دانلود اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری رامدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود
فرمت فایل word و قابل ویرایش
تعداد صفحات 16 صفحه
قیمت 2500 تومان
قسمتی از مجموعه
چکیده
با توجه به رشد روز افزون وسایل الکترونیکی وارتباطی وبرنامه های متنوع وسرگرمیهای جذاب ودرهمه زمینه ها چه ازنظر علمی فرهنگی اقتصادی وصنعتی وکاربرد های گوناگون بخصوص بازیهای خیلی جذاب سرم کننده واز طرفی سرگرمی اینترنتی خود مزید بر علت که باعث افت تحصیلی ویا ممکن است باعث رشد گردد پس بنابراین باید در این مورد کنترل و مدیریت کرد تا ازاین به نحو مطلوب استقاده شود
تشکر و قدردانی
باتشکر فراون از کسانی را که من را در اجرای این پژوهش یاری کردند و از خداوند برای این افراد بخصوص استاد ارجمندم جناب آقای غفاریان که با راهنمایی های بی دریغ خود به من در این امر کمک کردند ، توفیق روز افزون طلب کنم.
مقدمه
بازی های کامپیوتری نیاز به منطق، حافظه، مهارت های حل مساله، تجسم و اکتشاف دارند و لازمه این بازی ها دستکاری اشیاء با ابزارهای الکترونیکی و فهم بازی به مثابه سیستم پیچیده است.
تحلیلگران بازیهای کامپیوتری بر این عقیده اند که بازیها بدون مشکل نیستند به ویژه اینکه معمولا فراهم آوردن همه مشخصات بازی های خوب کامپیوتری در یک بازی مشکل است. بازی ممکن است خیلی آسان و یا خیلی سخت باشد و در هر دو صورت ایجاد انگیزه نکند و گاه بازی از حیث زمان طولانی است و این با محدودیت های برنامه درسی تناسبی ندارد.
مساله دیگر محتوای اکثر بازی هاست که زمینه های خشونت را با خود به همراه دارند و امکان انتقال این نقش هارا به دنیای واقعی ایجاد می کنند.
فهرست مطالب
بعضی از نظریه پردازان عوامل افت تحصیلی را به صورت زیر بیان می دارند . 8
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها 11
یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها : 12
خلاصه و نتیجه گیری (گردآوری شواهد 2 ) 13
دانلود اقدام پژوهی مدیریت بازیهای کامپیوتری در جهت پیشرفت تحصیلی