
مدیریت در تمام فعالیت های کسب و کار و سازمانی عمل هماهنگی تلاش های افراد برای به انجام رساندن اهداف و مقاصد مورد نظر با استفاده از کارآمد و موثر منابع موجود است. مدیریت شامل برنامه ریزی، سازماندهی، کارگزینی، پیشرو و یا هدایت و کنترل یک سازمان (یک گروه از یک یا چند نفر و یا اشخاص) و یا تلاش به منظور رسیدن به هدف. منابع شامل استقرار و دستکاری از منابع انسانی، منابع مالی، منابع تکنولوژیکی، و منابع طبیعی.
برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:
دانلود پاورپوینت اموراجرایی مدیریت - 31 اسلاید