فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایانامه اهداف یادگیری

اختصاصی از فایل هلپ پایانامه اهداف یادگیری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایانامه اهداف یادگیری


پایانامه اهداف یادگیری

شلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:

فهرست و توضیحات:43

چکیده
مقدمه
فصل اول : کلیات تحقیق
پیشگفتار
بیان مسئله
سوالات تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیات
تعریف نظری وعملیاتی
اهمیت وضرورت تحقیق
پیشینه تحقیق
فصل دوم : ادبیات نظری تحقیق
گزارش تحقیق
کلیات و مبانی نظری
اهداف پژوهش
روش کار تحقیق
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
روش تحقیق و تحلیل داده ها
فصل چهارم: داده های آماری
داده های آماری
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
جمع بندی و نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و ماخذ

 

اهداف یادگیری :

پس از مطالعه این فصل شما قادر خواهید بود که :

  • تعاریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی را تفسیر کنید
  • ماهیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی[1] و سطوح مختلف معانی آن را درک کنید
  • رویکرد مورد استفاده در این متن را در زمینه معنا و تفسیر آن دریابید
  • چگونگی کاربرد بهتر ارتباطات یکپارچه بازاریابی را در عمل بیان کنید
  • شکل و طرح کلی متن را درک کرده و چگونگی استفاده بهینه از ان را دریابید(پ 1 ص 1)

اصطلاحات کلیدی:

  • ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC) – تعاریف
  • ارتباطات یکپارچه بازاریابی – ماهیت
  • لایه های معنایی IMC (پ2 ص1)

مثال مورد مطالعه :

شعار «بدون مرز» فورد – گروه اعزامی به کوهستان اورست

فرصت:

شعار «بدون مرز» فورد در مورد کسانی است که بر موانع زندگی غلبه می کنند و «نه » را به «بلی» تبدیل می نمایند . هیل و نولتون[2] با استفاده از حمایت رسانه ای از تیم بدون مرز در سال 2002، نشان دادند  که هیچ محدودیت و مرزی در زمینه توانایی ایجاد پوشش رسانه ای ایجاد کننده ی مارک تجاری وجود ندارد.(پ1 ص2)

شرکت فورد گروهی متشکل از 5 زن آمریکایی را تشکیل داد که همگی کوهنوردانی مبتدی بودند و همگی به دنبال تحقق رویای زندگی خود یعنی فتح قله اورست بودند. فورد امکانات مالی و منابع مورد نیاز برای تحقق این امر را فراهم کرد و هیل و نولتون به دنبال کسب اطمینان از این مطلب بودند که تمام کشور این گروه را دنبال می کنند که تلاش می کردند اولین و  تنها تیم متشکل از زنان باشند که اورست را فتح نموده است.(پ2ص2)

رویکرد استراتژیک:

هیل و نولتون با پی بردن به داستان جذاب و متقاعد کننده این هیئت اعزامی از جمله این که اعضای تیم همگی مادر و مادربزرگ بودند و محدوده سنی آنان بین 35 تا 58 سال بود و همگی با چالش هایی در زمینه سلامت جسمانی خود روبرو شده بودند مانند سرطان، بیمار قلبی و دیابت، شبکه ای گسترده برای پوشش ترتیب دادند شامل علایق کلی، ورزش ها، سبک زندگی و شبکه های درمان مورد استفاده.(پ3ص2)

اهداف هیل و نولتون عبارت بودند از :

  • پوشش رسانه ای ملی و محلی از کل ماموریت از ابتدا تا پایان.( پ4ص2)

غلبه بر چالش های جغ


[1] IMC

[2] Hill & Knowlton


دانلود با لینک مستقیم


پایانامه اهداف یادگیری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد