فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نقش مدیریت اطلاعات بدست آمده در بازاریابی و نحوه استفاده از آن در جهت پیشبرد اهداف سازمان ) مطالعه روی شرکت مرسدس بنز (

اختصاصی از فایل هلپ نقش مدیریت اطلاعات بدست آمده در بازاریابی و نحوه استفاده از آن در جهت پیشبرد اهداف سازمان ) مطالعه روی شرکت مرسدس بنز ( دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نقش مدیریت اطلاعات بدست آمده در بازاریابی و نحوه استفاده از آن در جهت پیشبرد اهداف سازمان ) مطالعه روی شرکت مرسدس بنز (


نقش مدیریت اطلاعات بدست آمده در بازاریابی و نحوه استفاده از آن در جهت پیشبرد اهداف سازمان ) مطالعه روی شرکت مرسدس بنز (

مقاله پژوهشی مدیریت و حسابداری با فرمتpdf       صفحات  12

چکیده
در بازار پیچیده و دائما در حال تغییر امروز، مدیران بازاریابی برای تصمیم گیریهای موثر و به موقع نیازمند اطلاعات
بیشتر و بهتر می باشند. این نیاز بالاتر، با انفجار فن آوریهای اطلاعاتی در عرضه اطلاعات همزمان شده است. امروزه
شرکتها با استفاده از فن آوریهای جدید می توانند اطلاعات بیشتری بدست آورند که در بیشتر موارد، از مقدار مورد
نیاز بیشتر است. اما دراین بین بازاریابان از کمبود اطلاعات درست یا زیاد بودن اطلاعات نادرست گله مندند.
شرکتهای بسیاری برای پاسخگویی در حال بررسی اطلاعات مدیریت مورد نیاز و طراحی سیستم های اطلاعاتی
هستند که مدیران را در ایجاد و مدیریت اطلاعات بازار و مشتریان راضی نماید. فرایند بازاریابی با درک کامل بازار و
نیازها و خواسته های مشتریان آغاز می شود. از اینرو شرکتها برای ایجاد ارزشهای برتر و راضی کردن مشتریان نیازمند
اطلاعات درست می باشند. شرکتها به اطلاعات رقبا، خرده فروشان، و دیگر بازیگران و نیروهای بازار نیز احتیاج
دارند. معمولا اطلاعاتی که از طریق بانکهای اطلاعاتی داخلی، جاسوسی بازاریابی و تحقیقات بازاریابی به دست می
آیند، نیازمند تحلیلهای بیشتری می باشند. شرکتهای بسیاری اقدام به ارائه فن آوریهایی کرده اند که بازاریابان را در
انجام تحقیقات مشاهده ای یاری می کند. این فن آوریها شامل دوربینهایی که حرکت خریدار را زیر نظر می گیرد، نرم
افزارهای رد گیری بازدید کننده که کلیک های کاربر را ثبت می کند. امروزه محیط بازاریابی، دائما در حال تغییر و
تحول بوده و به سمت ناپایداری و پیچیدگی بیشتر پیش می رود، از یک سو عوامل اثر گذار و ویژگی های محیطی
افزایش یافته و از سوی دیگر، رفتار محیط، غیرقابل پیش بینی شده است و فرآیند اطلاعات مورد نیاز شرکت ها در
حال گسترش بوده و محیط رقابتی به سمت پویایی و ناپایداری پیش می رود. در سیستم اطلاعات بازاریابی جمع
آوری صرف داده ها مد نظر نبوده و این کار در توانایی تصمیم گیری مدیران هیچ بهبودی ایجاد نخواهد کرد.
کلمات کلیدی: مدیریت اطلاعات، بازاریابی، پیشبرد اهداف، نحوه استفاده، اهداف سازمان.


دانلود با لینک مستقیم


نقش مدیریت اطلاعات بدست آمده در بازاریابی و نحوه استفاده از آن در جهت پیشبرد اهداف سازمان ) مطالعه روی شرکت مرسدس بنز (
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد