این فایل حاوی مطالعه بررسی تاثیر مفاهیم بازاریابی سنتی در میزان وفاداری رای دهندگان در حوزه بازاریابی سیاسی (مطالعه موردی: انتخابات ریاست جمهوری) می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 54 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.
فهرست
کلیات تحقیق
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
روش شناسی تحقیق
تجزیه و تحلیل داده ها
نتیجه گیری و پیشنهادات
تصویر محیط برنامه
پاورپوینت تاثیر مفاهیم بازاریابی سنتی در میزان وفاداری رای دهندگان در حوزه بازاریابی سیاسی