چند جنبة تئوریکی مختلف، درتحقیقات مربوط به پذیرش، بکارگیری و مزایای // دخالت دارند. آنها شامل تئوری های گسترش نوآوری داخلِ ـ سازمانی، تئوری های وابستگی منابع بین ـ سازمانی و هزینه های معامله ای، باضافة ویژگی های محیطی یا شبکه ای مربوط به روابط و اعتماد بین ـ سازمانی می گردند. (ریکرز و اسمیتسون 1996؛ پِرم کومار و رامامورتی 1995؛ پرِم کومار و سایرین 1997؛ هارت و ساندرز 1998). این جنبه های تئوریکی بر هم احاطه داشته، و برای شناسایی دامنة تأثیرات احتمالی پذیرش // مورد استفاده قرار می گیرند. این تأثیرات بطور خلاصه در این قسمت مورد بحث و بررسی قرار می گیرند. پریکومار و رامامورتی (1995) و پریکومار، رامامورتی و کرام (1997) بواسطة اعمال قدرت و نفوذ مشتری یا عملکردهای مبتکرانة داخلی، بین عدم ـ پذیرش // و پذیرش // فرق قائلند. پشتیبانی مدیریت ارتقاء یافته در شرکتهای بزرگ، به شکل شاخص های قوی پذیرش مبتکرانه پدیدار می شود. فشار رقابتی و پشتیبانی / و قدرت مشتری است که پذیرندگان را از غیر ـ پذیرنده ها متمایز می سازد.
طرحهای تحقیقی // و // :
طرح تحقیقی 2 :
شیوة تحقیقی :
نتایج :
طرحهای تحقیقی // و // :
طرح تحقیقی 2 :
برخی پیشنهادهای احتمالی برای اقدام نمایی :
نتایج و محدودیت ها :
تعداد صفحه 22
طرحهای تحقیقی // و // :
طرح تحقیقی 2 :
شیوة تحقیقی :
نتایج :
طرحهای تحقیقی // و // :
طرح تحقیقی 2 :
برخی پیشنهادهای احتمالی برای اقدام نمایی :
نتایج و محدودیت ها :
تعداد صفحه 22
ترجمه تئوری مقدماتی و طرحهای تحقیقاتی