مقاله با عنوان فوق که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.
محل برگزاری کنفرانس:شیراز
سال برگزاری کنفرانس:1389
تعداد صفحات مقاله:9
محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf
چکیده
دردهه های اخیر مدلهای مختلفی در ارتباط با پذیرش فناوری ارایه شده است. نظریه ی عمل مستدل، مدل پذیرش فناوری، نظریه ی رفتار برنامه ریزی شده، مدل ترکیبی پذیرش فناوری و رفتار برنامه ریزی شده، نظریه ی انتشار نوآوری و نظریه ی شناخت اجتماعی از جمله مدل های مطرح در زمینه ی پذیرش فناوری هستند. اکثر این مدل ها بر روی توانایی پذیرش فناوری های نوین در شرایط خاص تمرکز کرده اند. در این مقاله پس از معرفی مدل های مذکور، ماهیت پذیرش فناوری که مرتبط با فاکتورهای گروهی و روانشناختی کاربران است بیان شده است. همچنین اثر پذیرش فناوری اطلاعات در آموزش بر میزان رضایت معلمان ومدیران ارزیابی شده است. پژوهش حاضر با استفاده از روش پیمایشی به ثمر رسیده و در آن از شیوههای اسنادی و جستجوی اینترنتی و تنظیم پرسشنامه و مصاحبه به عنوان ابزارهای گردآوری اطلاعات استفاده شده است.
مفهوم پذیرش فناوری و اثر پذیرش فناوری اطلاعات در میزان رضایت معلمان