فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله لاتین تخصصی رشته مدیریت همراه با ترجمه با موضوع ارتباط موثر با بازار هدف Effective communication with target market

اختصاصی از فایل هلپ مقاله لاتین تخصصی رشته مدیریت همراه با ترجمه با موضوع ارتباط موثر با بازار هدف Effective communication with target market دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله لاتین تخصصی رشته مدیریت همراه با ترجمه با موضوع ارتباط موثر با بازار هدف Effective communication with target market


مقاله  لاتین تخصصی رشته مدیریت همراه با ترجمه با موضوع   ارتباط موثر با بازار هدف Effective communication with target market

 

 مقاله با عنوان ارتباط موثر با بازار هدف. مقاله لاتین به شکل ورد در8 صفحه و ترجمه فارسی آن به شکل ورد در 8 صفحه ارائه شده است

Article Title: Effective communication with target market
Author / Translator: Mohammad Rezaei
Publish (AD): 2009
Status: full-text
Source: Monthly manage - the nineteenth year - No. 200
Abstract: In our country, despite the religious propaganda has Dyrynhay record, but must acknowledge that Gzshthhay Nhchndan around, people look to the advertising business, not suitable, as it means one would remember the world of capitalism. If this topic, one of the reasons for lack of proper development of the advertising industry to be called a word that is not exorbitant. However, over time, the need for various industries to advertising, every day more apparent, and this causes society to change the mentality is advertising. Currently in Iranian society, advertising One of the first and most essential tools for development of industries considered comes in such a way that is frequently observed that when creating a new business prior to the requirements of providing hardware Advertising Programs compiling it are

چکیده: در کشور ما ، با وجود اینکه تبلیغات مذهبی از سابقه دیرینه‌ای برخوردار است، اما باید اذعان کرد که در گذشته‌های نه‌چندان دور، نگاه افراد به تبلیغات تجاری، مناسب نبوده، از آن به عنوان یکی از ابزارهای دنیای سرمایه‌داری یاد می‌کردند. اگر این موضوع، یکی از دلایل عدم پیشرفت مناسب صنعت تبلیغات خوانده شود، سخنی به گزاف گفته نشده است. به هر حال گذشت زمان، نیاز صنایع مختلف به تبلیغات را، روز به روز آشکارتر کرده و این امر باعث تغییر ذهنیت جامعه نسبت به تبلیغات شده است. در حال حاضر در جامعه ایران، تبلیغات یکی از نخستین و اساسی‌ترین ابزارهای رشد و توسعه‌ صنایع به‌شمار می‌آید، به گونه ای که بارها مشاهده می‌شود که به هنگام ایجاد یک کسب و کار جدید، پیش از فراهم ساختن ملزومات سخت‌افزاری، برنامه‌های تبلیغاتی آن را تدوین می کنند.

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله لاتین تخصصی رشته مدیریت همراه با ترجمه با موضوع ارتباط موثر با بازار هدف Effective communication with target market
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد