فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آموزش تولید و پرورش قارچ صدفی

اختصاصی از فایل هلپ آموزش تولید و پرورش قارچ صدفی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آموزش تولید و پرورش قارچ صدفی


آموزش تولید و پرورش قارچ صدفی

فرمت ورد

 

8 صفحه

 

آموزش تولید و پرورش قارچ صدفی

متاسفانه به علت عدم آشنایی برخی از فعالان بخش تولید قارچ صدفی به فنون بازاریابی صحیح و ارایه نامناسب قارچ، ویا ارایه قارچهایی با کیفیت پایین به بازار و همچنین وجود رقابت ناسالم در بین تولید کنندگان قارچ صدفی، درحال حاضرتولید قارچ به صورت صنعتی علیرغم نیاز بازار، سودآوری پایینی دارد.

عدم اطلاع رسانی صحیح وبعضا ارایه اطلاعات غلط و ناکافی و خودداری از تصویر وضعیت حال و آینده بازار قارچ صدفی در زمان ارایه مشاوره و ... از سوی برخی از واحدهای ارایه خدمات مشاوره تولید قارچ نیز بر این بازار آشفته ، دامن زده است .


دانلود با لینک مستقیم


آموزش تولید و پرورش قارچ صدفی

آموزش پرورش کبک

اختصاصی از فایل هلپ آموزش پرورش کبک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آموزش پرورش کبک


آموزش پرورش کبک

فرمت ورد

13 صفحه

 

مقدمه:

دردنیا گونه های متعددی از کبک وجود دارد که معروفترین آنها عبارتند از: کبک چوکر (Alectoris Chukar) ،

کبک صخره ای (Alectoris graeca) و کبک پاقرمز اروپایی (Alectoris rufa) . البته همه کبک ها پاقرمر هستند.

گونه های موجود در کشور ما بیشتر از نوع چوکر (Chukar) میباشند.

از دیرباز در بسیار ی از کشور ها پرورش و نگهداری پرندگانی از قبیل قرقاول، بوقلمون و کبک، علاوه بر پرورش مرغ جهت تامین گوشت مصرفی انسان به ویژه جهت سلیقه های خاص متداول بوده است.

در پاره ای از کشور ها نیز پرورش متراکم تعدادی از پرندگان وحشی نظیر کبک متداول شده است. صنعت تولید و تکثیر و پرورش کبک در ایران


دانلود با لینک مستقیم


آموزش پرورش کبک

دانلود پروژه جرثقیل ( ماشین الات عمرانی و ساختمانی )

اختصاصی از فایل هلپ دانلود پروژه جرثقیل ( ماشین الات عمرانی و ساختمانی ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه جرثقیل ( ماشین الات عمرانی و ساختمانی )


دانلود پروژه جرثقیل ( ماشین الات عمرانی و ساختمانی )

دانلود پروژه جرثقیل ( ماشین الات عمرانی و ساختمانی ) در 23 اسلاید

 

 

 

 

تاریخچه پیدایش جرثقیل

جرثقیل ماشینی است که برای بلند کردن٬پایین آوردن و جابجایی افقی بار به کاربرده می شود.واژه ی(crane) در زبان انگلیسی به علت شباهت ظاهری این گونه ماشین ها با نوعی از پرندگان گردن دراز ماهی خوار،به این عنوان نامیده شده است.اولین نمونه از جرثقیل های ساخته شده توسط بشر از جنس چوب و به نام shaduf معروف بوده و در حدود چهار هزار سال پیش در مصر باستان برای جابجایی آب از چاه به کار می رفت.همانطور که در شکل زیر مشاهده می نمایید shaduf از یک بازوی گردان ، دو تکیگه گاه عمودی و یک تکیه گاه افقی تشکیل می شد. در یک انتها وزنه تعادلی و در انتهای دیگر بازوی گردان آن، سطل آب قرار داشت.

جرثقیل:جهت بلندکردن و جابجا نمودن وسایل و مصالح در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد،و به 3نوع جرثقیل سبک،سنگین ،و فوق سنگین تقسیم می شود.
جرثقیل سبک:در محدوده ی 3تا30تن و به متراژ 30متر
جرثقیل سنگین:30تا100تن و به ارتفاع55متر
جرثقیل فوق سنگین:بیشتر از 100تن و تا ارتفاع 200متر عمل می کند.........................................

دانلود پروژه جرثقیل, ماشین الات عمرانی و ساختمانی, پروژه جرثقیل , جرثقیل,جرثقیل سبک,جرثقیل سنگین,جرثقیل سنگین


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه جرثقیل ( ماشین الات عمرانی و ساختمانی )

نقش هنر و ادبیات در آموزش دینی و قرآن

اختصاصی از فایل هلپ نقش هنر و ادبیات در آموزش دینی و قرآن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 34

 

مقدمه

اگر تاریخ را ورق بزنیم و جوامع مختلف را مورد کنکاش قرار دهیم ، نهادهای متعددی را در آن جوامع خواهیم یافت که کارشان آموزش دین بوده است و ما نتیجه می گیریم که « دین » همزاد انسان و یک نیاز قطعی و واقعی برای او بشمار می آید و انتقال آن به نسل های آینده در زمره انتقال میرا ث فرهنگی جوامع است لذا در پی آن آموزش دین نیز یک مسأ له ویژه می شود ، زیرا این مسأله یک گرایش عمومی برای اولیاء است که دین خود را مثل هر میراث دیگر به فرزندان خویش انتقال دهند ، ماده 26 اعلامیه حقوق بشر این اولویت را در انتخاب نوع تربیت ، برای اولیاء به رسمیت می شناسد و علاوه بر آن معلمان بیشماری هستند که آموزش دین را بعنوان رسالتی اصلاح طلبانه دنبال می کنند بعلاوه بر آنکه کنجکاوی در باره دین و گرایش به آن یک رغبت قطعی و فطری در کودکان شناخته شده است که این علاقه و رغبت عموماً در سالهای پایانی دبستان بروز و شدت بیشتری پیدا می کند با این وجود آموزش درس دینی و قرآن در نظام آموزشی ما یک مسأله بسیار مهم و شایسته التفاف است که لاجرم باید به آن پرداخته شود و برای پرداختن به آن لازم است به سؤالاتی از قبیل ذیل پاسخ دهیم که درمعارف اسلامی کودک با چه ویژگیهایی توصیف شده ؟ کودکان مفاهیم دینی را چگونه می فهمند ‍؟ تربیت دینی مناسب فراگیران در سنین مختلف بایستی دارای چه خصوصیاتی باشد؟ کدام مفاهیم و احکام دینی برای آموزش به دانش آموزان دبستانی یا راهنمایی و یا .... مناسب است ؟ و آیا برنامه مه های فعلی تعلیم و تربیت دینی توانسته است آنطور که بایسته و شایسته است موفق باشد ؟ قطعاً برخورداری ازیک نظام تربیتی مطلوب در این مقطع نیازمند پاسخگویی به هر یک از سؤالات مذکور می باشد .

و از طرفی دیگر توجه به ویژگیهای روحی ، روانی و رفتاری فراگیران در مقاطع مختلف بمنظور پاسخ گویی به سؤالات فوق و پی ریزی یک آموزش موفق در تربیت دینی امری اجتناب ناپذیر است چراکه فراگیران با ورود به دوره ابتدایی مواجه با یک تحول اساسی می شوند ، از نظر ظرفیت و توانائیها ی ذهنی ، برای کسب بسیاری از مسایل آموزشی و تربیتی که قبل از ارتباط مستقیم با مدرسه پیدا نکرده بودن آمادگی پیدا می کنند و تحولات عظیمی در ذهن آنها نسبت به مسائل اجتماعی ایجاد می شود با ورود فراگیران به این دوره ( ابتدایی ) علائق شدید بچه ها به وارد شدن به زندگی اجتماعی و دور شدن از محیط زندگی محدود دوره کودکی و همین طور آمادگی بیشتر بر ای سازگاری با محیظ و قبول قواعد و مقررات اجتماعی ، آنان را وارد مرحله جدیدی از زندگی می کند که همه حاکی از فرآیند تحولی است که عمدتاً به دلیل ورود فراگیران به دوره ابتدایی و دوره های دیگر و پاگذاشتن به محیط مدرسه و آموزش و پرورش رسمی ایجاد می گردد و از طرفی دیگر دوره ابتئدایی و سایر دوره های تحصیلی هر کدام متناسب با ویژگیها ی سنی ، ذهنی ، و رفتاری و اخلاقی و اجتماعی و ‍‍‍‍‍‍.... فراگیران دوره شکوفایی بسیاری از استعدادهای دانش آموزان است شامل استعدادهای هنری ، علمی ، ادبی و ... و بسیاری از خلاقیتها که در این دوره ها شکل می گیرد خصوصاً دوره ابتدایی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و هدف بنده هم از ارائه مقاله اهمیتی است که شکوفایی این استعدادها و بهره گیری صحیح و مطلوب از آن می تواند در امر آموزش دینی و قرآ ن درنظام آموزشی ما داشته باشد انشاء الله که بتوانم حق مطلب را ادا نمایم .

ان شاء ا...

سید محمد حسینی دقیق

آبانماه 85

خلاء بهره گیری از ادبیات و هنر در آموزش دینی و قرآن در نظام آموزشی فعلی

قبل از اینکه بنده بخواهم در خصوص نقش هنر و ادبیات در آموزش دینی و قرآن سخن بگویم لازم است شناختی نسبی در خصوص وضعیت فعلی نظام آموزشی و میزان بهره گیری از ادبیات و هنر در آموزش دینی و قرآن داشته باشیم .

الحمد الله به برکت انقلاب اسلامی ، ملتی داریم با سرمایه های معنوی با ارزش و توانمندیهای بسیار اما نکته قابل تأمل این است که ما چه اندازه توانسته ایم از این سرمایه ها و توانمندیها استفاده کنیم .

برای روشن شدن موضوع سخنی از آقای بهرامپور نقل می کنم ایشان می فرمایند « دوستی زیرک و با هوش که برای تحصیل به کانادا رفته بود می گفت : اگر بخواهیم سرمایه های معنوی خودمان را با غرب مقایسه کنیم ، باید به خودمان نمره 100 بدهیم و به آنها نمره ده ولی فرق ما با آنها در این است که متأ سفانه ما از 100 سرمایه معنوی ، تنها یکی را استفاده می کنیم ولی غرب از ده سرمایه خود به اندازه نه استفاده می کند » نظام آموزشی ما متشکل از نظام کاری و فعالیت معلم در آموزش و پرورش


دانلود با لینک مستقیم


نقش هنر و ادبیات در آموزش دینی و قرآن

پروژه حقوق با موضوع روابط زناشویی. doc

اختصاصی از فایل هلپ پروژه حقوق با موضوع روابط زناشویی. doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه حقوق با موضوع روابط زناشویی. doc


پروژه حقوق با موضوع روابط زناشویی. doc

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 36 صفحه

 

مقدمه:

عاشق شدن ساده است، اما عاشق باقی ماندن به مراتب دشوارتر است، همة ما خواهان عشق پردوام هستیم. همة ما می خواهیم شاد زندگی کنیم. کسی نیست که به عمد عاشق بشود و برنامة جدایی را هم طراحی کند. اوا در عمل این اتفاق می افتد وقتی این اتفاق افتاد، آزار می دهد. در آمریکا از هر دو ازدواج یکی به طلاق می انجامد و از جمله زوجهایی که با هم می مانند درصد قابل ملاحظه ای از زندگی کردن با یکدیگر خشنود نیستند و اینها آمار خوشایندی نیست. پیامی دارند. می گویند اگر قصد ازدواج دارید بدانید که ممکن است ازدواجتان به شکست بینجامد. البته هیچ کس حاضر نیست در کاری که امکان 50 درصد شکست وجود دارد سرمایه گذاری بکند. با این حال اتفاقی است که می افتد. البته هیچ تضمینی قطعی وجود ندارد که ازدواجی صد در صد برای همیشه دوام بیاورد اما می توانید مهر و محبت میان خود و همسرتان را حفظ کنید.

بسیاری از زوج ها در کنار هم زندگی می کنند و حال آنکه مهر و عشق از میانشان رخته است. اینها منزوی ترین اشخاص هستند1.

 

فهرست مطالب:

مقدمه

فصل اول: روابط زناشویی

راه حل های مختلف

بازآموزی درس مهر و عشق

روابط سرشار

نشانه های خطر

فصل دوم: عشق کافی نیست

کنارگیری از عشق

فصل سوم: قوانین واقعی برای یافتن رابطه ی مبتنی بر عشق

قانون1: با مردان همان گونه رفتار کنید که میل دارید آنها با شما رفتار کنند.

قانون 2: به خاطر داشته باشید که مردان به اندازة شما نیازمند عشق و حماییتند.

قانون 3: از مردانی که قوانین واقعی را دوست ندارند دوری کنید.

قانون 4: مردان را بازی ندهید.

قانون 5: خودتان باشید.

قانون 6: اگر کسی را دوست دارید، به او بگویید.

قانون 7: قبل از اینکه درگیر مسایل عاطفی شوید ، سئوالات خود را بپرسید.

قانون 8: با مردانی که کاملاً در دسترس نیستند ، ارتباط برقرار نکنید.

قانون 9: در جستجوی مردی با هویت مناسب باشید.

قانون 10: به علایم هشدار دهندة مشکلات احتمالی توجه کنید..

قانون 11: میزان علاقه ی خود را بسنجید، نه مقدار پول او را.

قانون 12: منصف باشید، از دورویی پرهیز کنید.

قانون 13: عاشق نیروهای نهفته مرد نشوید.

قانون 14: با احساسات خود صادق باشید.

قانون 15: جذاب ترین مشخصه ی خود، یعنی طرز فکرتان را آشکار کنید.

قانون 16: از لحاظ عاطفی سخاوتمند باشید، خساست به خرج ندهید.

قانون 17: قبل از این که با کسی روابط زناشویی داشته باشید سعی کنید از لحاظ عاطفی با او صمیمی شوید.

قانون 18: ارزش خودتان را آنقدر پایین نیاورید که مانند شیء با شما رفتار کنند.

قانون 19: حتی در خصوصی ترین لحظات از قوانین واقعی ؟ نکنید.

قانون 20: اطمینان حاصل کنید که روابط شما از چهار مرحلة تعهد می گذرد.

قانون 21: تعهدات عاطفی، از حلقه نامزدی با ارزش ترند.

قانون 22: هرگز مرد را برای متعهد کردن به کاری ، تحت فشار قرار ندهید.

قانون 23: صبور باشید و قوانین واقعی را جایگزین قوانین کهنه و قدیمی گذشته گان کنید.

قانون 24: عاقلانه تصمیم بگیریدع نه از روی احساس.

قانون 25: قوانین واقعی را در همه روابط خود با دیگران به کار ببرید.

فصل چهارم: نامه عاشقانه.

چه وقت نامه عاشقانه بنویسیم؟

نیاز به نوشتن نامه عاشقانه.

تدثیر و فایده نامه عاشقانه.

رمز خود یاری.

فصل پنجم: چگونه درخواست حمایت کنیم و از آن برخوردار شویم.

چرا زن درخواست حمایت نمی کند؟

نکاتی در مورد انگیزه دادن به مرد

روابط خوب و سالم

چرا مردان تا این اندازه حساس هستند؟

فصل ششم: حفظ جاودانه گی جادوی عشق

در انتظار واکنش همسرتان باشید.

ماهمه از رویدادهای عاشقانه لذت می بریم.

اعتیاد به عشق و وابستگی

افراد سالم نیز نیازمند مشاوره هستند.

کتابنامه

 

منابع ومأخذ:

دوآنجیلس، بابار؛ روابط موفق، (بیست و پنج قانون مهم برای انتخاب مرد یا زن دلخواه خود)؛ مترجمان آسا، کامران افشار؛ چاپ چهارم، زمستان 84؛ انتشارات اسرار دانش

گری، جان؛ عشق پایدار، (راهنمای غنا بخشیدن به روابط)؛ برگردان مهدی قراچه داغی؛ چاپ دوم، 1375؛ نشر البرز تهران

گری، جان؛ مردان مریخی ، زنان ونوسی، (راهنای بهبود روابط و ارضای نیازهای زناشویی)؛ مترجم سید رضا نیازی؛ چاپ ناشو (پنجم کتاب) بهار 83

فوروارد، سوزان؛ مردان زن ستیز؛ ترجمه شیما نعمت الهی؛ چاپ اول، انتشارات خجسته 1377


دانلود با لینک مستقیم


پروژه حقوق با موضوع روابط زناشویی. doc