فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

خلاصه کتاب نسل سوم بازاریابی ، از محصول به مشتری و به روح انسانی ::‌ تالیف : فلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا، ایوان ستیاوان

اختصاصی از فایل هلپ خلاصه کتاب نسل سوم بازاریابی ، از محصول به مشتری و به روح انسانی ::‌ تالیف : فلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا، ایوان ستیاوان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

خلاصه کتاب نسل سوم بازاریابی ، از محصول به مشتری و به روح انسانی ::‌ تالیف : فلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا، ایوان ستیاوان


خلاصه کتاب نسل سوم بازاریابی ، از محصول به مشتری و به روح انسانی  :: PDF ::‌  تالیف : فلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا، ایوان ستیاوان

ما شاهد گسترش تمرکز شرکت‌ها از محصول به مشتری و از مشتری به مسائل انسانی هستیم. نسل سوم بازاریابی، مرحله‏ ای است که شرکت‌ها از مرحله مشتری‏ مداری به انسان‏ محوری رسیده‌اند، مرحله‏ ای که در آن سودآوری و مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها به تعادل رسیده باشد.

در کتاب نسل سوم بازاریابی کاتلر و همکارانش، در سه بخش اصلی این پدیده را شرح می دهند. در بخش اول روندهای کلیدی کسب‌وکار که بازاریابی انسان‏ محور را شکل می‌دهند به طور خلاصه ذکر شده و اصول نسل سوم بازاریابی، پایه‏ ریزی می ‏شود. در بخش دوم نشان داده می‌شود که شرکت چگونه می‌تواند چشم‏ انداز، مأموریت و ارزش‌های سازمانی خود را برای هر یک از ذینفعان کلیدی خود شامل مصرف‏ کنندگان، کارکنان، شرکای توزیع و سهام‏داران بازاریابی کند و در بخش سوم تفکرات شرکت‌ها در پیاده‏ سازی نسل سوم بازاریابی در چند موضوع مهم کلیدی برای حل مسائل جهانی همچون سلامتی، فقر و پایداری محیط‏ زیست و اینکه چگونه شرکت‌ها می‌توانند در اجرای مدل کسب‌وکار انسان محور مشارکت داشته باشند، بیان خواهد شد. در خاتمه و در فصل پایانی، 10 عقیده کلیدی نسل سوم بازاریابی با ذکر مثال‌های منتخب از شرکت‌هایی که این مفهوم را در مدل کسب‌وکار خود به کار گرفته‌اند به طور خلاصه بیان می‌شود.

 ترجمه روان جناب آقای دکتر ایرانی و اخذ مجوز اختصاصی ترجمه و نشر از مزیت های نسخه فارسی کتاب است که آریانا قلم آن را منتشر ساخته است.

برای صرفه جویی و مدیریت بهتر زمان می توانید خلاصه کتاب را در ازای حمایت اندکی از این فروشگاه دانلود کنید.

فایل خلاصه کتاب بصورت PDF  برای مطالعه


دانلود با لینک مستقیم


خلاصه کتاب نسل سوم بازاریابی ، از محصول به مشتری و به روح انسانی ::‌ تالیف : فلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا، ایوان ستیاوان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد