فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه کارشناسی با موضوع بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت

اختصاصی از فایل هلپ پایان نامه کارشناسی با موضوع بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه کارشناسی با موضوع بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت


پایان نامه کارشناسی با موضوع بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت

پایان نامه کارشناسی با موضوع بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت
130 صفحه WORD
مقدمه:
دنیایی که در آن زندگی می کنیم شاهد تحولات شگرفی است . سرعت این تحولات روز به روز بیشتر می شود به طوری که به هیچ وجه با گذشته های دور قابل قیاس نیست . اگر بخواهیم آمادگی همراهی و توان لازم برای همگامی با این تحولات داشته باشیم به ناچار باید اطلاعات ، دانش ، ابزارها و توانمندی های مناسب و ضروری را در خود ایجاد و شکوفا کنیم . در این میان هم مدیر علاوه بر توانایی های فنی نیاز به داشتن مهارت هایی در برقراری ارتباط مؤثر با دیگران را باید لازمه ی کار خود قرار دهد چون کار مدیر دستیابی و رسیدن به اهداف سازمانی است حال برای رسیدن به این اهداف سازمانی از مهارتهای ارتباطی که بنحوی برطرف مورد نظر خود بتواند نفوذ پیدا کند باید استفاده کند . هر روز که می گذرد همه ما چه به عنوان یک فرد ، مدیر ، سازمان و شرکت در محدودة گسترده تر و پیچیده تری از ارتباط با دیگران قرار می گیریم.................
فصل اول: کلیات تحقیق
تعریف موضوع تحقیق
تاریخچه و سابقه موضوع تحقیق
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
چهارچوب نظری تحقیق
ارکان اساسی مذاکره
فرضیات تحقیق
روش تحقیق
ابزارهای گرد آوری اطلاعات
محدودیت های تحقیق
فصل دوم: ادبیات تحقیق
تعاریف
مراحل اصلی در فرآیند مذاکره
شناسایی اهداف
پیش بینی جهت احتمالی مذاکرات
ارزیابی طرف مقابل
تعیین محل مذاکره
ارائه پیشنهاد
زمان بندی
دفاع از اصول اولیه مذاکرات و رفع عوامل بازدارنده
پاسخ به پیشنهاد
چانه زنی
ختم مذاکره
به هم خوردن مذاکره و نحوه اداره ی آن
توافق های آشکار و نهان
روش های مذاکرات بازاریابی
انواع اساسی مذاکره
به کار گیری نیروهای فردی در مذاکره
مهارت های مذاکره و نفوذ
هدایت امواج موزون مذاکره
تاکتیک های اساسی در مذاکره
پاره ای از تاکتیک های خدعه آمیز رایج
شش عامل مهمی که مذاکره کننده باید بداند
اصول مذاکرات فروش
مسائل میان فرهنگی در مذاکره
بررسی تطبیقی سبک های مذاکره در جهان
جنبه های اخلاقی مذاکره
سی نکته و رهنمود اساسی در مذاکره
فصل سوم: روش تحقیق
طبقه بندی
جامعه و نمونه آماری
نحوة گزینش نمونه
روش‌ها و ابزار گردآوری اطلاعات
پرسشنامه
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات
بررسی فرضیه تحقیق
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
منابع و مأخذ


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کارشناسی با موضوع بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد