فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه ای (با رویکرد مزیت رقابتی

اختصاصی از فایل هلپ شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه ای (با رویکرد مزیت رقابتی) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه ای (با رویکرد مزیت رقابتی)


شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه ای (با رویکرد مزیت رقابتی)

پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

گرایش بازاریابی بین الملل

همراه با پرسش نامه

194 صفحه

چکیده:

امروزه سرعت تغییرات و شدت رقابت میان سازمان ­ها در صنایع مختلف، آن ­ها را با محدودیت منابع مواجه ساخته استو پایداری و بقا سازمان­ ها در گرو دستیابی به مزیت رقابتی در هزینه، کیفیت، نوآوری و تحویل به طور همزمان می ­باشد و از طرفی بدست آوردن مزیت رقابتی در کشف نواحی و بخش­ هایی می ­باشد که سازمان­ ها در آن برتری دارند. صاحب نظران معتقند که همواره در صنایع، نواحی تحت عنوان عوامل حیاتی موفقیت وجود دارد که برای سازمان­ ها ایجاد مزیت رقابتی می­ کنند و موقعیت سازمان را نسبت به رقبا در محیط تثبیت کرده و بازگشت سرمایه را افزایش می­ دهد؛ بر همین اساس در این پژوهش سعی شده  برای اولین بار به شناسایی این عوامل در صنعت روانکارهای ایران پرداخته شود. برای انجام این پژوهش از  از مدل تامسون و استریکلند به عنوان مبنای کار استفاده شده است، این مدل عوامل حیاتی موفقیت را در هفت بعد مختلف تعریف کرده و برای هرکدام شاخص ­هایی را مشخص ساخته است. بر اساس عوامل تائید شده پرسشنامه مبتنی روش فرایند تحلیل شبکه­ ای تهیه و در اختیار خبرگان صنعت گذاشته شد. اطلاعات بدست آمده با استفاده از نرم افزار Super Decision مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و پنج عامل "تجربه نوآوری در محصول"، "دانش فنی"، "کیفیت تولید"، "دسترسی به مواد اولیه و افزودنی" و "دسترسی به نیروی ماهر" به عنوان عوامل حیاتی موفقیت این صنعت شناخته شدند. لذا شرکت ­­هایی در این صنعت موفق محسوب می ­شوند و می ­توانند به مزیت رقابتی دست پیدا کنند که بر این عوامل سرمایه گذاری داشته باشند.


دانلود با لینک مستقیم


شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه ای (با رویکرد مزیت رقابتی)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد