فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نرم افزار جهت مدیریت و کنترل دروبین

اختصاصی از فایل هلپ نرم افزار جهت مدیریت و کنترل دروبین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نرم افزار جهت مدیریت و کنترل دروبین


نرم افزار جهت مدیریت و کنترل دروبین

یک برنامه ی جالب برای صاحبان دوربین های دیجیتالی! Active Webcam میتونه یک مکمل کاملا مفید و حرفه ای برای دوربین شما باشه.این برنامه عکس هاشو  30 Frame در ثانیه میگیره! و از ویژگیهاش میشه به پخش مستقیم صدا و تصویر همزمان که از راههای زیر میتونیم ارتباط بر قرار کنیم:
RemoteAccess(کنترل از راه دور) : که اجازه میده کامپیتر های دیگه از راه دور دوربین شما رو ببینن.
FTP Upload: این برنامه میتونه عکس هایی رو گرفته از طریق پروتوکل FTP به سایت مورد نظر شما بفرسته و با همه ی Browser ها هم میتونه دیده بشه!
HTTP Server: این برنامه به طور اتوماتیک میتونه بر روی Http سرور خودش بره و همه مردم میتونین از سایت برنامه اون رو نگاه کنن!( به راحتی و بدون نیاز به هیچ برنامه ی جانبی).
میرسیم به توانایی های دیگه ی این برنامه. کنترل منزل یا اداره وقتی که شما در آنجا حضور ندارید ! این نرم افزار از یک سیستم نظارت استفاده میکنه برای زیر نظر داشتن مکان ها . اصول کارش هم اینه که اگر تغییری در حالت طبیعی برنامه رخ بده (مثلا ناگهان کسی وارد اتاق بشه) برنامه تشخیص و از ان لحظه شروع به ضبط وقایع میکنه !در این لحظه کارهای دیگه ای هم میتونه انجام بده مانند اعلام خطر و E-mail به کارفرماش.حتی میتونه در این هنگام برنامه ای رو اجرا کنه!  ویدئو این برنامه با فرمت های AVI , MPEG ذخیره میشه.این برنامه توانایی کوچیک کردن اتوماتیک عکس ها رو هم داره. این برنامه از طریق همه ی پرت های USB , Parallel کار میکنه.جندین و جند دوربین رو هم در یک آن میتونه ساپرت کنه. کلیپ های ذخیره شدنش میتونن Password Protected باشن تا هیج کس جز کارفرماش به اونا دسترسی نداشته باشه.
سیستم مورد نیازش هم CPU Pentium 2 ,200MHZ ,همه ی ویندوز ها , Ram 64 MB ,  Hard Disk 20 MB


دانلود با لینک مستقیم


نرم افزار جهت مدیریت و کنترل دروبین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد