فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

خلاصه کتاب «دین،‌رسانه و کودک» دکتر ناصر باهنر و همکاران (مناسب برای دانشجویان دانشگاه امام صادق و مبلغان)

اختصاصی از فایل هلپ خلاصه کتاب «دین،‌رسانه و کودک» دکتر ناصر باهنر و همکاران (مناسب برای دانشجویان دانشگاه امام صادق و مبلغان) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

خلاصه کتاب «دین،‌رسانه و کودک» دکتر ناصر باهنر و همکاران (مناسب برای دانشجویان دانشگاه امام صادق و مبلغان)


خلاصه کتاب «دین،‌رسانه و کودک» دکتر ناصر باهنر و همکاران (مناسب برای دانشجویان دانشگاه امام صادق و مبلغان)

خلاصه کتاب «دین،‌کودک،‌رسانه» دکتر ناصر باهنر (استاد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) و همکاران
مناسب برای دانشجویان، علاقه‌مندان،‌ پژوهشگران و فعالان عرصه‌های رشته‌های علوم ارتباطات، فرهنگ و ارتباطات،‌علوم اجتماعی،‌علوم تربیتی، الهیات و معارف اسلامی و تبلیغ و کار فرهنگی و تبلیغی

 


دانلود با لینک مستقیم


خلاصه کتاب «دین،‌رسانه و کودک» دکتر ناصر باهنر و همکاران (مناسب برای دانشجویان دانشگاه امام صادق و مبلغان)

دانلود مقاله تغذیه درچراگاه

اختصاصی از فایل هلپ دانلود مقاله تغذیه درچراگاه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله تغذیه درچراگاه


دانلود مقاله  تغذیه  درچراگاه

برنامه ریزی تغذیه به مرتع داران کمک می کند تا از طریق استفاده بهتر منابع غذایی میزان بازدهی را افزایش دهند . برنامه تغذیه دامها ، میزان جیره غذایی را با مقدار علوفه چراهگاه می سنجند . مقیاس زمانی برای برنامه تغذیه می تواند از یک دورة طولانی مدت یک سال تا درورة کوتاه یک روزه تغییر کند . به طور کلی سه نوع از طرحهای تغذیه برای اهداف خاص و زمانهای مخصوص استفاده می شود    (نمودار 1 ) که عبارتند از :

  • تغذیه : طرح بلند مدت یک ساله یا بیشتر ، که برای تعیین خط مشی سیاست گذاری نظیر تعیین تعداد دام در واحد سطح و تاریخ بره زایی یا گوساله زایی ، زمان از شیر گرفتن ، زمان آغاز شیر دوشی ، نیاز احتمالی به مکمل غذایی یا استفاده از تغذیه دستی ، به کار می رود . طرح تغذیه بر اساس میانگین یا احتمالاً الگوی عرضه و تقاضای غذا استوار است .
  • بودجه بندی تغذیه : طرح متوسط مدت تا حد شش ماه است . در این طرح میزان تقاضا برای غذا با میزان علوفه موجود ، بر اساس یک وضعیت واقعی تنظیم می شود . این طرحها غالباً شامل اهداف بیشترین بهره برداری اقتصادی تر از مازاد علوفه یا استفاده ازکم هزینه ترین روش برای فائق آمدن بر کمبود علوفه چراگاه هستند.
  • برنامه چرا : طرح کوتاه مدت شامل مدتی که با یستی دامها در یک قطعه چراگاه بخصوص چرا کنند. این تصمیمات به تعیین مدت دوره تناوب کمک می کنند . همه طرح ها با مساله برآورد میزان عرضه و تقاضای علوفه مواجه هستند . در عمل ، برای هر طرح ، مطالعه طولانی مدت پیوسته تولیدات چراگاه و دام ضروری است و تعادل ها بایستی با توجه به تغییرات میزان برآورد شده و پیشگویی شده ٍ،بعمل آید . طراحی تغذیه در چراگاه ممکن به خاطر وجود نوسانات زیاد در مقادیر برآورد شده برای سرعت رشد علوفه ، پوشش تاجی چراگاه، ارزش غذایی علوفه چراگاه و مکمل ها ، یا وزن زنده دامها و میزان تولیدات آنها ، زیاد دقیق نباشند اما ، طرح های تغذیه چارچوبی را که با آن علوفه چراگاه با دامها سازماندهی شوند ، ایجاد می کند و از این رو باعث افزایش بازدهی گله داری در چراگاه می شود .

روشهای محاسبه تامین و تقاضای غذا به تفصیل بیان شده و کاربرد آنها در طرح های  تغذیه ، بودجه بندی تغذیه یا برنامه های چرا با یک سری مثالها بیان شده است .

عرضه و تقاضای علوفه:

معمولا نیاز غذا بر اساس نیاز روزانه یا سالانه و به صورت کیلو گرم ماده خشک در هکتار(KgDm/ha) جهت مقایسه مستقیم با عرضه علوفه بیان می شود .

میزان تقاضای علوفه بر اساس انرژی مورد نیاز برای دستیابی به تولیدات مورد نظر محاسبه می شود . در مورد گوسفند ها ،در گاوهای در حال رشد و گاوهای گوشتی ، هدف تولیدات بر اساس وزن زنده و افزایش وزن و در مورد گاوهای شیری هدف تولید شیر و وضعیت بدن آنها می باشد میزان تقاضای غذای برای افراد یک دسته از حیوانات و غیره با توجه به تفاوت قابل ملاحظه ای بین دامها ، میانگین وزن زنده ، افزایش وزن زنده ، تولید شیر یا تاریخ گوساله زائی و تقاضای غذا برای میانگین گله اختلاف فاحشی دارد . جیره انرژی متابولیسمی برای میانگین دامها گله (My ME / d) جهت دستیابی به تولید مطلوب مورد نظر جداول مربوط در فصل 4 اتقباس می شود . در بیشتر طرحهای تغذیه ، می توان به راحتی میزان انرژی متابولیسمی مورد نیاز در روز (Mj ME / d) را به مقدار مادر خشک علوفه در روز (Kg DM / d) تبدیل کرد و اینکار را می توان از طریق مستقیم انرژی متابولیسمی بر نسبت M/D (تراکم انرژی) علوفه بر اساس MjME در هر کیلوگرم ماده خشک علوفه خورده شده ، انجام داد . برای مثال ، اگر یک میش 57 کیلوگرمی به MjME/d 5/10 برای نگهداری نیاز داشته باشد و میزان M/D علوفه مصرف شده MjME/KgDM 5/10 باشد ، این میش به مصرف یک کیلو گرم ماده خشک در روز نیاز  دارد .

رژیم غذایی تعیین شده برای دامهای پراکنده با توجه به جسته های رفتاری دامها محاسبه می شود .و بخاطر ارجهیت دادن دامها به انتخاب برگهای سبز نسبت به مواد مرده یا ساقه های گیاه ، معمولاً هضم پذیری ( یا M/D ) علوفه خورده شده بالاتر از

شامل 22 صفحه فایل WORD قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله تغذیه درچراگاه

اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم

اختصاصی از فایل هلپ اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم


اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 37 صفحه می باشد.

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده می باشد.

اقدام پژوهی دبیر کار وفناوری چگونه توانستم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم

چکیده

با توجه به اینکه امسال اولین سالی است که پایه ششم به مقطع ابتدایی اضافه شده ودر آن درس "کار وفن آوری"گنجانده شده است .

هدف این درس که برای اولین بار اجرا می شود آشنایی با دنیای کار وکسب بعضی از مهارتهاست.

با توجه به این درس وآشنا شدن دانش آموزان با آن وگذراندن آن در دوره های بعدی تحصیلی وکشف استعداد های خود  می توانند تصمیم بگیرندکه به دبیرستان بروند یا هنرستان و یاچه رشته ای را انتخاب کنند

از انجا که استفاده از رایانه (کامپیوتر) در سن دانش آموزان ابتدایی اصولابه عنوان وسیله بازی می باشد نه یک ابزار کار لذا برآن شدیم تا با این  وسیله که امروزه جز دانش روز بشری است وکسی

 که کار با آن واستفاده ازان را  نمی داند بیسواد تلقی میشودمیزان یادگیری را در دانش آموزان افزایش دهیم.

فهرست مطالب

چکیده. 5

مقدمه. 6

مقدمه و وضعیت موجود. 7

شواهد (1) مشاهده. 8

فن آوری واطلاعات چیست ؟. 8

مصاحبه. 9

جمع آوری اطلاعات. 9

ج)یافته های علمی: 10

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش. 11

دانش آموزان. 22

تجزیه وتحلیل. 24

ارائه راه حل موقت. 26

روشها وراهکارهها. 26

روش بازی با حروف. 27

راه کار دوم برای حل شناخت سریع تر حروف انگلیسی ودکمه های صفحه کلید   28

راهکار سوم برای اموزش سریع وخواندن حروف انگلیسی. 29

شواهد(2). 30

اجرای راه حل. 30

اعتبارسنجی. 31

پیشنهادات. 32

منابع. 33


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه توانستم میزان فراگیری دانش اموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم

دانلود فایل بات و فایل ریکاوری گوشی سامسونگ گلکسی جی 5 مدل Samsung Galaxy J5 SM-J500H با لینک مستقیم

اختصاصی از فایل هلپ دانلود فایل بات و فایل ریکاوری گوشی سامسونگ گلکسی جی 5 مدل Samsung Galaxy J5 SM-J500H با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود فایل بات و فایل ریکاوری گوشی سامسونگ گلکسی جی 5 مدل Samsung Galaxy J5 SM-J500H با لینک مستقیم


دانلود فایل بات و فایل ریکاوری گوشی سامسونگ گلکسی جی 5 مدل Samsung Galaxy J5 SM-J500H با لینک مستقیم

موضوع :دانلود فایل بات و فایل ریکاوری گوشی سامسونگ گلکسی جی 5 مدل Samsung Galaxy J5 SM-J500H با لینک مستقیم

 

 



  محصولات این بسته آموزشی شامل :

فایل آموزشی

 فایل بات Samsung Galaxy J5 SM-J500H

فایل ریکاوری (twrp) Samsung Galaxy J5 SM-J500H

با لینک مستقیم می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود نمایید
با تشکر تیم پدوفایل

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل بات و فایل ریکاوری گوشی سامسونگ گلکسی جی 5 مدل Samsung Galaxy J5 SM-J500H با لینک مستقیم