این محصول در قالب پی دی اف و 137 صفحه می باشد.
این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک- تبدیل انرژی طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده است.
چکیده:
در کار حاضر برخورد دو جت آشفته مثلثی در حالت سه بعدی به صورت عددی بررسی شده است. تجزیه و تحلیل عددی با استفاده از نرم افزار Phoenics به روش حجم محدود و با استفاده از مدل آشفتگی K-e PNG انجام شده است.
توزیع فشار، سرعت، انرژی جنبشی آشفتگی و نرخ اتلاف انرژی جنبشی آشفتگی روی صفحه برخورد و محور جت در حالت های مختلف مورد بحث قرار گرفته است. همچنین نتایج عددی با نتایج تجربی موجود در ادبیات فن مقایسه شده اند تا مبنایی برای سنجش صحت نتایج باشند. طبق نتایج به دست آمده، وجود گوشه های تیز در مثلث باعث افزایش سطح آشفتگی جریان نسبت به جت های مدور و مستطیلی شده و به دنبال آن فشار و تنش برشی روی صفحه برخورد افزایش می یابند. همچنین کاهش ارتفاع برخورد باعث افزایش این پارامترها می شود. طبق نتایج به دست آمده برای جت شیاری مثلثی و مستطیلی، می توان گفت که در حالتی که این دو جت دارای دهانه های خروجی با قطر هیدرولیکی یکسان باشند، مقدار مشخصه های جری
ان مربوط به جت شیاری مثلثی بالاتر از جت شیاری مستطیلی خواهد شد. همچنین وجود دیوار در اطراف دهانه خروجی نازل، باعث کاهش این پارامترها می گردد.
پایان نامه کارشناسی ارشد مکانیک بررسی رفتار هیدرو دینامیکی برخورد دو جت توربولانت با مقطع مثلثی