فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه استفاده از اطلاعات حرکتی ذخیره شده کاربران در logfile ها برای تعیین ساختار ارتباط ((WEB)). doc

اختصاصی از فایل هلپ پروژه استفاده از اطلاعات حرکتی ذخیره شده کاربران در logfile ها برای تعیین ساختار ارتباط ((WEB)). doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه استفاده از اطلاعات حرکتی ذخیره شده کاربران در logfile ها برای تعیین ساختار ارتباط ((WEB)). doc


پروژه استفاده از اطلاعات حرکتی ذخیره شده کاربران در logfile ها برای تعیین ساختار ارتباط ((WEB)). doc

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 83 صفحه

 

مقدمه:

مدل سازی داده پیمایش وب کاربر ، چالشی است که برای دستیابی به اهمیتی مثل وب و افزایش کاربرد آن تداوم می یابد . شناخت روشی که کاربران وب را پیمایش می کنند در فرمول بندی نکات راهنما برای شخصی سازی سایت وب مؤثر است . فایل های گزارشی مربوط به مشتری یا سرویس دهنده به بازسازی جلسات و پیمایش کاربر در سایت وب کمک می کند جلسه از توالی صفحات وب بازدید شده توسط کاربر در محدوده زمانی معین تشکیل می شود .

برخی از مؤلفان وب استفاده از مدل های مارکوف را برای نشان دادن مجموعه از جلسات کاربر در وب مطرح می کند و همکارانش شیوه هایی برای ترکیب مدل های مارکوف با ترتیب متفاوت را برای بدست آوردن پیچیدگی کمتر وضعیت و افزایش صحت پیشنهاد می کنند .  از مدل های مارکوف برای طبقه بندی جلسات پیمایش و روش گروه بندی برای کاربران گروهی با همان الگوی پیمایش (هر کلاستر با مدل مارکوف نشان داده می شود) استفاده می کند . بعلاوه اندرسون   و همکارانش انشعاب مدل مارکوف را مطرح کردند که تابع های رابطه ای را در داخل وضعیت ها ترکیب می کنند . روش های جایگزینی برای مدل سازی جلسات کاربر براساس مدل درختی است . برای مثال   مدل مارکوف درختی را به شکل هیبریه برای پیش بینی دستیابی به صفحه وب مطرح می کنند .

در کار قبلی  مدل سازی مجموعه ای از جلسات را بصورت گرامر احتمالاتی فرامتنی یا مطرح کردیم . مطابق مدل مارکوف رده اول است که از مفهوم   برای دستیابی صحت بالا استفاده می کند . برای جزئیات کاملتر به مفهوم   مراجعه کنید در اینجا شیوه جدیدی برای افزایش صحت مدل مارکوف در نشان دادن مجموعه ای از جلسات مطرح می کنیم در این شبیه سازی وضعیت با افزودن وضعیت هایی به مدل وقتی احتمالات رده دوم و اول متفاوت می شوند ، استفاده می شود . بعلاوه این روش ، شیوه گروه بندی برای تعیین روش مؤثر در تعیین درون پیوندها با همان احتمالات رده دوم را برای همان شبیه سازی شده ترکیب می کند .

 

فهرست مطالب:

مدل سازی پیمایش کاربر با صحت بیشتر براساس شیوه گروه بندی

چکیده

مقدمه

2 - ایجاد مدل مارکوف از جلسات پیمایش

-7-1- مروری بر مدلHPG 

  3-7-2- تعریف اتوماتای احتمالی ابر متن  

۳- ۷-۳- زبان تعریف شده توسطHPA  

3-7-4-  استخراج قوانین انجمنی  از اتوماتاهای احتمالی ابر متن

3-7-4-1- مدلسازی جلسات کاربران در سیستم ابر متن

3-7-4-2- الگوریتم استخراج قوانین انجمنی از یک سیستم ابر متن 

3-7-4-3-  نتایج اجرای الگوریتم استخراج قوانین انجمنی [5] 

3 - مدل مارکوف براساس گروه بندی فعال

1 - ارزیابی آزمایشی

1-4 - آزمایش ها با داده های تصادفی

2-4 - آزمایش با داده های واقعی

2 - نتیجه گیری

عدم تجانس ها برای (web usage Mining)

مقدمه – معرفی

2 - اطلاعات web usage

(2 -1 From log files to visits)

(2 -2 usage guided content analysis

3 -2ذکر معنایی Reference Semantic

1 - نتایج

1 -1   ارزیابی کیفیت تقیم بندی

1 -2  خوشه بندی پویا

نتایج

1 -3   خوشه بندی مرتبه ای

2 - تشریح مطلب

نتیجه

الگوریتم زمان خطی برای کاوش کاربرد وب

چکیده

مقدمه

2- زنجیره ها یمارکوف برای مدل سازی جلسات کاری پیمایش کاربر

2-2 - الگوریتم

3-2  - ارزیابی آزمایش

3- بررسی پیچیدگی الگوریتم

4- نتیجه گیری

User profiling web usage mining

چکیده

مقدمه

2 - Web log data

2 -1 - Web log data preparation

 - پاک سازی داده ها

1 -1 -2  - شناسایی جلسه و تکمیل مسیر

2 - جزئیات الگوریتمیک

3 - قوانین انجمنی

4 -1 - یکی کردن منظم و دائمی دسترسی ها


دانلود با لینک مستقیم


پروژه استفاده از اطلاعات حرکتی ذخیره شده کاربران در logfile ها برای تعیین ساختار ارتباط ((WEB)). doc

دانلود تحقیق تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها

اختصاصی از فایل هلپ دانلود تحقیق تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها


دانلود تحقیق تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها

 

تعداد صفحات : 28 صفحه       -     

قالب بندی : word           

 

 

 

تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها

چکیده

اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه‌ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی‌ها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانه‌های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. ولی این روند در ایران از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار نبوده است. این مقاله به بررسی تبلیغات اینترنتی در ایران می‌پردازد. تنگناها و چالشهای تبلیغات اینترنتی در ایران مورد بررسی قرار گرفته و در ادامه با توجه به بازیگران این صنعت راهکارهایی جهت بهبود وضعیت موجود ارائه شده است.

منبع : این مقاله بخشی از مقاله «تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها» ارائه شده در سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت – 29 آذر لغایت 1 دی‌ماه 1384است. به منظور جلوگیری از تکرار و هدایت سریعتر خوانندگان به سمت مطلب موردنظر، بخش مربوط به مبانی تبلیغات اینترنتی در این مقاله، توسط سایت راهکار مدیریت حذف شده است.

کلیدواژه : تبلیغات؛ تبلیغات اینترنتی؛ بازاریابی؛ اینترنت

 

1- مقدمه

در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است. بطور مثال می‌توان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات ‌فرآیند روشمند ارایه‌ اطلاعات‌ مناسب‌ در مورد کالاها و خدمات‌ به‌ مشتریان‌ و ترغیب‌ و متقاعد کردن‌ مؤ‌ثر مصرف‌‌کنندگان‌ به‌ خرید کالاها و خدمات می‌باشد (متولی 1372) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات که معمولاً برای آن پول پرداخت می‌شود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید کالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانه‌های مختلف انجام می‌پذیرد، تعریف نموده‌اند (تافلینگر 1996). همان طور که در تعریف بالا اشاره شد، تبلیغات از طریق رسانه‌های مختلفی انجام می پذیرد، که از آن جمله می‌توان به روزنامه‌ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و ... اشاره نمود. چندی است که رسانه اینترنت به جمع رسانه‌های مورد استفاده تبلیغات اضافه شده است. رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانه‌های سنتی، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده است چرا که پس از گذشت 38 سال از پیدایش رادیو، تعداد استفاده‌کنندگان آن به 50 میلیون نفر رسید، تلویزیون 13 سال پس از پیدایش این حد نصاب را کسب کرد و اما اینترنت تنها با گذشت 4 سال توانسته به این حد نصاب دست پیدا کند (فاکس 1999). این مقاله سعی دارد راهکارهایی را جهت استفاده از تبلیغات اینترنتی در ایران ارائه نماید.

2- اینترنت در ایران

اینترنت از اوایل دهه 70 به ایران راه پیدا کرد و همچون سایر کشورها در ایران نیز به سرعت گسترش یافت. با مرور وقایع مهم در تاریخ اینترنت در ایران به موارد قابل توجهی برخورد می‌کنیم که برخی از مهمترین این وقایع به شرح جدول زیر می‌باشند:

جدول 1- مهمترین وقایع اینترنت در ایران1

سال

اتفاقات مهم

1368

مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات (IPM) به منظور ایجاد و اداره پروژه‌های تحقیقاتی و اشاعه تماس علمی بین دانشگاه‌های ایران و موسسات بین‌المللی آغاز بکار کرد.

1371

تعداد کمی از دانشگاه‌های ایران، از جمله دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه گیلان، توسط مرکز تحقیقات فیزیک نظری و از طریق پروتکل UUCP به اینترنت وصل می‌شوند تا با دنیای خارج ایمیل رد و بدل کنند.

1372

مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات،‌ بعنوان تنها نهاد ثبت اسامی قلمرو [ir.] در ایران به رسمیت شناخته می‌شود. این قلمرو مشخصه تعیین شده برای هویت ایران در فضای اینترنت است.

1373

مؤسسه ندا رایانه تأسیس می‌شود. پس از راه‌اندازی اولین بولتن بورد (BBS)، در عرض یک سال نیز اولین وب سایت ایرانی داخل ایران را راه‌اندازی می‌کند. همچنین، این مؤسسه روزنامه «همشهری» را به زبان فارسی در اینترنت منتشر می‌کند، که این اولین روزنامه رسمی ایرانی در وب محسوب می‌شود.  در همین سال بدنبال اتصال به اینترنت از طریق ماهواره کانادائی «کد ویژن» (Cadvision)، مؤسسه ندا رایانه فعالیت بازرگانی خود را بعنوان اولین شرکت خدمات سرویس اینترنتی (ISP) آغاز می‌کند.

1374

مجلس ایران تأسیس شرکت «امور ارتباطات دیتا» تحت نظر شرکت مخابرات ایران را تصویب می‌کند و مسؤلیت توسعه خدمات دیتا در سطح کشور را بطور انحصاری در اختیار آن شرکت قرار می‌دهد.

1376

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (IRNA) وب سایت خود را از طریق شرکت مخابرات انگلستان انتشار می‌دهد. بعداً آنرا به آمریکا منتقل می‌کند تا بوسیله وب سرور شرکت GPG منتشر شود.

1377

پروژه یونیکد در ایران با قرارداد شورای عالی انفورماتیک و همکاری بنیاد دانش و هنر واقع در انگلستان و با نظارت و مدیریت فنی دانشگاه صنعتی شریف تحت عنوان «فارسی وب» آغاز می‌شود. هدف پروژه اینست که با گنجاندن کامل و جامع الفبای فارسی در استاندارد یونیکد، نشر فارسی در کامپیوتر، مخصوصاً اینترنت و وب، استاندارد شود و اصولاً مشکل قلم (فونت) های غیر استاندارد موجود در نرم افزارهای ایرانی حل شود.

1379

شرکت IranGate.net در شهر اصفهان تأسیس می‌شود تا بعنوان یک ISP خدمات اینترنتی را بطور اختصاصی به شهرهای پر جمعیت غیر از تهران ارائه دهد.
در پایان همین سال ایران بطور رسمی عضو کنسرسیوم یونیکد می‌شود.

1380

 برای اولین بار پدیده وبلاگ نویسی در ایران آغاز می‌شود. درست یک سال بعد، بنا بر آمار غیر رسمی تعداد وبلاگ نویسان از مرز ۱۵۰۰۰ نفر می‌گذرد.

1381

اوّلین سرویس وبلاگ نویسی ویژه فارسی زبانان در وب سایت Persianblog.com در ایران آغاز بکار می‌کند. هدف تیم ارائه‌دهنده این سرویس مجانی ایجاد محیطی کاملاً فارسی از جمله متن‌نویس سازگار با زبان فارسی، تقویم شمسی و سیستم نظرخواهی فارسی، و متمرکز نمودن وبلاگ‌نویسان فارسی زبان در یک سایت و در نتیجه افزایش بینندگان این وبلاگها است. در عرض هفت ماه نزدیک به ۲۱۰۰۰ ایرانی برای استفاده از این سرویس ثبت نام می‌کنند.

 

همگام با ورود اینترنت، تعداد کاربران آن در ایران به طور فزاینده‌ای افزایش یافته است بطوریکه تنها پس از گذشت 10 سال‌، تعداد استفاده کنندگان اینترنت از مرز 10 میلیون نفر گذشته است. در نمودار3 این روند نمایش داده شده است.

 

 

 

نمودار 1- تعداد کاربران اینترنت در ایران2 (تصویر بزرگتر)

3- تبلیغات اینترنتی در ایران

در ایران اینترنت از سال 1376 بطور نسبتاً فراگیر به کار گرفته شده است و همانگونه که در نمودار بالا مشخص می‌باشد، تعداد کاربران آن بطور فزاینده‌ای در طول سالیان اخیر افزایش یافته است. با وجود اینکه تعداد سایتهای فارسی از رشد بسیاری برخوردار بوده است اما همچنان تعداد تبلیغات اینترنتی این سایتها بسیار کم و ناچیز می‌باشد. این موضوع باعث شده مشکلات مالی فراوانی برای سایتها بوجود آید چرا که یکی از مهترین منابع درآمد سایتها در دنیا، درآمدهای ناشی از تبلیغات می‌باشد. مشکلات مالی سایتهای ایرانی، بسیاری از آنها را پس از مدتی به تعطیلی می‌کشاند و این به معنای از دست رفتن فرصتهای شغلی برای عده‌ای می‌باشد. نکته قابل توجه دیگر این است که بازار تبلیغات اینترنتی سایتها فقط محدود به یک کشور و یا یک منطقه خاص نمی‌باشد  این به معنای دسترسی به بازاری بسیار گسترده است که متأسفانه به دلیل عدم استفاده مناسب سهم سایتهای ایرانی از حجم درآمد ناشی از فعلیتهای تبلیغاتی بسیار اندک است.

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها

دانلود پاورپوینت مبانی رایانه و کاربرد آن - 21 اسلاید

اختصاصی از فایل هلپ دانلود پاورپوینت مبانی رایانه و کاربرد آن - 21 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مبانی رایانه و کاربرد آن - 21 اسلاید


دانلود پاورپوینت مبانی رایانه و کاربرد آن - 21 اسلاید

 

 

 

 

فایلهای اطلاعاتی متنی و تصویری را چاپ می کند.

3نوع:

چاپگر سوزنی: معمولا تکرنگ و مشکی، کیفیت پایین، سرعت چاپ کم و سروصدای زیاد دارند. اما ازآنجا که نوع مواد مصرفی(ریبون) آن ارزان قیمت است  می توان از کاغذ رولی و حتی کاربن دار در آن استفاده کرد بنابراین بیشتر در اداره جات، بانک ها و موسسات استفاده میشود.

چاپگر جوهرافشان:

چاپگر لیزری

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مبانی رایانه و کاربرد آن - 21 اسلاید