فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد عناصر و عوامل تبلیغ

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق در مورد عناصر و عوامل تبلیغ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد عناصر و عوامل تبلیغ


تحقیق  در مورد عناصر و عوامل تبلیغ

ینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:35

فهرست:

 

 

ارتباطات خود را گسترش دهید                                  

عناصر و عوامل تبلیغ مقدمه

 چه باید نوشت؟

روش‌های ‌تبلیغ ‌

بروشو

پیام ‌از ‌طریق ‌ایمیل

روزنامه‌های ‌کاملاً ‌محلی

پوسترها ‌و ‌تابلوهای ‌اعلانات:

تبلیغات ‌رادیویی

تبلیغات ‌تلویزیونی

راهنمای ‌تلفن ‌مشاغل

بیانیه‌های ‌خبری

گزارش‌های ‌سالیانه

سایر ‌فعالیت‌های ‌تبلیغی

ارتباط ‌با ‌طرف‌های ‌اصلی

با پیدایش زمین و شروع زندگی انسان ها زبان به یک عامل مهم برای برقراری ارتباط میان انسان ها تبدیل شد . زبان تنها روشی بود برای یک امر مهم تر به نام ارتباطات. با گسترش دامنه زندگی بشر و پیدایش تمدن ها رسانه های گفتاری و نوشتاری پدید آمدند و تنها کار آنها اطلاع رسانی و ارتباطات بود چون انسان نیاز داشت تا از اطراف خود با خبر باشد. یکی از زیر شاخه های علم ارتباطات و اطلاع رسانی تبلیغات است . اگر چه امروزه در کشورمان تبلیغات معنی واقعی خود را ندارد و در بسیاری از موارد تبلیغات را همان اطلاع رسانی معنی  می کنند ولی زمانی که علم اطلاع رسانی با علوم روانشناسی ، جامعه شناسی ، روابط عمومی ، هنر و .... ترکیب می شود آن زمان تبلیغات متولد می شود.
تبلیغات را م توان زیر شاخه ی علم ارتباطات دانست ولی نکته بسیار مهم که هم در اطلاع رسانی و هم در تبلیغات  نقش بسیار مهمی را ایفا می کند صداقت است . اخبار بر پایه صداقت است که شکل گرفته  و بشر به آن اعتماد کرده ولی گاه به دلیل عدم جذابیت خبر و یا کسب منافع  شخصی ، صداقت که قلب خبر است زیرپا گذاشته می شود و خبر را همان گونه که می خواهیم تغییر می دهیم. عناصر و عوامل تبلیغ امروزه اینگونه خبرسازی ها یا دروغ ها در دنیا بسیار رایج است تاحدی که بسیاری از خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی بزرگ دنیا از خاصیت تبلیغات در ارائه اخبار خود استفاده کرده  و با کمی دروغ پردازی  عقیده خود را در آن می گنجانند.
متاسفانه از بین رفتن صداقت در اخبار و اطلاع رسانی ، علم تبلیغات را نیز کم و بیش تحت تاثیر قرار داده است. مهمترین عامل از بین رفتن صداقت در تبلیغات بهره مند نشدن از علم روانشناسی ، جامعه شناسی ، هنر و.... است. برای تبلیغات نیاز داریم تا خبر را به کمک عوامل فوق پر و بال داده تا جذابیت کافی برای جلب توجه و متقاعد کردن مخاطب را پیدا کند.  در ایران به دلیل نبود علم کافی در این زمینه و محدودیت هایی در استفاده از جذابیت های جنسی ،می کوشند تا به کمک زیاده گویی و دروغ پردازی در معرف محصولات و خدمات آن را برای مخاطب جذاب ساخته و نظر او را جلب کنند. اگرچه تبلیغات دروغ، خود یک نوع جلب توجه را نیز به همراه دارد و در کوتاه مدت بازده خوبی دارد ولی در بلند مدت مخاطب متوجه دروغ  یا راست بودن تبلیغ خواهد شد و در صورت دروغ بودن ، تبلیغات شما مانند یک ضد تبلیغ عمل کرده زیرا مخاطب پی می برد که شما برای او هیچ ارزشی قائل نبوده اید و تنها برای منافع خود تلاش می کنید.
در شرکت ها و سازمان های خصوصی داخل ایران این نوع تبلیغات دروغ کمتر به چشم می خورد ولی در بسیاری از امور که تنها دولت مجری آن ها می  باشد ، مردم حق انتخابی ندارند لذا مجبور هستند دوباره به سراغ آنها بروند . اگرچه هرگز برای پیام های تبلیغاتی شما اعتباری قائل نخواهند بود. نمونه ی بسیار بارز در اینگونه تبلیغات بانک ها هستند که برای تبلیغات ، به دلیل نیازهای مادی مردم برای جذابیت به جوایز اهدایی پناه می برند. هنگامی که تنها جذابت و امتیاز خود نسبت به دیگر بانک ها را در جوایز می دانند می کوشند تا از رقبای خود جذاب تر باشند لذا در هر آگهی شاهد دروغ گویی بزرگ تری از آنها خواهیم بود. در صورتی که بانک های دولتی زمانی به این بن بست رسیده اند که فراموش کرده اند تبلیغات تنها در وعده هایی نسبت به آینده خلاصه نمی شود . برای آنها بهترین نوع تبلیغات ارائه خدمات  مناسب ، ارامش مشتریان  و مزایای بهتر به مشتریان است. اسن نوع روش اگر چه از نوع تبلیغات ساکت به حساب می آید ول بسیار بازده بیشتری خواهد داشت همانطور که بانک های خصوصی در ایران  این مهم را متوجه شده اند و موفق تر نیز بوده اند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد عناصر و عوامل تبلیغ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد