اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم راهنمایی را در ساعت ریاضی کاهش دادم؟
اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.
فرمت فایل: ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات:41
چکیده......................................... 1
مقدمه :................................... ...2
بیان مسئله و توصیف وضعیت موجود........... 4
تعریف کلید واژه ها......................... 5
گردآوری اطلاعات شواهد1...................... 7
مطالعات تحقیقات گذشته..................... 12
تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها.............. 16
یافته های علمی............................. 20
انتخاب راه جدید موقتی..................... 26
اجرای راه حل و نظارت بر آن............... 28
گردآوری اطلاعات شواهد2..................... 31
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن 33
پیشنهادات................................... 34
منابع........................................ 36
چکیده:
پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس ، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می باشد.
و اما پژوهش حاضر در مورد فاطمه دانش آموز پایه سوم راهنمایی است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس ریاضی است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.
کلید واژه : اضطراب – نگرانی – دانش آموز - پایه سوم راهنمایی
اقدام پژوهی ریاضی پایه سوم راهنمایی کاهش اضطراب در ساعت ریاضی .