کار آزمایشگاهی در آموزش علوم مـوقعیتی پیچیـده اسـت، بـه طـوری کـه شـامل فعالیـت هـای متفاوتی از قبیل پیشبینی ها، دستکاری وسایل، اندازه گیری، و گفتگو در مورد فیزیک میباشـد (سیلاس و نیدرر
، 2003). تدریس علوم به طور کلی مبتنی بر مفاهیم، آزمـایش هـا و مشـاهدات میباشد که باید بخشی از کلاس درس به آنها اختصاص یابد تا دانش آموزان بتوانند این مفـاهیم را در ذهن خود تجسم کننـد (سـور
و همکـاران، 2010). در واقـع آزمایشـگاه واقعـی آن نـوع تجربه یادگیری میباشد که در آن دانش آموزان به صورت فیزیکی دنیای واقعی، مـواد و لـوازم عینی و محسـوس را بـرای مشـاهده و درک طبیعـت یـا دنیـای مـادی اطـراف خـود، دسـتکاری میکنند .
فهرست مطالب تحقیق بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری:
چکیده 3
مقدمه 4
آزمایشگاه واقعی 7
تعریف شبیه سازی های آموزشی و محیط های مجازی 8
آزمایشگاه آنلاین 9
بحث و نتیجه گیری 9
تحقیق بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری به صورت فایل ورد docx در 10 صفحه می باشد که برای به هم نریختن متن لطفا دو فونت Bnazanin , Btitre که همراه فایل دانلود شده است را در صورت نداشتن این دو فونت به مجموعه فونتهای خود اضافه وهمچنین از افیس 2010 به بالا برای نمایش بهتر فایل استفاده نمایید.
دانلود تحقیق بررسی تأثیر آزمایشگاه مجازی و واقعی بر یادگیری