فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایانامه مدیریت و بازاریابی

اختصاصی از فایل هلپ پایانامه مدیریت و بازاریابی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایانامه مدیریت و بازاریابی


پایانامه مدیریت و بازاریابی

شلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:74

فهرست و توضیحات:
چکیده
مقدمه
فصل اول : کلیات تحقیق
پیشگفتار
بیان مسئله
سوالات تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیات
تعریف نظری وعملیاتی
اهمیت وضرورت تحقیق
پیشینه تحقیق
فصل دوم : ادبیات نظری تحقیق
گزارش تحقیق
کلیات و مبانی نظری
اهداف پژوهش
روش کار تحقیق
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
روش تحقیق و تحلیل داده ها
فصل چهارم: داده های آماری
داده های آماری
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
جمع بندی و نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و ماخذ

مدیریت ارشد شرکت مسئولیت تهیه و به اجرا در آوردن کل فرآیند برنامه ریزی را در شرکت بر عهده دارد با تعیین فلسفه وجودی ، سیاست و استراتژی های شرکت مدیریت ارشد فرصت تهیه برنامه های خودگردان و اجرای این برنامه ها را بوجود می آورد.

 

شناسایی واحدهای خودگردان:

رشته های فعالیت یک شرکت باید نه خیلی محدود و نه خیلی گسترده باشد . به نظر آبل (obel ) می توان رشته های کاری را در سه بعد تعریف کرد: نیاز مشتری ، گروههای مشتریان و تکنولوژی.

شرکتها برای اداره آسانتر هر یک از رشته های کاری معمولا“ واحدهای خودگردانی را تشکیل می دهند هر واحد خودگردان باید دارای سه ویژگی باشد :

1ـ در یکی از رشته های کاری یا گروهی از آنها که درای وجه مشترک هستند فعالیت دارد

2ـ دارای رقیب یا رقبای خاصی است  

3ـ مدیر معینی دارد که مسئول برنامه ریزی استراتژیک و سود آوری واحد است.

 


دانلود با لینک مستقیم


پایانامه مدیریت و بازاریابی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد