فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نقش انتخاب در بازاریابی مربوط به علت - بررسی مکانیسم های علت و دخالت کالا

اختصاصی از فایل هلپ نقش انتخاب در بازاریابی مربوط به علت - بررسی مکانیسم های علت و دخالت کالا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :نقش انتخاب در بازاریابی مربوط به علت - بررسی
مکانیسم های علت و دخالت کالا

موضوع انگلیسی :The role of choice in cause-related marketing – investigating the
underlying mechanisms of cause and product involvement


تعداد صفحه :7

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2015

زبان مقاله : انگلیسی

لینک کردن خرید مصرف کنندگان را به کمک های مالی شرکت های بزرگ تبدیل شده است عمل کسب و کار مشترک برای افزایش حجم فروش. اکثر
باعث مربوط به بازاریابی (CRM) کمپین های خیریه که توسط شرکت پیش تعیین شده را پشتیبانی کند. در نتیجه، نقش
و مکانیسم از گزینه های انتخاب فردی از اجزای اهدای مشخص نیست و در این مورد بررسی قرار گرفت
کاغذ. در یک عامل بین موضوع آنلاین مطالعه تجربی حضور و انتخاب گزینه های مختلف از خیریه
اهدای صادر با خرید کالا در تبلیغات کالا دستکاری شد. از طریق تضاد برنامه ریزی شده و
تجزیه و تحلیل رگرسیون نشان داده شده است که یک کمپین بازاریابی علت های مرتبط می تواند قادر به تاثیر گذاری مثبت خرید مصرف کننده
نیت - در شرایط انتخاب. انتخاب فردی از علت حتی کاهش قصد خرید در این زمینه. Causeand
دخالت کالا پی در پی میانجیگری این اثر


دانلود با لینک مستقیم


نقش انتخاب در بازاریابی مربوط به علت - بررسی مکانیسم های علت و دخالت کالا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد