فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فایل هلپ

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره برنامه نویسی عامل گرا

اختصاصی از فایل هلپ تحقیق درباره برنامه نویسی عامل گرا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرمت فایل:  ورد ( قابلیت ویرایش ) 


قسمتی از محتوی متن ...

 

تعداد صفحات : 36 صفحه

.
(برنامه نویسی عامل گرا)AOP: موضوع Shoham, “Agent-oriented Programming” 1-مقدمه اکنون یک الگوی برنامه نویسی پیشرفته یک دیدگاه اجتماعی از کاربرد کامپیوتر،جایی که "عامل" تاثیر می گذارد داریم.
1-1- عامل چیست؟
یک عامل هر موجودیتی است که حالت است به نظر می رسد به عنوان شامل اجزای ذهنی ( برای مثال گمانها،قابلیتها،انتخابها و الزام ها) بنابراین کلاه خود عامل هست در مغز یک برنامه نویس زمانی که هر چیزی میتواند به نظر برسد مثل داشتن حالت های ذهنی آن همیشه مزیتی برای انجام ندارد.
1-2- مسئول استفاده از واژگان شبه ذهنی : عناصر لازم برای نسبت دادن یک کیفیت معین به جزیی از ماشین.
*یک نظریه مفید راجعبه دسته ذهنی: معنا شناسی برای آنکه به طور واضح هنوز به استفاده متداول(واژه)نزدیک نشدیم.
*یک برهان که فقط از نظریه اطاعت میکند.
*یک برهان که نظریه قراردادی یک نقش غیر جزئی در آنالیزیا طراحی ماشین بازی میکند.
ارتباط نظریه نظریه قراردادی برای دریافت معمولی لازم نیست تحمیل شود.
1-3-AOPدر برابر OOP استفاده میکنیم شکل دادن ذهنی را برای طراحی سیستم محاسباتی دسته های ذهنی(روانی)در زبان برنامه نویسی ظاهر میشود.
معنای زبان برنامه نویسی ‘معنای ساختار های ذهن را شرح می دهد.
نرم افزار برنامه نویسی عامل گرا(AOP) نرم افزار برنامه نویسی شئ گرا(AOP)را اختصاصی کرده است.
برای مثال در دریافت بازیگرهای هپوئیت: میبینیم یک سیستم محاسباتی به عنوان ترکیب شده از لحاظ ارتباط ماژولها.
AOP ثابت می کندحالت ذهنی ماژول (عامل) را برای شامل شدن اجزاء مثل باورها- قابلیت ها و تصمیمات.
یک محاسبه ی شامل این عامل ها آگاه می کنند، درخواست میکنند، می پذیریند، رد می کنند، رقابت می کنند وبه دیگری کمک می کنند.
بر طبق گفته نظریه نمایش هر نوع از ارتباط عمل با پیش فرض های متفاوتی سروکار و اثرات متفاوتی دارد.
جدول1 (AOPدر برابر OOP ) AOP OOP عامل شئ واحد اصلی گمانها، تعهدها، انتخاب ها و… بدون محدودیت حالت تعریف پارامترهای واحد اصلی پیامها صادر می شوند و به متدها پاسخ می دهند.
پیامها صادر می شوند و به متدها پاسخ می دهند.
مرحله محاسبه اطلاع دادن،درخواست دادن،پیشنهاد دادن،قول دادن ،کاستن بدون محدودیت نوع پیام ها پایداری/ درستی ندارد محدودیت روی روش ها (متدها) 2- دو سناریو: اولین سناریو،پیچیده است- نوع رویایی برنامه ی کاربردی دومین سناریو مثال اسباب بازی است که در خدمت سه هدف است: به تصویر کشیدن قطعی ایده های چندین AOP آن در زبان AGENT-0 قابل اجراء است که بعداً تعریف می شود.
ان حقایق عامل ها را به تصویر می کشد.
نیاز به عامل های رباتیک ندارد.
2-1-ساخت خودکارسازی (اتوماسیون) عامل ها: آلفرد ماشین های منظم و معین را اداره می کند.
براندا ماشین های خاص- منظم را اداره میکند.
کالوین

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه

ولی در فایل دانلودی بعد پرداخت متن کامل

همراه با تمام متن با فرمت ورد Powerpoint,WordExcell , ..که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره برنامه نویسی عامل گرا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد