فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد کودکان خیابانی 30 ص

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق در مورد کودکان خیابانی 30 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 30 صفحه


 قسمتی از متن .doc : 

 

فهرست

طبقه بندی کودکان خیابانی

الف – وضعیت سرپرستی

ب – طبقه بندی از حیث نوع زندگی خیابانی

ج – طبقه بندی کودکان ا زلحاظ وضعیت سکونت خیابانی

کارتن خوابها

اتوبوس خوابها

هتل خوابها

د- گروه های سنی کودکان خیابانی

گروه سنی زیر ده سا ل

گروه سنی 10 تا 15 سال

گروه سنی بالای 15 سال

وضعیت کودکان خیابانی در ایران و جهان

الف – مشکلات بهداشتی

ب – مشکلات اخلاقی

ج – آسیب های اجتماعی

د – اشتغال کودکان

ه – آموزش کودکان

عوامل مؤثر در گسترش پدیده کودکان خیابانی

راهکارها

مقدمه

یکی از آسیب های جدی که جامعة‌ ما را تهدید می کند گسترش روزافزون کودکان خیابانی است که به دلایل گوناگون بخشی یا همة‌اوقات خود را در خیابان ها سپری و عمدتاً از طریق تکدی ، بزهکاری و شغل های کاذب و فصلی امار معاش می کنند . گرچه آمار دقیقی از تعداد این کودکان در دسترس نیست ، آماری که براساس جمع آوری بخشی از این کودکان تهیه شده بیانگر اهمیت و عمق این فاجعة عظیم ملی است که صرف نظر از مشکلات و مسائلی که در حال حاضر ایجاد می کند ، پیامدهای ناگوارتری در آینده ای نه چندان دور برای جامعه در پی خواهد داشت.

طبق آمار رسمی فقط در سال 78 و نیمة‌ اول سال 79 حدود 7 هزار کودک خیابانی را یکی از مراکز جمع آوری این کودکان پذیرفته و نگهداری کرده است ، کودکانی که از یک روز تا شش سال را در خیابان ها سپری کرده اند و حداقل سن آن ها 3 سال بوده است .

طبقه بندی کودکان خیابانی :

کودکان خیابانی را از جهات گوناگون می توان طبقه بندی کرد :

الف : وضعیت سرپرستی

کودکان دارای خانوادة‌کامل ( پدرو مادر )

کودکان تک سرپرست تحت تکفل پدر

کودکان تک سرپرست تحت تکفل مادر

کودکان تک سرپرست تحت تکفل پدر دارای نامادری

کودکان تک سرپرست تحت تکفل مادر دارای ناپدری

کودکان بی سرپرست دارای قیم

کودکان بی سرپرست فاقد قیم

کودکان بد سرپرست

در طبقه بندی فوق هر کدام از گروه ها تعاریف خاص خود را دارند و علل خیابانی شدن آن قابل بررسی است .

درگروه 1- عواملی همچون نبود ارتباط منطقی و عاطفی بین کودکان و والدین مؤثرند :

جمعیت زیاد خانوار ( نکتة قابل توجه : میانگین جمعیت خانوار در کشور 6/4 نفر است ؛ لکن بررسی های انجام شده بیانگر آن است که میانگین جمعیت د ربین کودکان خیابانی 6/7 نفر ، حداقل 4 نفر و حداکثر 21 نفر است ) .

فقر عاطفی موجود در خانواده

تعداد زوجات پدر

ترس از تنبیه و مجازات به دست بزرگ ترها به دلیل انجام دادن عمل ضداجتماعی و اخلاقی

مشکل درسی


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد کودکان خیابانی 30 ص

تحقیق درباره معماری استادیوم های فوتبال

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق درباره معماری استادیوم های فوتبال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 70

 

3ـ نور

الف ـ نور مناسب جهت فضای بازی : برای تأمین نور زمین مسابقه فوتبال و پیست دو و میدانی از نورافکن های قوی در استادیوم تعبیه می گردد استفاده می شود . این نورافکن ها باید در مکانی تعبیه گردند که میزان نور در تمام نقاط زمین به صورت یکسان باشد وهمچنین ارتفاع آن به اندازه ای باشد که برای بازیکنان ایجاد خیرگی ننماید . ( سعی شود در ارتفاع بالا باشد ) بدین منظور معمولاً در چهار جهت استادیوم،برج هایی جهت استقرار نورافکن ها ساخته می شود .تعداد چراغ های هر برج به ارتفاع آنها از مرکز زمین و همچنین قدرت آنها بستگی خواهد داشت . نوری که توسط نورافکن های فوق به زمین مسابقه تابانده می شود ، علاوه بر تأمین نور لازم جهت انجام مسابقه باید به اندازه ای باشد که انجام فیلمبرداری از مسابقه به سهولت ممکن گردد .

در صورتی که نتوان از سطوح وسیع جهت نصب چراغ های نورافکن استفاده کرد می توان به جای 4 برج از 6 یا 8 برج کوچکتر در پیرامون استادیوم بهره گرفت .

ب ـ نور افکن در سایر فضاها : علاوه بر تأمین نور زمین مسابقه باید

کلیه فضاهای داخلی راهروها ، اتاقها و … دارای نور مناسب باشند که در این نور توسط چراغ های معمولی و یا فلورسنت تعبیه شده در سقف فضاها تأمین می گردد .

4 ـ صدا

در استادیوم های فوتبال همواره بلندگوهایی در پیرامون زمین و در مجاورت سکوهای تماشاچیان تعبیه می گردد . فاصله بلندگوها باید به گونه ای باشد که صدای گوینده استادیوم ضمن اینکه به راحتی به کلیه تماشاچیان می رسد ، ایجاد تشدید ( دو صدایی ) نکند . همچنین بلندگوها باید در مکانی قرار گیرند که مانع دید تماشاچیان نسبت به زمین مسابقه نباشند و فاصله آنها از تماشاچیان به حدی نباشد که باعث آزردگی آن ها گردد . به علت اینکه استادیوم فوتبال فضایی باز است استفاده از تایل های آکوستیکی ضرورتی نخواهد داشت .

5 ـ رسانه های همگانی

ورزش امروزه به یکی از پر طرفدارترین برنامه های رادیو تلویزیونی تبدیل شده است و صفحات زیادی از مطبوعات را هر روزه به خود اختصاص میدهد ، بنابراین توجه به رسانه های همگانی دراستادیوم ـ های ورزشی از ارزشی والا برخوردار است که ذیلاً به آن پرداخته می شود .

الف ـ جایگاه گزارشگران : مسابقات پر اهمیت ورزشی معمولاً مستقیماً توسط رادیو و تلویزیون برای علاقه مندانی که فرصت آمدن به ورزشگاه را ندارند گزارش می گردد.گزارشگران رادیو و تلویزیون باید دارای جایگاه مخصوصی باشند که ضمن تسلط مناسب بر زمین مسابقه ،بتوانند از فیلم های تهیه شده از مسابقه که مستقیماً در اختیارشان قرار می گیرد استفاده نمایند و برای بینندگان تلویزیونی و شنوندگان رادیویی گزارش دهند . جایگاه مخصوص گزارش مسابقه باید در مکانی مناسب از سکوهای تماشاچیان در نظر گرفته شود و امکانات لازم رادیو تلویزیونی در آن تعبیه گردد .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره معماری استادیوم های فوتبال

دانلود پاورپوینت امکانات به اشتراک گذاری منابع از راه دور

اختصاصی از فایل هلپ دانلود پاورپوینت امکانات به اشتراک گذاری منابع از راه دور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 30 صفحه

به نام خدا امکانات به اشتراک گذاری منابع از راه دور شبکه های خصوصی اینترنت ایترانت ماهواره اینترنتی تلویزیون اینترنتی تلفن اینترنتی بلوتوث تلفنهای ماهواره ای GPS-GIS تکلونوژِی انتقال اطلاعات 1- ماهواره ای 2- تلفنی 3- اینترنتی راه های انتقال اطلاعات فیبر نوری شبکه های انتقال گیرنده و فرستنده زمینی و هوایی تعریف ارتباطات ارسطو فیلسوف یونانی شاید اولین اندیشمندی باشد که 2300 سال پیش نخستین بار درزمینه ی ارتباط سخن گفت.
او در کتاب مطالعه ی معانی بیان (ریطــوریقا) که معمــولاً آن را متـرادف ارتباط می‌دانند؛ در تعریف ارتباط می‌نویسد: ارتباط عبارت است از جستجو برای دست یافتن به کلیه ی وسایل و امکانات موجود برای ترغیب و اقناع دیگران.(1) ویلبر شرام در کتاب فراگرد و تأثیر ارتباط جمعی می‌گوید: در فراگرد ارتباط به طور کلی ما می‌خواهیم با گیرنده ی پیام خود در یک مورد و مسأله ی معین همانندی ایجاد کنیم.
میکی اسمیت در ارائه ی مدل ارتباطی خود تعریفی برای ارتباط آورده که در آن به انتقال حافظـه‌ها در ارتباط نیز اشاره شده است.
او می‌گوید: ارتباط عبارت است از فراگرد انتقال اطلاعات، احساس‌ها، حافظه‌ها و فکرها درمیان مردم.
برخی دیگر در تعریف‌های خود از ارتباط، وسایل ارتباطی را مورد توجه قرار داده اند، انجمن بین المللی تحقیقات ارتباط، تعریف زیر را برای ارتباط ارائه داده است.
منظور از ارتباط، روزنامه‌ها، نشریات، مجلات، کتاب‌ها، رادیو، تلویزیون، آگهی، ارتباطات دور و تلفن، تلگراف، کابل‌های زیر دریایی و پست است.
هم چنین ارتباط چگونگی تولید و توزیع کالاها و خدمات مختلفی را که وسایل و فعالیت‌های فوق به عهده دارند و مطالعات و تحقیقات مربوط به محتوای پیام‌ها و نتایج و آثار آن را در بر می‌گیرد.
طرح‌های راهبردی گسترش کاربرد فناوری ارتباطات و اطلاعات طرح‌های راهبردی گسترش کاربرد فناوری ارتباطات و اطلاعات در پژوهش و توسعه ی مهارت دیجیتالی گسترش فناوری ارتباطات و اطلاعات از جمله عواملی است که در تعاریف مختلف جهانی شدن نیز مطرح گردیده است.
تأکید بر افزایش بی سابقه ارتباطات و برخوردهای اقتصادی به اجتماعی و فرهنگی، ویژگی اکثر تعاریف جهانی شدن است.
تقریباً در همه ی آثار مربوط به جهانی شدن، حجم بسیار زیاد ارتباطات درسطوح و عرصه‌های مختلف جهانی، ویژگی فرآیند مورد نظر عنوان شده است، تا جائیکه ظهور صنعت ارتباطات و رسانه‌های ارتباط جمعی از بسیاری جهات منشاء ظهور جهانی شدن به معنای امروزین آن شده است.
حال این مقوله جهانی می‌تواند به عنوان یک طرح راهبردی به‌طور مؤثر در پژوهش نقش ایفاء کند، اما برای این امر نیاز به زمینه سازی در امر توسعه ی مهارت‌ها دارد.
● منظور از یک شبکه ی رایانه ای چیست؟
هرگاه بتوانیم بین یک سری از رایانه ها و وسایل جانبی آنها ارتباط برقرار کنیم، بطوری که همه ی آنها تحت یک سیستم عامل و یک قرارداد (پروتکل) کار نمایند آنگاه یک شبکه ی رایانه ای داریم.
یک شبکه ی رایانه ای در پایه ای ترین سطح خود شامل فقط دو رایانه است که توسط یک کابل به یکدیگر متصل شده اند ولی می توانند از داده ها به طور مشترک استفاده نمایند.
● هدف از شبکه کردن رایانه ها چیست؟
به همان نحوی که استفاده از رایانه های شخصی بین ک

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت امکانات به اشتراک گذاری منابع از راه دور

تحقیق درباره معماری و شهرسازی

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق درباره معماری و شهرسازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 15

 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

1- ایده کلی طرح پژوهشی 1

2 - موقعیت تاریخی کاروانسرا و پل 2

3- وضعیت فعلی کاروانسرای شاه عباسی 2

4- شناسنامه کاروانسرا 4

5- کاربریهای کاروانسرا در طول حیات خود 5

6- موقعیت بنای کاروانسرای شاه عباسی 7

7- وضعیت موجود بنای کاروانسرا 7

8- وضعیت پل شاه عباسی کرج- گذشته و حال 8

ایده کلی طرح پژوهشی

نظر به اینکه هر اثر تاریخی نمی تواند جدا از فرهنگ دوره خود باشد و یا به عبارتی دیگر هر اثر تاریخی بگونه ای تبلور و فیزیکی فرهنگ زمان خود می باشد، سپس برای شناخت هر اثر لازم است مسائل و مباحث اقتصادی، اجتماعی فرهنگی دوره مربوطه و همچنین امور حکومتی سیاسی قرن یا آن دوره همزمان با شکل گیری اثر تاریخی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و پس از جمع آوری اطلاعات ذیربط به تجزیه و تحلیل آنها پرداخت شود و همواره بایستی مطالعات شناخت اثر تاریخی به اساس استنتاج و نتیجه گیری از تجزیه و تحلیل های مباحث و موارد فوق قرار بگیرد.

پل عباسی و کاروانسرای شاه عباسی کرج در هسته اصلی شهر اولیه کرج قرار دارند و در اطراف این دو اثر تاریخی بیشتر کاربرهای آموزشی- تجاری- فضای سبز و تفریگاهی پیش بینی شده است.

موقعیت تاریخی کاروانسرا و پل

شکل بنا و مطالعه پیشینه تاریخی آن حکایت از آن دارد که جلوخان این کاروانسرا یکی از زیباترین نماهای کاروانسراهای چهار ایوانی دوره صفویه می باشد که در جنبه شمالی کاروانسرا در جهت مسیر شرقی- غربی راه قدیمی کاروانروی ری- قزوین قرار داشته و از طریق پل قدیمی روی رودخانه کرج که در فاصله نزدیکی از آن قرار دارد و به شبکه ارتباطی شمکال شرقی کشور یعنی ری- خراسان مرتبط می گردیده است و از طرف دیگر این راه از طریق قزوین به شمال غرب کشور به شهر تبریز و کشور عثمانی می پیوسته است. (یک دهنه طاق پل مذکور اخیراً تویز اداره میراث فرهنگی استان تهران- کرج مرمت گردیده است.)


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره معماری و شهرسازی

تحقیق درباره کتاب و چاپ

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق درباره کتاب و چاپ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 85

 

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب به مجموعه ای از ورقه های کاغذ ، پوست آهو یا ماده ای همانند آن گفته میشود که در آن مطالبی نوشته شده باشد و با هم به نخ کشیده شده یا صحافی شده باشند و دراصل به معنی دوختن چرمی به چرم دیگر یا پیوند دادن برخی از حروف به برخی دیگر به وسیلة گفتن یا نوشتن است . بنابر آنچه در کتاب لغت و درتفسیر مجمع البیان آمده ، کتاب در اصل مصدر کتب یکتب است و به معنی پوستی را به پوستی دیگر پیوند دادن است مانند این که کسی پاره پوستی را به مشک آب پینه بدوزد ( کتب القربه ) یا لب های قاطری را با حلقه گرد آورد و به یکدیگر پیوسته گرداند ( کتب البغله ) و سپاهیان را هم که کتیبه گفته اند بواسطة آنست که به یکدیگر می پیوندند . راغب می گوید نوشته ها را هم که مکتوب می گویند برای این است که حروف و کلمات را به یکدیگر می چسبانند و از آن جمله می سازند چه روی صفحه ای نوشته شود و یا آن که ضمن گفتار باشد . بنابراین کلماتی را هم که بر زبان می آورند گاهی کتاب می گویند مانند این که گفتار خداوند را پیش از آن که نوشته شود کتاب گفته اند زیرا حروف و کلماتی را ب یکدیگر پیوند داده اند . نتیجة عزم و ارادة قطعی را هم که سر زدن کاری و یا پیش آمدی است و یا وجود شدن چیزی است کتاب گفته اند . فرمان دادن به کاری و واجب گردانیدن آن را هم کتاب گفته اند . ثابت و پابرجا گردانیدن علم و عقیده ای در قلب کسی را هم کتاب گفته اند و این آیة شریفه را می توان در این باره شاهد آورد که خداوند فرموده است : اولئک کتب فی قلوبهم الایمان ( مجادله ـ22)

در طول تاریخ ، کتاب به اشکال و انواع مختلف فراهم شده و دست و مرکب و قلم و نی درکتابت آن بکار رفته و درهر ورق آن سطوری مرکب از کلماتی مرتبط به هم و عبارات و مضامینی که مفهوم مشخصی را القاء می کند پیوند خورده است . شیوة چاپ وحروفچینی در قرن اخیر به کتاب صورتی نو و کسترشی جهانی بخشیده و تهیه و دسترسی به آنرا سهل و میسور گردانیده است و سیر آن همچون مراحل سنی انسان که شامل نوجوانی وجوانی میانسالی و پیری است مراحل علامت نگاری و مقاله نویسی و رساله نویسی را پست سر گذارده ، به صورت امروزین درآمده است .

کتاب مهمترین وسیلة انتقال حقیقت ها و سخنگوی پیشینیان و کارنامة فرهنگ و معرفت بشر و اسباب فزونی دانش و ادبیات و بیان کنندة تلخی ها و محرومیت ها و تلاش ها و کامیابی ها و پیروزی رفتگان و در مسائل علمی نشانة تسلسل تفکرات بوده ، قرن ها نقل و انتقال و گسترش دانش و هنر و نشر فرهنگ و تعمیم آموزش و پرورش و ایجاد نزدیکی ملت ها را از نقطه ای به نقطة دیگر ، عهده دار بوده است . کتاب و کتابخانه ، ضبط دانش اندیشمندان و تجربة صاحبنظران و نشر آن میان شیفتگان اندیشه های نو ، نقش اصلی و اساسی بارور کردن اذهان را به عهده داشته است .

کتاب موجب شده که گنجینه های فکری و آثار گذشتگان برای آیندگان باقی بماند و اندیشة نسل های مختلف به هم پیوند بخورد و منبع


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره کتاب و چاپ