فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله پیشرفت هایی در جراحی دریچه قلب

اختصاصی از فایل هلپ دانلود مقاله پیشرفت هایی در جراحی دریچه قلب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله پیشرفت هایی در جراحی دریچه قلب


دانلود مقاله پیشرفت هایی در جراحی دریچه قلب

 

مشخصات این فایل
عنوان: پیشرفت هایی در جراحی دریچه قلب
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 10

این مقاله درمورد پپیشرفت هایی در جراحی دریچه قلب می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله پیشرفت هایی در جراحی دریچه قلب

روش جراحی:
سالهاست که جراحیهای رایج تعویض دریچه به صورت سالم و مؤثر انجام می گیرند پیشرفت روش های جراحی و محصولات جدیدی که این روشها را تسهیل می نمایند، موجب پدید آمدن جراحیهای قلب با حداقل تهاجم شده اند که بیشتر مورد توجه پزشکان و بیماران قرار گرفته است تفاوت جراحیهای با حداقل تهاجم و روشهای معمول در اندازه و وسعت برشی است که جراح برای تعویض دریچه قلب شما انجام می دهد . برش جراحی کوچکتر موجب کاهش امکان عفونت و درد کمتر در دوران بهبودی شده و اغلب ظاهر زخم بهتر است به این معنی که جای زخم کوچکتر خواهد بود.با این وجود برش جراحی کوچک برای همه مقدور نیست . در مورد آنچه برای شما بهتر است می توانید آزادانه با جراح خود صحبت کنید . صرفنظر از روشی که جراح برای شما مناسب می داند ، تعویض دریچه قلب در شرایطی انجام میشود که عملکرد قلب و ریه شما به ماشین قلب و ریه سپرده شود......(ادامه دارد)

دریچه ها به سه نوع تقسیم می شوند :
دریچه های گاوی یا خوکی – دریچه های فلزی – دریچه های انسانی
عمر متوسط دریچه های خوکی یا گاوی 10 سال است که بعد از مدت فوق، دوباره باید بیمارعمل شده و دریچه خراب برداشته شده و دریچه دیگر جایگزین آن گردد که این عمل به مراتب مخاطرات و مشکلات بیشتری در مقایسه با عمل اول دارد . هرچه در سنین پائین تر دریچه های خوکی یا گاوی گذاشته شود، سرعت خراب شدن آن بیشتر و در نتیجه عمر دریچه کوتاه خواهد بود . ولی در سنین بالای 60 سال عمر متوسط این دریچه ها بالاست ......(ادامه دارد)

پیشگیری از عفونت :
-موقع کشیدن یا پر کردن دندان و نیز در خانمها جهت اقدامات تشخیصی یا درمانی در دستگاه تناسلی مثل کورتاژ و دیگر اعمال جراحی کوچک ، میکربها می توانند وارد جریان خون شوند .برای پیشگیری و مقابله با میکربهای وارد شده به خون دستورالعمل تجویز آنتی بیوتیک نیز به شماداده می شود . با ارائه دستورالعمل فوق به دندانپزشک یا سایر پزشکان به آنها اطلاع دهید که شمایک دریچه مصنوعی در قلب خود دارید.
-بعد از عمل جراحی برخی از بیماران متوجه می شوند که مچ پا یا ساقهایشان ورم کرده واحساس سنگینی شکم می کنند که گاهی تنگی نفس نیز به آنها افزوده می شود و با مشاهده این علائم به پزشک مربوطه مراجعه نمایید ......(ادامه دارد)

انتخاب دریچه :
پزشک پس از تشخیص دقیق مشکل دریچه ای شما در مورد نوع دریچه مناسب برای شما صحبت خواهد کرد . قبل از انتخاب دریچه بافتی یا مکانیکی، عوامل متعددی در نظر گرفته می شود :
وجود و وسعت و شدت بیماری دریچه های دیگر قلب وجود و وسعت سایر بیماریهای عضله قلب شیوه زندگی و میزان فعالیتهای جسمانی روزمره توانائی تحمل مصرف داروهای ضد انعقاد روزانه داروهای ضد انعقاد از تشکیل لخته در روی دریچه ممانعت کرده و غالبا برای بیماران دارای دریچه مکانیکی و گاهی برای بیماران دارای دریچه بافتی تجویز می شوند .در صورتیکه بیمار خانم باشد ، .....(ادامه دارد)

بعد از جراحی :
بلافاصله بعد از عمل جراحی خواب آلود خواهید بود . چند ساعت بعدی و شب را در واحد مراقبت ویژه خواهید گذراند در این محل، تعداد ضربانات قلب، دما، فشارخون و سایر علائم حیاتی بطور کامل تحت کنترل قرار می گیرند . وسایل مربوط به کنترل ممکن است موجب ناراحتی شما بشود . پرستاران بطور مکرر در حرکت، سرفه و تنفس عمیق به شما کمک خواهند کرد تا به سلامت دوره بهبودی را سپری کنید .اعضاء خانواده و دوستان نزدیک به ملاقات شما خواهند آمد . پرستار واحد مراقبت ویژه به ملاقات کنندگان راجع به ساعات مناسب ملاقات توضیحاتی خواهند داد .وقتی که مراقبت و کنترل بخش ویژه لازم نباشد ، شما به واحد بعدی و یا بخش مراقبت عادی بیمارستان .....(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله پیشرفت هایی در جراحی دریچه قلب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد