فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آزمون مدل مفهومی ارتباط علی مقاصد مصرف تماشاچیان با خطر ادراک شده و انگیزه

اختصاصی از فایل هلپ آزمون مدل مفهومی ارتباط علی مقاصد مصرف تماشاچیان با خطر ادراک شده و انگیزه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آزمون مدل مفهومی ارتباط علی مقاصد مصرف تماشاچیان با خطر ادراک شده و انگیزه

به صورت ورد ودر48صفحه

چکیده

رساله یکی از عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان ورزشی، انگیزه و خطر ادراک شده می باشد. بنابراین هدف از تحقیق حاضر ارائه مدل مصرف ورزشی بر اساس خطر ادراک شده و انگیزه می باشد. تحقیق حاضر همبستگی و از انواع تحقیقات کاربردی می باشد که برای انجام آن از پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری شامل تماشاچیان حاضر در استادیوم (10000 نفر) بود که 359 نفر از آنها توسط روش نمونه گیری تصادفی مورد بررسی قرار گرفت. پس از تعیین روایی صوری (به وسیله متخصصان) و سازه (به وسیله تحلیل عاملی تاییدی)، پایایی (با استفاده از آلفای کرونباخ) و پایایی ترکیبی نتایج مدل معادلات ساختاری از طریق نرم¬افزار LISREL نشان داد که انواع خطرات ادراک شده توسط تماشاچیان ورزشی(مالی- زمانی، عملکردی، روانی- اجتماعی و فیزیکی- محیطی) پیش¬بینی-کننده¬های تعیین¬کننده¬ای برای مقاصد رفتاری مصرف¬کنندگان (قصد حضور، پیشنهاد به دیگران، خرید کالاهای تیم و مصرف رسانه ای) به حساب می¬آیند (NFI= .94, CFI= .94, NNFI= .92, RMSEA= .05, χ2/df= 2.51). همچنین یافته¬های پژوهش نشان داد که مدیران و بازاریابان ورزشی باید اثرات منفی و مثبت انگیزه و خطرات ادراک شده بر رفتار مصرف ورزشی را در تمامی برنامه های خود مورد توجه قرار دهند.


دانلود با لینک مستقیم


آزمون مدل مفهومی ارتباط علی مقاصد مصرف تماشاچیان با خطر ادراک شده و انگیزه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد