فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق و بررسی در مورد سیستم الکترونیک کیسه هوا و پیش کشنده ها 206

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق و بررسی در مورد سیستم الکترونیک کیسه هوا و پیش کشنده ها 206 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق و بررسی در مورد سیستم الکترونیک کیسه هوا و پیش کشنده ها 206


تحقیق و بررسی در مورد سیستم الکترونیک کیسه هوا و پیش کشنده ها  206

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه

 5

برخی از فهرست مطالب

فهرست قطعات سیستم و محل قرار گیری

1 باطری  داخل اتاق موتور

2- جعبه تقسیم یا BSM  داخل اتاق موتور سمت چپ BB00

3-   BSI زیر داشبور سمت چپ BS11

4- COM200 روی میل فرمان CV00

5- آمپر روی داشبورد  0004

6- یونیت کیسه هوا  روی داشبورد  6570

7- کیسه هوای سمت راننده روی فرمان 6565

8- کیسه هوای جانبی چپ داخل داشبورد سمت شاگرد 6563

9- کیسه هوای سمت شاگرد  داخل داشبورد سمت شاگرد 6564

10- کیسه هوای جانبی راست داخل داشبورد سمت راننده 6562

11-کیسه هوای عقب چپ عقب خودرو سمت چپ 6573

12-کیسه هوای عقب راست عقب خودرو سمت راست 6574

13- پیش کشنده کمربند راننده سمت چپ راننده 6575

14- پیش کشنده کمربند شاگرد سمت راست شاگرد 6576

15-کلید خنثی کن کیسه هوای شاگرد  دست چپ راننده روی داشبورد 6569

 

http://irapic.com/uploads/1204334488.jpg

وضعیت شبکه مولتی پلکس

در این سیستم به دلیل ارتباط کنترل یونیت های BSI  و COM 2000  آمپر و یونیت کیسه هوا شاهد حضور شبکه های VAN COMFORT و VANBODY  هستیم.

ارتباط VAN  بین پایه های 38 و 40 سوکت 40 پایه سفید رنگ BSI  و پایه های 1و 3 سوکت 6 پایه خاکستری رنگ COM200 با شماره سیمهای9012 و 9013 برقرار است.

ارتباط دیگر VAN BODY  بین پایه های 38 و 40 سوکت 40 پایه سفید رنگ BSI و پایه های 33 و 30 سوکت 34 پایه نارنجی رنگ کیسه هوا با شماره سیم های 9012 و 9013 برقرار است .

ارتباط VAN COMFORT  بین پایه های 10و 8 سوکت 10 پایه مشکی رنگ BSI و پایه های 4و2 سوکت 18 پایه سفید رنگ آمپر با شماره سیمهای 9004 و 9005 برقرار است.

 

یونیت کیسه هوا تنها یونیتی است که سنسور آننا پیداست این سنسور معمولا به دو صورت دیده می شود در یک مدل سنسور به صورت یک قطعه اینرسی سنج در داخل یونیت واقع شده و در برخی از مواقع برای تحریک یونیت از اطلاعات خارجی استفاده می شود در 206 غیر مولتی پلکسایران از نوع اول استفاده شده و دارای 18 پایه است . این ECU   خود در زمان تصادف یا چپ کردن ودرو توسط عناصر داخلی خود این


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد سیستم الکترونیک کیسه هوا و پیش کشنده ها 206
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد