فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد کارگاه‌های ساخت قالب کار آموزی

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق در مورد کارگاه‌های ساخت قالب کار آموزی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد کارگاه‌های ساخت قالب کار آموزی


تحقیق در مورد کارگاه‌های ساخت قالب کار آموزی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه32

مقدمه:

امروزه با توجه به پیشرفت سریع صنایع در عصر تکنولوژی در سرتاسر کره‌ی خاکی اهمیت بهره‌گیری هر چه بیشتر کشورها از علوم به روز در تمامی زمینه‌ها کاملاً ملموس است. طبیعتاً برای به مرحله‌ی عمل در آوردن و به کارگیری این علوم وجود کارشناسان و علم آموختگان غیر ضروری است. در غیر اینصورت با وجود یکسری تئوریات ؟؟؟ به هیچ وجه دست به تحول و پیشرفت نخواهد زد و حتماً باید تمام این تئوریها و نظریات به صورتی تجربی و عملی به مرحله‌ی ظهور برسد. از این رو در تمامی مراکز و محافل علمی دنیا عملی کردن تئوریات از جمله آزمایشات و تستها هر چه بیشتر در نظر علم آموختگان خواهد بود. در راستای این هدف بزرگ تمامی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های صنعتی کشورمان پس از دورانی تربیت دانشجویان و دانش آموختگان آنان، دوره‌ای را نیز برای کارآموزی و در واقع هدایت دانشجویان بسوی کارهای عملی و تجربی برای آمادگی هر چه بیشتر آنان و حضور در بازار کار کشور در نظر گرفته‌اند.

این راهکار وسیله‌ای است برای محک دانشجویان هم از این حیث که اطلاعات و قابلیت‌های تئوری و عملی خود را بسنجند و هم از این جهت که خود را برای ورود به بازار کاری کشور آماده نمایند. که هر دوی آنها از اهمیت خاصی برخوردارند. بنده نیز از این قاعده مستثنی نبوده و پس از گذراندن دوران تحصیل خویش در مقطع کارشناسی در رشته‌ی مدیریت صنعتی جهت تکمیل تحصیلات خویش دوران کارآموزی‌ام را در کارگاه سما گذراندم که ذیلاً به طوری کامل توضیح داده خواهد شد.

کلیاتی دربار‌ه‌ی تاریخچه، نحوه‌ی عملکرد و خدمات ارائه نشده از سوی کارگاه قالبسازی سما:

کارگاه سما در سال 1365 با مدیریت آقای مرتضی کاظمی تأسیس شده و فعالیت خود را به طوری رسمی آغاز نمود. هدف اصلی احداث این مرکز ارائه خدماتی نظیر ساخت قالبهای صنعتی (سنبه، ماتریس، پلاستیک، دایکاست و غیره)؛ طراحی، مدل‌سازی و نقشه‌کشی قالبها و قطعات صنعتی و سایر خدماتی که در راستای ساخت قالبهای صنعتی می‌باشد امروزه این مرکز با به کارگیری دستگاه‌هایی نظیر اسپارک، دستگاه‌های کنترل عدی تراش و فرز، دستگاه تزریق پلاستیک و گازگیر و آسیاب مواد تزریقی از جمله مراکز به روز قالبسازی در کشورمان به حساب می‌آید. مکان این مرکز تا کنون چند بار دستخوش تغییر شده است. در این کارگاه پنج

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد کارگاه‌های ساخت قالب کار آموزی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد