
لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"
فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:5
- تعاریف :
قابلیت انطباق الکترو مغناطیسی : توانایی یک خودرو یا یک سییستم و یا یک یونیت تکنیکی برای کار کردن رضایت بخش در محیط الکترومغناطیسی در آن محیط
- 1.2. اغتشای الکترومغناطیسی :
هر پدیده الکترومغناطیسی که عملکرد یک خودرو و یا سیستم یا یک یونیت را کنترل میدهد . یک اغتشای الکترومغناطیسی ممکن است الکترومغناطیسی یا یک سیگنال ناخواسته باشد .
3-1-2 : ایمنی الکترو مغناطیسی :
توانایی یک خودرو و یا componet یا یک یونیت فنی مستقل برای عمل کردن برون کاهش کیفیت در حضور اغتشاشات الکترو مغناطیسی مشخص .
4-1-2 محیط الکترو مغناطیسی :
تمام پدیده های الکترو مغناطیسی موجود در یک پیکان
2-2-6 محدودیت مرجع با ند گسترده خودرو
21-2-6 : در اندازه گیری داده شده در قسمت Annex با فاصله 10to2m بین آنتن و خودرو محدودیت های مرجع تابش بدین قرار است : 34Db nv در فرکانس (50 180MV/M) 34-45db MV/ m 30-75MHZ در فرکانس 75 تا 400MHZدر فرکانس 1000MHZ تا400MHZ مقدار ثابت 180MV/M
2-2-2-6 در اندازه گیری توضیح داده شده در قسمت Annex
فاصله آنتن و خودرو = 3_+0/05
در فرکانس 75MHZ تا 30 محدود (160MV/M) 44-Dbmv/m در فرکانس های 400MHZ تا 1000MHZ مقدار ثابت 180MV/M
2-2-2-6 : در اندازه گیری توضیح داده شده در قسمت Annex IV
فاصله آنتن خودرو = 3_+0/05
در فرکانس های 75MHZ تا 30 محدود (160MV/ M ) 44-db MV/m
در فرکانس های 400MHZ تا 75 محدود 55db mv/m تا ( 160 562MV/m) 44
فرکا نس های بالای : 400MHZ محدود 55db MV/m
- 6 : مشخصات مربوط به باند . باریک الکترومغناطیسی تابش نشده از خودرو
- 3.1 روش اندازه گیری :
مقاله درباره جلوگیری از تداخل رادیویی