فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله شناسایی بویلر نیروگاه بعثت بر اساس منطق فازی

اختصاصی از فایل هلپ مقاله شناسایی بویلر نیروگاه بعثت بر اساس منطق فازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله شناسایی بویلر نیروگاه بعثت بر اساس منطق فازی


مقاله شناسایی بویلر نیروگاه بعثت بر اساس منطق فازی

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 17 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده :

مجموعه های فازی نخستین بار توسط پرفسور لطفی زاده درسال 1965 ارائه شد وهدف از ارائه مجموعه های فازی ایجاد روش نوین در بیان عدم قطع یقین ها و ابهامات روزمره بوده است .منطق فازی با ارائه نگرشی نوین در بیان عدم قطع یقین ها و ابهامات روزمره بوده است . منطق فازی با ارائه نگرشی نوین در برخورد با مسئله عدم قطع یقین و نامعینی، این امکان را بوجود آورده که بتوانیم کنترل کننده هایی طراحی که مشابه عملکرد انسان ، بامشکلات برخورد نماید . در این مقاله به بیان منطق فازی و شناسایی سیستم بر اساس این منطق خواهیم پرداخت واین روش را درشناسایی درام بویلر نیروگاه بعثت بکارخواهیم برد.

 

  • 1- شرح مقاله :

شناسایی سیستم بدین معنی است که روابط حاکم بر سیستم همچنین پاسخ سیستم به ورودی های معین تعیین گردد که نهایتاً منجر به تعیین تابع تبدیل (برای سیستم های خطی ) و یا تابع توصیفی  ( برای سیستم های غیرخطی ) میشود . نکته حائز اهمیت این است که آیا مدل بدست آمده از سیستم کاملا" بر رفتار سیستم منطبق است یا خیر ؟ عوامل متعددی ما را در شناسایی سیستم وبدست آوردن مدل دقیق محدود می‌کنند . مشکلاتی چون غیر خطی بودن ، متغیر با زمان بودن و نامعین بودن سیستم از جمله این عوامل می باشند . وجود نویز در محیط ویا تغییرات شدید شرایط محیطی عوامل دیگری  هستند که ما را  به استفاده از منطق فازی در شناسایی سیستم سوق میدهد .شناسایی فازی و تشکیل قواعد فازی از اطلاعات عددی مشتمل بر پنج مرحله می باشد .     

مرحله اول : فضاهای ورودی و خروجی که دربرگیرنده اطلاعات عددی داده شده می‌باشند به زیر محدوده‌های فازی تقسیم بندی می‌شوند. جهت کسب اطلاعات عددی ورودی های اعمال به سیستم حتی المقدور باید دارای شرایط زیر باشند:

الف) عدم همبستگی سیگنال به سوابق قبلی خود

ب) توانایی کافی در برانگیختن سیستم

ج) پیوستگی سیگنال ورودی

هر چه سیگنال اعمالی به سیستم نسبت به سوابق قبلی خود همبستگی کمتری داشته باشد انرژی خود را تحت هارمونیک های بیشتری به سیستم اعمال می کند. هر چه سیگنال اعمالی به سیستم دارای هارمونیک های بیشتری باشد، انرژی سیگنال در فرکانسهای بیشتری توزیع می‌گردد و توانایی بیشتری در برانگیختن سیستم دارد و یا بعبارت دیگر اگر سیگنالی دارای n هارمونیک باشد، (PE) موثر از مرتبه n خواهد بود. از طرفی هر چه سیگنال اعمالی به سیستم نسبت به سوابق قبلی خود دارای همبستگی کمتری باشد تبدیل فوریه آن شامل عبارات بیشتری از فرکانسهای مختلف می‌گردد و طیف توان گسترده‌تر می‌شود. برای طراحی سیگنال مناسب جهت اعمال آن به سیستم باید همبستگی سیگنال نسبت به سوابق قبلی خود کم باشد و محدودیت های سیستم از جهت اعمال سیگنال به آن در نظر گرفته شود. دو محدودیت عمده‌ای که مانع از امکان اعمال هر ورودی به سیستم می‌شود، محدودیت در اندازه سیگنال اعمالی به سیستم و محدودیت در نرخ تغییرات سیگنال اعمالی به سیستم می‌باشد. سیگنال اعمالی به سیستم را با در نظر گرفتن این محدودیتها طراحی و به سیستم اعمال نمود.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله شناسایی بویلر نیروگاه بعثت بر اساس منطق فازی

کمیته امداد امام خمینی (ره) وامربه معروف ونهی ازمنکر

اختصاصی از فایل هلپ کمیته امداد امام خمینی (ره) وامربه معروف ونهی ازمنکر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کمیته امداد امام خمینی (ره) وامربه معروف ونهی ازمنکر


کمیته امداد امام خمینی (ره) وامربه معروف ونهی ازمنکر

فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات102



منابع ومآخذ

پژوهشی در امربه معروف و نهی از منکر از دیدگاه قرآن و روایات
نوشته : محمد اسحاق مسعودی
امر به معروف ونهی از منکر
نوشته محسن قرائتی
شیوه های صحیح امر به معروف ونهی از منکر
تهیه وتدوین : دادسرای مبارزه با مواد مخدرومنکرات
تعلیم وتربیت اسلامی
تألیف : دکتر علی شریعتمداری


فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه 1
جایگاه امر به معروف در قرآن 5
اولین وظیفه انبیاء 5
گروه ویژه 8
جایگاه آمرین به معروف و ناهیان منکر 10
تاریخچه، اهداف و وظایف کمیته امداد امام خمینی (ره) 14
خط و مشی های اساسی این نهاد 15
گروه های ویژه 18
سالم سازی محیط 20
ایجاد فرهنگ کار و تلاش 22
اندیشه های خطرناک با رنگ دینی 23
برنامه اشتغال و خودکفایی مددجویان 27
دگرگونی ارزشها 29
نقش منکرات در سلب نعمتهای 30
زمینه های دگرگونی ارزشهای اسلامی 34
گرایش به فرهنگ بیگانگان 35
عیب نهادن بر تعهد و پایبندی به ارزشهای مکتبی 37
غیر حضوری و مکاتبه ای 38
خدمات فرهنگی و آموزشی 40
احیای سرمایه های درونی برای پذیرش امر به معروف و نهی از منکر 43
ارائه خدمات مددکار و مشاوره 53
عنوان صفحه
اهمیت شیوه ها 55
برکات اقتصادی امر به معروف و نهی از منکر 60
مشارکتهای مردمی، درآمدهای محلی، وجوهات امانی 62
جشن عاطفه و جشن نیکوکاری 65
دایره امر به معروف و نهی از منکر 68
پیگیری مسائل حقوقی و قضایی مددجویان 70
توجه کردن به کرامت و ارزش انسان 72
حل نشدن مشکلات اقتصادی 75
خدمات حمایتی کمیته امداد طرح مددجوئی 79
طرح شهید رجائی 81
طرح حمایت از ایتام (طرح اکرام) 82
اطعام و افطاریه محرومین 83
امور بیمه و خدمات بهداشتی و درمانی اقشار نیازمند 84
خدمات عمرانی تأمین مسکن برای مددجویان 86
طرح بازگشت مهاجرین 88
حمایت از محرومان خارج از کشور 90
مسائل اقتصادی 91
برنامه ازدواج فرزندان و خانواده های تحت پوشش 94
پرداخت و قرض الحسنه 95
نتیجه 97
منابع و مأخذ 100


مقدمه
امر به معروف و نهی از منکر بعنوان یک امر اجتماعی در موارد گوناگون جنبة ارشادی دارد و از این جهت نیز یک روش تربیتی اساسی است. انسان طبیعتاً ارشاد را بهتر از دستور دادن تحمل می کند. افراد در موارد گوناگون در برابر دستورها مقاومت و گاهی نیز میل دارند برخلاف دستور دیگران عمل کنند. ارشاد تماس دو نفر یا دو گروه را بصورتی انسانی در می آورد. کار مربی یا پدر و مادر نیز اگر جنبة ارشادی داشته باشد مؤثرتر از روشهای دیگر است. در موقع ارشاد مسئله روشنتر مطرح می گردد، جوانب امر مورد مطالعه قرار می گیرد، آثار و نتایج کار پیش بینی می شود، دو طرف تجربیات خود را مطرح می کنند و فرد تحت ارشاد خود متوجه بدی یا خوبی عمل شده و به کاری اقدام یا از انجام کاری خودداری می کند.
امر به معروف و نهی از منکر وقتی بعنوان یک وظیفه تلقی شد هم بصورت انگیزة فردی در می آید و هم آثار اجتماعی دارد. فرد خود درصدد کنترل اعمال خویشتن برمی آید. علاوه بر این، پیش از آنکه دیگران به فرد تذکر دهند او خود به اصلاح وضع خویش اقدام می کند. روی این زمینه فرد در مورد رفتار خود شخصاً احساس مسئولیت می کند و پیش از آنکه دیگران او را بازخواست کنند خود درصدد بازخواست خویشتن بر می آید.
در زمینة اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر بصورت یک مسئولیت مشترک در می آید.
وقتی فرد تخلف دیگری را مشاهده نمود در خود احساس مسئولیت می کند و میل دارد متخلف را از انجام عمل ناپسندیده باز دارد. همین احساس مشترک هم فرد را از ارتکاب کارهای ناپسندیده باز می دارد و هم جمع را از دست دادن به اعمال ناروا منع می کند.
روی این زمینه امر بمعروف و نهی از منکر هم از لحاظ فردی جنبة تربیتی دارد و هم از لحاظ جمعی.
رسوخ این جریان موجب تداوم تربیت و اصلاح دائمی می باشد. هم فرد پیوسته سعی می کند عمل خود را تحت نظر گیرد و هم جمع درصدد نظارت بر اعمال خود بر می آید.
علاوه بر جنبة ارشادی، در جریان امر بمعروف و نهی از منکر افراد باید جهات دیگر را نیز در نظر داشته باشند. آنکه می خواهد دیگران را از انجام کار زشت بازدارد باید واقعاً از ماهیت عمل ناپسندیده آگاه باشد، زیانهای آن را بداند و در وضعی باشد که بتواند دیگری را ارشاد نماید. موقعیت نیز باید مؤثر بودن این جریان را نشان دهد.
امر به معروف و نهی از منکر بالنسبه به افراد، شرایط و موضوعات بصورتهای گوناگون اجرا می گردد.
گاهی عمل فرد متخلف بصورتی است که باید آن را زشت شمرد و رد کرد. گاهی فرد در موقعیتی قرار دارد که آشکارا نمی تواند عمل فرد متخلف را مورد سرزنش قرار دهد. در این صورت تنفر درونی نسبت به این عمل و سکوت در برابر فرد متخلف یا ترک محل یک نوع اعتراض است.
زمانی موضوع تخلف و فرد متخلف در وضعی است که می توان شفاهاً به او تذکر داد. در این صورت وظیفة افراد است که فرد متخلف را سرزنش کنند. گاهی موضوع تخلف تجاوز به حقوق دیگران یا ستم روا داشتن نسبت به دیگران است. در اینگونه موارد واکنش در برابر متخلف بصورتی دیگر ظاهر می گردد. در موارد مختلف واکنش افراد در برابر متخلفان تفاوت دارد.
قسمتی از گفتار حضرت علی علیه السلام را که در جنگ صفین دربارة امر به معروف و نهی از منکر بیان فرموده است در اینجا نقل می کنیم:
(ایها المؤمنون، انه من رأی عدواناً یعمل به و منکراً یدعی الیه فانکره بقلبه فقد سلم و بریء ، و من انکره بلسانه فقد أجروهو أفضل من صاحبه، و من أنکره بالسیف لتکون کلمه الله هی العلیا و کلمه الظالمین هی السفلی فذلک الذی أصاب سبیل الهدی و قام علی الطریق، و نور فی قلبه الیقین.)
ای مؤمنان، هر که ببیند ظلم و ستمی بکار می برند و مردم را به منکر و ناپسندیده ای می خوانند و آن را به دل انکار کند پس رهائی یافته و بیزاری جسته است و هر که آن را به زبان انکار کند اجر و مزد یافتته و پاداشش از انکار کننده به دل بیشتر است، هر که آن را با شمشیر انکار کند تا کلمة خدا بلندتر (بالاتر) و کلمة ستمکاران پست تر باشد او کسی است که به راه راست قیام نموده و یقین و باور در دل او روشن گشته است. (نهج البلاغه صفحه 1253 ترجمه آقای فیض الاسلام.)
در اینجا حضرت علی از ظلم و امر ناپسندیده صحبت می کند. موضوع تخلف از اهمیتی خاص برخوردار است و احتمالاً جنبة اجتماعی دارد. در برابر این موضوع سه نوع واکنش مطرح شده است. اول انکار قلبی، یعنی فرد قلباً عمل متخلفان را رد می کند. دوم انکار زبانی یعنی فرد به زبان عمل متخلفان را رد می کند . سوم انکار عملی ، یعنی انکار از طریق بکار بردن شمشیر. در مورد سوم فرد برای از میان بردن ظلم و دفاع از حق و مبارزه با باطل قیام می کند. همانطور که ملاحظه شد، پاداش فرد دوم از پاداش فرد اول بیشتر است و فرد سوم در راه حق قدم برداشته و واکنش او برتر از واکنش دیگران است.
چنانچه ملاحظه می شود مبارزه با ظلم و ستمگری در مورد معین باید به صورت جنگ و تلاش قهر آمیز صورت گیرد.
بنابراین قلمرو امر بمعروف و نهی از منکر وسیع است . افراد مسئول در برابر تخلفات، چه یک عمل کوچک غیر اخلاقی که جنبة فردی دارد و چه ظلم و بیدادگری که حیات یک جامعه را بخطر می اندازد، باید واکنش نشان دهند.
اگر در جامعه ای اصل امربمعروف و نهی از منکر رعایت گردد کسی به خود اجازه نمی دهد که به حقوق دیگران تخطی کند و اصولاً ستمگران و متجاوزان فرصتی برای استثمار و تجاوز به حقوق دیگران بدست نمی آورند. در چنین جامعه ای زمامدار ستمگر بوجود نمی آید زیرا افراد ستمگر می دانند که بمحض تجاوز به حقوق دیگران در برابر قیام مردم قرار می گیرند.

جایگاه امر به معروف در قرآن
مسأله امر به معروف از همان روزهای اول بعثت در مکه مورد عنایت اسلام بوده است.
بعنوان مثال در سورة والعصر که شعار مسلمانان به هنگام جدایی از یکدیگر بود و در اوائل بعثت در مکه نازل شده است، در جملة : تَواصَوا بِالحَق وتَواصَوا باِلصَّبر، اشاره به امر به معروف می کند.
اولین وظیفة انبیاء
قرآن، اولین وظیفة همه انبیا را امر به معروف و نهی از منکر می داند و می فرماید: «ما در میان هر امتی، پیامبری را مبعوث کردیم که مهمترین وظیفة آنان دو چیز بود: یکی امر به یکتا پرستی که بزرگ ترین معروف هاست (اَنِ اعبُدُالله)، و دوم نهی از اطاعت طاغوتها که بزرگ ترین منکرهاست (اِجتَنبُوا الطاغوتَ). »
در سورة اعراف نیز می خوانیم : « پیامبر اسلام که نام و نشانش در تورات و انجیل آمده، اوّلین وظیفه اش امر به معروف و نهی از منکر است.
نشانة بهترین امت
قرآن خطاب به مسلمانان می فرماید ، « شما بهترین امتی هستید که بر مرد ظاهر شده اید؛ به شرط آنکه امر به معروف و نهی از منکر کنید.»
قرآن با آنکه بارها از اهل کتاب به خاطر تعصبات نابجا و تحریف های نامشروع و توقعات بیهوده انتقاد کرده، اما از گروهی از آنان به خاطر ایمان و تلاوت آیات الهی و امر به معروف و نهی از منکر ستایش کرده است.
امربه معروف کاری است که خداوند انجام می دهد :
اِنَّ اللهَ یَأمُرُ بِالعَدلِ والاِحسانِ
همانا که امر به منکر کار شیطان است :
الشَّیطانُ یَعِدُکُمُ الفَقرَ و یَأمُرُکُم بِالفَحشاء
شیطان بوعده فقر و ترس بی چیزی شما را به کارهای زشت و بخیلی وادار کند و خداوند برای رغبت به خیر و احسان شما وعده آمرزش دهد و خدا را رحمت بی منتهاست و به همه امور جهان داناست.
امر به معروف وظیفه عمومی است که قرآن می فرماید: تمام مردان و زنان با ایمان نسبت به یکدیگر حق ولایت دارند که یکدیگر را به معروف وادار کنند و از منکر باز دارند ونماز به پا دارند و زکات بپردازند.
آنچه در این آیه جلب توجه می کند، چند نکته است :
1) از آغاز تکلیف، همة مردم از هر سن و صنف و نژادی که باشند، بر دیگر مؤمنان حق ولایت دارند؛ یعنی امر و نهی آنان بر اساس حق ولایتی است که خداوند قرار داده است و هرگز نام دخالت بی جا، مزاحمت و فضولی بر این کار روا نیست.
2) مقام ایمان است که به مسلمانان این حق را می دهد و این حق برای سایر مردم وجود ندارد.
3) همیشه امر به معروف، مقدم بر نهی از منکر به کار رفته است تا به ما بفهماند که کارها را از راه مثبت پیگیری کنید و در جامعه، تنها انتقاد کننده نباشید.
4) در این آیه، امر به معروف و نهی از منکر قبل از نمار و زکات مطرح شده است ، زیرا اقامة نماز و ادای زکات نیاز به یک سلسله تبلیغات دارد که همان امر به معروف است؛ برای مثال، در مقدمة نماز وقتی با بهترین و رساترین صدا می گوییم: «حَی علی الصّلوه»، این کلام خود امر به معروف است که بر نماز مقدم شده است. قرآن، خود اقامة نماز را نهی از منکر می داند؛ آنجا که می فرماید:
(اِنَّ الصَّلوهَ تَنهی عَنِ الفَحشاءِ و المُنَکرِ)
5) گرچه باید به اولویتها توجه داشت، اما آنچه مورد پسند اسلام است، سفارش به تمام معروف ها و جلوگیری از همه منکرات است.
به عبارت دیگر، زمانی ما به جامعة دلخواه می رسیم که :
1) مرد و زن هر دو قیام کنند.
2) بر اساس ولایت و محبت امر و نهی کنند.
3) از خوبیها شروع کنند.
4) به همة نقاط مثبت و منفی توجه کنند.
این وظیفة عموم مسلمانان بود؛ اما از برخی آیات استفاده می شود که برای این دو فریضة بزرگ، گروه ویژه ای نیز لازم است.


دانلود با لینک مستقیم


کمیته امداد امام خمینی (ره) وامربه معروف ونهی ازمنکر

نانو تکنولوژی

اختصاصی از فایل هلپ نانو تکنولوژی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نانو تکنولوژی


نانو تکنولوژی

نانو تکنولوژی

39 صفحه

محقق: محمد شهرتی فر- مهندسی برق- الکترونیک

مقدمه:

حدود 100 سال پیش برای اولین بار مسئله استفاده از انرژی عظیم هسته ای مطرح شد. بشر همواره نمی توانست درک تجربی و صحیحی نسبت به این موضوع داشته باشد، ولی دیری نپایید که دانش و تکنولوژی این انرژی در اختیار بشر قرار گرفت و توانست استفاده از این انرژی فوق العاده را تجربه نماید.

دیرزمانی، اگر کسی مسئله پرواز در آسمان و یا سفر به خارج از این کره خاکی و گردش به دور آن را مطرح می کرد، دیگران حتماً او را خیال پرداز و مجنون قلمداد می کردند و یا به خاطر اظهار بعضی حقایق فرد را به توبه در کلیسا وا می داشتند! زمانی روبات ها و ابرکامپیوترها که چندین محاسبه ریاضی را در چند ثانیه انجام می دهند، فقط در داستانهای تخیلی نویسندگان پیدا می شد و اکنون ...


دانلود با لینک مستقیم


نانو تکنولوژی

دانلود فایل nvram هواوی y520-u22

اختصاصی از فایل هلپ دانلود فایل nvram هواوی y520-u22 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود فایل nvram هواوی y520-u22


دانلود فایل nvram هواوی y520-u22

فایل nvram هواوی

y520-u22

تست شده و بدون مشکل

رایت با کرک میراکل

 

 

این فایل و تمامی فایل های موجود در این فروشگاه تست شده و سالم هستند، ولی ما تا آخرین لحظه پاسخگوی مشکلات و سوالات شما عزیزان می باشیم:     تلگرام مدیر و پشتیبانی فروشگاه: poshtibani876@

فایل nvram هواوی y520-u22,دانلود nvram y520-u22,nvram,y520-u22,huawei y520-u22 nvram download,ترمیم سریال y520-u22,بیس باند y520-u22,فایل nvram y520-u22


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل nvram هواوی y520-u22

کارت ویزیت آبمیوه سرای نارنجی

اختصاصی از فایل هلپ کارت ویزیت آبمیوه سرای نارنجی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارت ویزیت آبمیوه سرای نارنجی


کارت ویزیت آبمیوه سرای نارنجی

 

 

 

 

 

 

کارت ویزیت آبمیوه سرای نارنجی به صورت کاملا لایه باز و قابل ویرایش طراحی گردیده که در قالب دو فایل PSD ارائه شده است.

کلیه فونت های بکار رفته در داخل فایل Zip موجود می باشند.

 

 

کارت ویزیت کافی شاپ نارنجی

بلافاصله پس از پرداخت موفقیت آمیز, لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار گرفته و به راحتی قادر به دانلود فایل مورد نظر می باشید.

لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می گردد بنابراین هنگام خرید آدرس ایمیل خود را به درستی وارد نمایید.


دانلود با لینک مستقیم


کارت ویزیت آبمیوه سرای نارنجی