نوع فایل: WORD
سال انتشار: ۱۳۹۱
نوع ارائه: چاپ
ﭼﮑﯿﺪه
ﯾﮑﯽ از اﯾﻦ ﺑﺤﺚ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ در دﻫﻪ ﻫﺎی اﺧﯿﺮ ﻧﻈﺮ داﻧﺸﮕﺎﻫﯿﺎن و ﺳﯿﺎﺳﺘﻤﺪاران را ﺑﻪ ﺧﻮد ﺟﻠﺐ ﮐﺮده اﺳﺖ ، ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺳﺒﺰ و زﻧﺠﯿﺮه ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺳﺒﺰ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ . اﻣﺎ ﺗﺎ ﺑﺤﺎل ﻫﯿﭻ ﭼﺎر ﭼﻮب ﺟﺎﻣﻊ در ﻣﻮرد ﻧﺤﻮه ﺳﺎﺧﺖ ﻣﺎرﮐﻬﺎی ﺗﺠﺎری ﺻﻨﻌﺘﯽ ﺳﺒﺰ و زﻧﺠﯿﺮه ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺳﺒﺰ ﯾﺎﻓﺖ ﻧﺸﺪه اﺳﺖ
. اﯾﻨﮑﻪ آﯾﺎ ﭘﺎﯾﺪاری زﻧﺠﯿﺮ ه ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺳﺒﺰ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺎﻋﺚ ﯾﮑﭙﺎرﭼﮕﯽ ﺻﻨﻌﺖ ﺳﺒﺰ ﺑﺎ ﺳﺎﺧﺘﺎر ﻣﺎرک ﺗﺠﺎری ﺻﻨﻌﺘﯽ ﺳﺒﺰ ﺷﻮد ﻫﻨﻮز ﻣﺸﺨﺺ ﻧﯿﺴﺖ . ﻋﻼوه ﺑﺮ اﯾﻦ ، ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ روی ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺤﺼﻮل ﺟﺪﯾﺪ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﺳﺒﺰ و ﭼﮕﻮﻧﮕﯽ اﯾﺠﺎد آن ، ﺧﯿﻠﯽ ﮐﻢ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ . ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ اﻃﻼﻋﺎت ﮐﻤﯽ در ﻣﻮرد اﯾﻨﮑﻪ ﺳﺒﺰ ﺑﻮدن ﺻﻨﻌﺖ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﺮ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪی زﻧﺠﯿﺮ ه ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺳﺒﺰ ﺗﺎﺛﯿﺮ دارد ، وﺟﻮد دارد . اﯾﻦ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﺑﺎ ﺑﺮرﺳﯽ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﻫﺎ ی اﺧﯿﺮ در ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺻﻨﻌﺘﯽ ﺳﺒﺰ و زﻧﺠﯿﺮه ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺳﺒﺰ ، ﺳﻌﯽ در اﯾﺠﺎد ﯾﮏ ﺑﺴﺘﺮ ﺑﺮای ﺗﺤﻘﯿﻘﺎت آﯾﻨﺪه ﺷﻮد .
بازاریابی سبز و تاثیر آن بر مدیریت زنجیره تامین در بازاریابی صنعتی