1) قطعات نو اغلب با یک روکش پلاستیکی حفاظت شده اند.ا طمینان حاصل کنید که کلیه روکش های پلاستیکی قبل از مونتاژ مجدد نازل درآورده شده باشند.
2) از نوار تفلون یا سیل کننده مایع(LIGUID SEALANT ) در هیچ جائی از مجموعه نازل سوخت استفاده نکنید.
3) تحقیق کنید که همه واشرها نو باشند هرگز یک واشر کهنه را مورد استفاده مجدد قرار ندهید.
4) از ماده آنتی سیز(FEL – PRO C-120 ) در کلیه قطعات رزوه دار استفاده کنید.
5) درطی مونتاژ مجدد و نازل سوخت مقادیر تورک( گشتاور) معین شده
6) از آچار تورک متری با محدوده صفر تا حدوداً 20درصد بالای ماکزیمم تورک مورد نیاز جهت مونتاژ استفاده کنید. دقت باید در محدوده درصد باشد.
7) سره داخلی را با استفاده از دو تکه فلز نرم با عرض و عمق کافی جهت گرفتن قسمت شش گوش پوسته سره داخلی در فکهائی گیره بطور سبک اما محکم بصورت عمودی در یک گیره قرار دهید.
8) پیلوت را در داخل بدنه قطعه عبوری قرار داده و اطمینان حاصل کنیدکه کلیه قطعات بطور صحیح روی سیتهای خود نشسته باشند
این مقاله به صورت ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 91صفحه آماده پرینت می باشد
چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد
مقالات را با ورژن office2010 به بالا بازکنید
مقاله تعمیرات سیستم های هوای ورودی و تجهیرات سیستم توربین گاز