موضوع فارسی :نقش انتخاب در بازاریابی مربوط به علت - بررسی
مکانیسم های علت و دخالت کالا
موضوع انگلیسی :The role of choice in cause-related marketing – investigating the
underlying mechanisms of cause and product involvement
تعداد صفحه :7
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2015
زبان مقاله : انگلیسی
لینک کردن خرید مصرف کنندگان را به کمک های مالی شرکت های بزرگ تبدیل شده است عمل کسب و کار مشترک برای افزایش حجم فروش. اکثر
باعث مربوط به بازاریابی (CRM) کمپین های خیریه که توسط شرکت پیش تعیین شده را پشتیبانی کند. در نتیجه، نقش
و مکانیسم از گزینه های انتخاب فردی از اجزای اهدای مشخص نیست و در این مورد بررسی قرار گرفت
کاغذ. در یک عامل بین موضوع آنلاین مطالعه تجربی حضور و انتخاب گزینه های مختلف از خیریه
اهدای صادر با خرید کالا در تبلیغات کالا دستکاری شد. از طریق تضاد برنامه ریزی شده و
تجزیه و تحلیل رگرسیون نشان داده شده است که یک کمپین بازاریابی علت های مرتبط می تواند قادر به تاثیر گذاری مثبت خرید مصرف کننده
نیت - در شرایط انتخاب. انتخاب فردی از علت حتی کاهش قصد خرید در این زمینه. Causeand
دخالت کالا پی در پی میانجیگری این اثر
نقش انتخاب در بازاریابی مربوط به علت - بررسی مکانیسم های علت و دخالت کالا