
بازاریابی عصبی اخیرا مورد توجه فراوانی قرار گرفته است.این علم جدید تلفیق دو علم بازاریابی و عصبشناسی است.بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در جزئیات پیچیده آن است تا از آن برای بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم.این واژه برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ مطرح شد.هدف بازاریابی عصبی انتقال بهتر پیامهای بازاریابی به دیگران و افزایش احتمال خرید توسط مخاطب است.در نتیجه بودجه بازاریابی و تبلیغات کاهش مییابد
مطالعه موردی: انجام شده در سازمان های ایرانی
تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر
سال انتشار: 1395
روایی پرسشنامه تأیید شده است و دارای پایایی بسیار مناسبی می باشد
پیشنهادات پژوهشی برای محققان: قابل تعمیم و ارائه به فروشگاه های زنجیره ای،کافی شاپ ها،بانک ها و موسسات ایرانی
پرسشنامه بازاریابی عصبی