مقالات علمی پژوهشی کامپیوتر با فرمت Pdf صفحات 17
چکیده:
تحقیق حاضرر بهمنظور بررسری ضررور اجرای مدیریت ارتباط با مشرتری بهصرور اتکترونی) عوامل سرازمان، عوامل
سی ستم عملیاتی؛ عوامل م شتریان و عوامل کارکنان و کیفیت روابط اتکترونی) با م شتری اعتماد،رضایت م شتری،تعهد و
وفاداری( در شرکت مارشال اتکترونی) تهران می باشد. ابزار گردآوری اطلاعا این تحقیق پرسشنامه ای با طیف تیکر
5 گزینهای دارای 95 سوال مرتبط با متغیرهای تحقیق می با شد.روایی و پایایی پر س شنامه تحقیق از طریق روشهای موجود
مورد تایید قرار گرفته است. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعا از نرم افزار spss و رگرسیون استفاده شده است . نتایج بدست
آمده نشرران داد که مدیریت ارتباط با مشررتری با تمامی عوامل کیفیت ارتباط با مشررتریان ارتباط متبت و معناداری دارد که
بیشترین تاثیر آن بر عامل وفاداری و همچنین کمترین آن مربوط به عامل تعهد میباشد.
واژگان کلیدی: تعهد، رضایتمندی مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری
بررسی ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک جهت افزایش رضایتمندی مشتریان