فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق گرایش الکترونیک با عنوان طراحی سیستم دریافت و پردازش تصویر برای پروتز بینایی

اختصاصی از فایل هلپ پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق گرایش الکترونیک با عنوان طراحی سیستم دریافت و پردازش تصویر برای پروتز بینایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه جهت کسب درجه کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق گرایش الکترونیک با عنوان طراحی سیستم دریافت و پردازش تصویر برای پروتز بینایی آماده دانلود می باشد.
محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک فایل pdf
تعداد صفحه:141
دانشگاه: تربیت دبیر شهید رجائی

چکیده

تلاش ها برای تحقق پروتزهای بینایی از دهه گذشته آغاز شده است. پروتزهای بینایی جانشینی برای سیستم بینایی معیوب هستند تا بتوانند بینایی را به افراد نابینا بازگردانند. باوجود این تلاش ها، دانشمندان موفق به ساخت پروتز بینایی که بتواند جانشین مناسبی برایسیستم بینایی شود، نشده اند.

پردازش تصویر در پروتزهای بینایی؛ برای افزایش درک تصویرِ فرد نابینا از محیط اطراف هنگام استفاده از پروتزبینایی کاربرد دارد. در این رساله یک روش جدید بر مبنای فیلتر گابور و تبدیل کسینوسی گسسته برای استفاده در یک سیستم پروتز بینایی معرفی شده است. درادامه الگوریتم های جدید و پردازش تصویر پیشنهاد شده در این رساله ارزیابی و مقایسه شده اند و الگوریتم پیشنهاد شده با 78% نرخ بازشناسی، کارایی بهتری نسبت به دیگر روش ها داشته است. به منظور ارزیابی الگوریتم های پیشنهادی و همچنین برای به کار گیری در نمونه اولیه سیستم پروتز بینایی، این پردازش ها به صورت سخت افزاری پیاده سازی و آزمایش شده اند. برای پیاده سازی سخت افزاری الگوریتم های پردازشی از برد MINI2440 استفاده شده است. برای آزمایش های مربوطه، مجموعه ای از انواع مختلف تصاویر ثابت و همچنین تصاویر متحرک دریافت شده توسط یک دوربین مورد استفاده قرار گرفته است. تصاویر با نرخ 15 فریم در ثانیه دریافت، پردازش و با پروتکل معرفی شده و کدینگ منچستر به پروتز بینایی ارسال می شوند.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق گرایش الکترونیک با عنوان طراحی سیستم دریافت و پردازش تصویر برای پروتز بینایی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد