لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:8
فهرست مطالب
بیان مسئله:
سوابق تحقیقی:
سوابق خارجی:
سوابق داخلی:
اهداف تحقیق:
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات:
روش کار:
نوع روش تحقیق
منابع فارسی:
پیچیدگی ها و مشکلات دنیای حاضر نیاز به افزایش تفاهم بین المللی، افزایش تعامل بین المللی شناخت بیشتر فرهنگ ها و ارتباطات فرهنگی با سایر ملت ها را می طلبد. در آغاز هزاره ی سوم موضوعات دموکراسی نقش آموزش و پرورش و بین المللی کردن آموزش و پرورش مطرح است که دقیقاً به بحث مشاکرت، دموکراسی، مدنیت و ارتباط آن با آموزش و پرورش مربوط می شود. مشارکت انسان ها برای حفظ محیط زیست برای حفظ صلاح و تفاهم بین المللی مطرح است که انتظار می رود از طریق آموزش و پرورش میسر گردد.
تعلیم و تربیت عامل اساسی در سرشتن آینده و باید انسان ها را برای همگام شدن با تحولات اجتماعی آماده سازد. (گزارش 18 ماه مه، 1972) کمیسیون بین المللی توسعه تعلیم و تربیت هدف نهایی و اصلی تعلیم و تربیت را چنین تعریف کرده است. (میر کمالی، 1367)
آموزش و پرورش قرن بیست و یکم بهره گیری از فن آوری های نوین اطلاعات و ارتبطا در فرآیند یاددهی و یادگیری را طلب می کند تا دانش اموزان نسبت به موضوع درس شناخت پیدا کند و نگرش های سازنده در آن ها ایجاد شود، به مباحث مربوط به طندگی اجتماعی علاقه مند شوند و قادر باشد با اندیشیدن مسائل را حل کند، راه حل ها را با تفکر بیابند و بتواند در عمل مهارت های لازم برای کاربرد آن ها با بهره گیری از آن ها را در زندگی اجتماعی به دست آورند و در نهایت بیاموزند که چگونه بیاموزند و یادگیری را به خارج از کلاس درس و مدرسه گسترش دهند. (سرکار آرائی، 1378)
مقاله درباره ی روش تحقیق