مقاله پژوهشی مدیریت و حسابداری با فرمتpdf صفحات 9
چکیده
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و مشتری مداری در بانکهای خصوصی بود . روش تحقیق از
نوع همبستگی و به لحاظ هدف کاربردی بود که به شکل میدانی انجام شد . جامعة آماری این پژوهش را کلیه مشتریان
بانک پاسارگاد غرب استان تهران می باشد. . حجم نمونة آماری بر اساس فرمول کرجسی مورگان می باشد. – . به
منظور گردآوری داده های پژوهش از پرسشنامه استفاده گردید . پرسشنامه ها استاندارد بود با این حال روایی آن نیز
براساس نظر خبرگان تایید شد . پایایی آن نیز به وسیله ضریب آلفای کرنباخ مورد تایید قرار گرفت . پرسشنامه در بین
جامعة آماری 483 نفر توزیع شد جمع آوری گردید . داده های جمع آوری شده به وسیله نرم افزار Spss مورد تجزیه
و تحلیل قرارگرفته است . باتوجه به این که تحقیق ازنوع همبستگی بود، جهت تجزیه و تحلیل آماری از ضریب
همبستگی پیرسون استفاده شد . پس از آزمون فرضیه، رابطه بین بازاریابی داخلی و مشتری مداری مورد تایید قرار
گرفت.
کلمات کلیدی : بازاریابی داخلی، مشتری مداری، بانک پاسارگاد.
بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی و مشتری مداری در بانکهای خصوصی )مورد مطالعه : بانک پاسارگاد شعب غرب استان تهران(