فروشندگی حرفه ای است پیچیده و قابل تأمل موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می باشد برخلاف تفکرات رایج، فروشنگدی مجبور ساختن مشتری به خرید نیست فروشنده حلقه ارتباطی زنجیره سازمان با مشتری است فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک نموده به منظور انتخاب صحیح مشتری را صادقانه ر اهنمایی نماید و سرانجام قادر باشد توافق و اعتماد مشتری را برای خرید جلب نماید یک فروشندۀ موفق باید مواردی چون برنامه ریزی، تیپ ظاهری سعه صدر آراستگی و زیبایی محل کار، آداب گفتگو با مشتری، چگونگی تحت تأثیر قرار دادن مشتری، عکس العمل مناسب در مقابل بدگوئیهای رقبا، اهمیت خاتمه فروش، مراحل فروش، اهمیت گزارش دهی به مافوق را بداند و رعایت کند و همین طور سعی در پیشبرد و ارتقاء سطح دانش خود در همه زمینه ها را داشته باشد علی الخصوص اطلاعات مرتبط و با شغل مورد نظرش را براساس همین موضوع به سه صنف (فرش فروشی،طلا فروشی و گل فروشی) مراجعه نمودیم تا از نزدیک با طرح سئوالاتی از فروشندگان محترم درباره نحوه فنون فروشندگی شان اطلاعات کسب نمائیم
این مقاله به صورت ورد (docx ) می باشد و تعداد صفحات آن 89صفحه آماده پرینت می باشد
چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده پرینت بودن مقالات می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد
مقالات را با ورژن office2010 به بالا بازکنید
مقاله فنون فروشندگی صنوف