاری در باب بهشت زمینی

 

 

داستان: در بخش دوزخ و برزخ، زمان و مکان هر واقعه، برایمان اغلب با دقت و وسواس تمام، تعریف و مشخص شده بود. حال آنکه در بخش بهشت، دیگر هیچ سخنی از زمان نیست. دانته با وضوح هرچه تمام تر به ما می فهماند که از محدوده زمینی فراتر رفته است و اینکه دیگر همه چیز از دست او خارج شده است و سفر ماورای روحی او، در بیرون از کالبد جسمانیش صورت خواهد گرفت. تنها یک سوال باقی می ماند که تا حدودی در ابیات 43 تا 45 مشخص و به آن پاسخ داده خواهد شد. ما هنوز هم از اماکنی که دانته دیدن خواهد کرد، مطلع خواهیم شد و اما دیگر هیچ یک از جزئیات دقیق، در این قسمت بیان نمی شود و ما ازموقعیت به اصطلاح جغرافیایی او چیز زیادی نخواهیم دانست. دیگر اثری از توضیحات دانته که در دو قلمرودیگر، در کمال راحتی و آزادی بیان می کرد، وجود نخواهد داشت. دانته با نگاهی که پیوسته به بئاتریس دوخته است و در حالی که آن بانوی آسمانی به خورشید که مظهری از قدرت خداوند است، خیره می ماند، به وسیله آن با نو به درجات (طبقات) مختلف آسمان برده می شود و در صعودی گیج کننده، از دنیای آتش عبور می کند. مکانی که آذرخش میان زمین و ماه، بر آن فرود می آید... این سرود، به دو بخش کاملا مجزا و مشخص درآمده است: شرح وقایع که در ظاهر، در تضاد کامل با قوانین طبیعی و معمول و موجود در دیار خاکی است و بالاخره توصیفی درباره این قوانین که ثابت می کند تماماً در همگونی و سازش و تفاهم کامل با نظام کیهانی و وابسته به عالم هستی است  می باشد.

 

 

 

  • جلال و جبروت آنکه محرک کائنات است.

 

برتمام عالم هستی، تجلی می کند.

 

و در جایی کمتر و در جایی بیشتر می درخشد !

 

4- به آسمانی که بیش از هر جا، تجلی گاه نور اوست

 

     رسیدم و زیبایی هایی را دیدم که زبان آدمی را

 

     کز آن بالا به پایین فرود آمده، توان وصفش نیست.

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق - بهشت دانته