لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"
فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 7
موضوع :
کاربرد و تعامل فرآیندها
مدارک ذیربط:
نظامنامه کیفیت ( بندهای 1-4 و 4-5 ) ، ضمائم نظامنامه کیفیت ( جداول کاربرد و نمودارهای تعامل فرآیندها )
مسئولیتهافعالیتها
1 – ریاست سازمان : حصول اطمینان از اجرای فعالیتها
1 – رعایت موارد قید شده در جداول کاربرد فرآیندها
2 – نماینده مدیریت : حصول اطمینان از اجرای فعالیتها
2 – برقراری تعامل بین فرآیندهای سازمان ( و سایر سازمانها و دستگاههای اجرائی ذیربط )
- بازنگری و درصورت نیاز بهبود فعالیتها
3 – معاونان و مدیران : حصول اطمینان از اجرای فعالیتها
3 – سایر الزامات مندرج در مدارک ذیربط
- بازنگری و درصورت نیاز بهبود فعالیتها
4 – مسئولین و کارشناسان : آگاهی از فعالیتها و اجرای مطلوب آنها
موضوع :
کنترل مدارک
مدارک ذیربط:
نظامنامه کیفیت ( بند3-2-4 ) ، روش اجرایی کنترل مدارک ( p-423-01 )
مسئولیتهافعالیتها
1 – ریاست سازمان : تصویب مدارک عمومی سیستم
1 – به روز نگهداشتن فهرست مدارک ذیربط ( به تفکیک درون سازمانی و برون سازمانی )
2 – نماینده مدیریت : تائید مدارک عمومی سیستم
2 – نگهداری مناسب ، در دسترس بودن ، سهولت و مطابقت مدارک ذیربط با فهرستهای مذکور
- حصول اطمینان از اجرای طرحها
3 – معاونان و مدیران : حصول اطمینان از مدارک عمومی سیستم
3 – پیشگیری و عدم استفاده سهوی از مدارک منسوخ که با مهر فاقد اعتبار مشخص شدهاند.
4 - مسئولین و کارشناسان : اجرای مطلوب فعالیتها
4 – سایر الزامات مندرج در مدارک ذیربط
یادآوری 1 : مدارک شامل روشهای اجرایی ، دستورالعملها ، قوانین و مقررات ، مصوبات ذیربط منجمله اطلاعات نرم افزاری میباشد.
موضوع :
کنترل سوابق
مدارک ذیربط:
نظامنامه کیفیت ( بند4-2-4 ) ، روش اجرایی کنترل سوابق ( p-424-01 )
مسئولیتهافعالیتها
1 – ریاست سازمان : -
1 – تهیه و برحسب نیاز به روز نمودن فهرست سوابق ذیربط
2 – نماینده مدیریت : نظارت بر حسن اجرای فعالیتها
2 – بایگانی و حفاظت صحیح سوابق ذیربط ( گرفتن ذخیره back-up در فواصل زمانی مقرر )
- تصویب فهرست سوابق قسمتهای مختلف سازمان
3 – معاونان و مدیران : حصول اطمینان از اجرای مطلوب فعالیتها
3 – قابل دستیابی نگهداشتن سوابق مطابق فهرستهای مربوطه
4 - مسئولین و کارشناسان : اجرای مطلوب فعالیتها
4 – رعایت مدت نگهداری سوابق
5 – تعیین تکلیف سوابق پس از انقضای مدت نگهداری آنها
6 – سایر الزامات مندرج در مدارک ذیربط
شرکت مشاور بهبود مستمر پایدار
راهنمای اجرا و بهبود سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001 : 2000 )
سازمان مدیریت و برنامهریزی استان مرکزی
موضوع :
تعهد مدیریت ، مشتری محوری
مدارک ذیربط:
نظامنامه کیفیت ( بندهای 1-5 ، بند 2-5 و 1-6 )
مسئولیتهافعالیتها
1 – ریاست سازمان : اجرای فعالیتها
1 – انتقال و تفهیم اهمیت برآورده کردن خواستههای مشتری و همچنین قوانین و مقررات به سازمان
2 – نماینده مدیریت : حصول اطمینان از افزایش آگاهی در مورد خواستههای مشتری در سرتاسر سازمان
2 – تعیین و برقرار کردن خط مشی کیفیت
3 – حصول اطمینان از در دسترس بودن منابع لازم ( نیروی انسانی ، زیرساختها و محیط کار )
4 - حصول اطمینان از اینکه خواستههای مشتری با هدف افزایش رضایت وی ، تعیین و برآورده شده است
5 – سایر الزامات مندرج در مدارک ذیربط
Rev:0
موضوع :
خط مشی کیفیت
مدارک ذیربط:
خط مشی کیفیت ، نظامنامه کیفیت ( بند 3-5 )
مسئولیتهافعالیتها
1 – ریاست سازمان : اجرای فعالیتها
1 – حصول اطمینان از سازگاری خط مشی کیفیت با اهداف سازمان
مقاله راهنمای اجرا و بهبود سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2000