فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مبانی نظری کیفیت خدمات

اختصاصی از فایل هلپ مبانی نظری کیفیت خدمات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری کیفیت خدمات


مبانی نظری کیفیت خدمات

مبانی نظری کیفیت خدمات

39 صفحه

2-1- مقدمه........................................................................................................................... 11

2-2- کیفیت ومولفه های آن.................................................................................................... 12

2-2-1- تعاریف کیفیت:......................................................................................................... 12

2-3- خدمات........................................................................................................................ 15

2-4- کیفیت خدمات.............................................................................................................. 16

2-5- مجتمع آموزشی............................................................................................................. 21

2-6- کیفیت  خدمات:............................................................................................................ 21

2-7- الگوی های کیفیت خدمات............................................................................................. 24

2-7-1- الگوی گرونروز......................................................................................................... 24

2-7-2- الگوی سوین............................................................................................................. 26

2-7-3-الگوی آلدلیگان و باتل................................................................................................ 26

2-7-4- الگوی سروکوال........................................................................................................ 27

2-7-4-1- شکاف های مدل سروکوآل:.................................................................................... 30

2-7-4-2-دلایل وجود شکاف ها............................................................................................. 30

2-7-4-3- دلایل خرد وجود شکاف ها..................................................................................... 31

2-7-2-4- مقوله های خاص در بکارگیری درست سروکوآل:....................................................... 32

2-7-4-5- معایب سروکوآل:................................................................................................... 33

2-7-5- مدل کیفیت مالکوم بالدریج......................................................................................... 34

2-8- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور............................................................................... 36

2-9- جمع بندی :.................................................................................................................. 43


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری کیفیت خدمات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد