برنامه ریزی و تصمیم گیری های استراتژیک در سازمان ، نیامند مجموعه وسیع تری از اطلاعات مدیریت بهای تمام شده است اطلاعاتی که فراتر از تنها بهای تمام شده تولیدی محصول می باشد . اطلاعات بهای تمام شده راجع به مشتریان عرضه کنندگان و طراحی محصولات مختلف ، نمونه ای از اطلاعاتی است ، که در تصمیم گیری های استراتژیک و اهداف استراتژیک سازمان با اهمیت هستند . در این فصل از کتاب به تعریف استراتژی و مدیریت بهای استراتژیک پرداخته می شود . سپس انواع استراتژی مطرح و ابزار ها و روش های مختلف برای اجرا یا پیاده سازی استراتژی های رقابتی در سازمان به طور مختصر تشریح می گردد . سپس یکی از با اهمیت ترین ابزار های اجرا و ارزیابی استراتژی ها ، یعنی کارت ارزیابی متوازن به تفضیل توضیح داده خواهد شد .جهت دریافت فایل می بایست فایل مورد نظر را خریداری فرمایید . تعداد ص 8
اجرای استراتژی ،ارزیابی متوازن و تجزیه و تحلیل سودآوری از دیدگاه استراتژیک